Palautetta palstan henkilökunnalle

Yksi viesti siirrettiin toiseen ketjuun: Palautetta kanssakeskustelijoille

Muistaakseni ensimmäinen pelikielto tuli, kun kommentoin sinun tekstiä ja pelikielosta jäi vaikutelma, että astuin väärän kirjoitajan varpaille. Olen kumminkin Tappara-foorumeille kirjoittanut 12 vuotta ja kaksi pelikieltoa tullut kyseisenä aikana. Viimeinen pelikielto tuli, kun joku politikoi ja minä vastasin. Politikoinnin aloittaja ei saanut varoitusta tai pelikieltoa. Koen, että kun en edusta foorumin valtavirtaa niin minua rankaistaan.

Ehkä moderointitiimin pitäisi luopua hyvä veli-järjestelmästä ja antaa alustan päättää pelikieltojen seuraamuksista?

Niin, itsehän te olette politikoineet tämän foorumin. Minulle isänmaan ajaa jopa Tapparan edelle, joten keskustelen kaikista mahdollisista aiheista. Otteluseurannan jätän väliin spoilaamisen (mitä tapahtui myös tänään ilman pelikieltoa) sekä politikoinnin, joka on sallittua nähtävästi osalle käyttäjille.

Sai varoituksen.

Ajatus oli karsinoida politiikka. Idea ei välttämättä ollut hyvä.

Tänään oli normaaliakin pahempi tekninen viive. Huomautuksilla mentiin, kuten on 3. tason käyttäjien kanssa sovittu.

4 viestiä siirrettiin toiseen ketjuun: Palautetta kanssakeskustelijoille

Muistutuksena, että henkilökuntaamme kuuluu tällä hetkellä nämä henkilöt. Todellinen checking line ja voittava maalivahti.

https://tappara.co/about

1 tykkäys

Koskas se mun rankin tippuminen nollaantuu, joten koska alkaa uusi 100 päivän sessio?

Täytyy sanoa, että itsekin olin jopa hieman yllättynyt, että pääsin mestaritasolle, mutta en ollenkaan niin yllättynyt, että “minut sieltä on liputettu pois”. Tiedän hyvin, että olen punainen vaate monelle tuon merkkinikin vuoksi ja viestejäni on kiva liputtaa.

Ymmärsinko oikein, että ennen kesää ei sitten minun tarvitse osallistua näihin “poliittisiin keskusteluihin”?

@Raumalainen Se on juokseva 100 päivää, tästä hetkestä laskettuna taaksepäin, eli ei jaksotettu.

Edit: Sinun tapauksessa homma ei taida olla lipuista kiinni, vaan ”sosiaalisesta aktiivisuudesta”.

@Naapuri En henk. koht. tiedä tai muista mistä viestistä sinua on liputettu, mutta valvojat hyväksyvät tai hylkäävät jokaisen lipun ja ovat sen verran kokenut porukka ettei päätös varmasti perustu jääkiekkoseuraan. Jos kuitenkin katsoo kokeneensa vääryyttä, niin lipun voi julkisesti haastaa uudelleen keskusteluun ja niitä on jälkikäteen korjailtukin.

1 tykkäys

Otetaan esimerkiksi tämä, kun vastasin Icemanin viestiin näin:

Eli samalla logiikalla Savinainen olisikin vähän kyseenalainen hankinta kun ei ole pelannut tällä kaudella Liigassa?

Hän selvästi tykkäsi huonoa vertauksestani ja koska on käsittääkseni itsekin valvoja, niin itselleni tuli vankka epäilys, että hän on ratkaisun tehnyt.

Muistan tuon keskustelun. Takerruit aivan turhaan @iceman:in vähän kömpelöön sanavalintaan. Ymmärsit varmasti mitä hän tarkoitti. Ei Kuuselakaan palannut 100% freesinä KHL:sta, vaikka dominoi edellisellä kaudella.

3 tykkäystä

Minut liputettiin myös keskustelusta pois, joten sain sapiskaa teiltä eli käyttäjiltä.

Mikä siinä tarttumisessa oli sitten sääntöjen vastaista. Kysyin ihan asiallisesti tarkennusta hänen ilmaisuunsa.

Väitätkö, että tapparalaiset liputetaan tuon tasoisista asioista täällä? Minä väitän, ettei ja se on juuri sitä mitä sanoin tuosta Ilveksen kuvasta.

1 tykkäys

Minun koneellani ei ainakaan ole tuota liputusta edeltävä, eikä jälkeinen viestisi liputettuna.

Suoraan sanoen: Sinulla on taipumusta vääntää ketjuja sivuraiteille vänkäämällä lillukanvarsista tavalla joka ei tuo lisäarvoa keskusteluun. Tämä siis henkilökohtaisena mielipiteenä. Meillä on muitakin Ilveksen kannattajia.

17 tykkäystä

Tunnustan olevani perfektionisti ja siksi jos joku väittää jotain faktana, niin silloin pilkutkin pitää olla paikoillaan. Sen sijaan mielipiteissä saa minusta olla epätarkkuuksia.

1 tykkäys

Näen kyllä omat lippuni, mutta ilmeisesti vain yksi tullut per viesti eli ovat näkyvillä.

Lisätään vielä, että minä jääväsin itseni liputuksien hyväksynnästä, koska sain itsekin sapiskaa.

Ja mitä @ljpp yllä sanoo, niin oma sanavalinta oli vähän huono.

2 tykkäystä

Minut kuitenkin siitä liputettiin ja valvojat (kuka lienee) sen hyväksyi. Sen myötä putosin tietyiltä keskustelualueilta ulos ja sitä en pidä reiluna. Ok, olen Tappatan palstalla ja palstapitäjät määrää palstan “säännöt”. Väitän kuitenkin, ettei tällainen kauheasti motivoi “ulkpuolisia” osallistumaan keskusteluihin.

Huono, tai ei, mutta siihen sanavalintaan nähden mielestäni vastaukseni ei miltään osin ole palstan sääntöjen vastainen.

Älä nyt hyvä @Naapuri taas aloita päättymätöntä vääntämistä pienestä asiasta. Palaute on luettu ja ymmärretty. Mennään eteenpäin.

5 tykkäystä

Olin jo lopettanut muutenkin, kun sain purettua isoimmat ketutukset pois :slight_smile: