Palautetta palstan henkilökunnalle

Oulu on nippa nappa keskisuomea, siitä on melkein 700 kilometriä Utsjoelle, se on Lappia… :wink:

Hinkin arvoitus on ratkennut.
Nyt ei tarvitse enää miettiä mitä se meinaa.
Mikäli nyt englannista jotain ymmärrän, ei tuo ole kovin positiivista.

Urban dictionary - Top definition - Hinki

Eiköhän käyttöönottaja Jatkoajan keskusteluissa jopa tiennyt tämän.
Ei käytetä täällä, ruma sana.

Case closed

1 tykkäys

Aika hauska. :smiley: Sattumaa on tuo yhteys kuitenkin. Taustalla oleva käyttäjä Eeyore, joka esiintyy täälläkin samalla nimimerkillä @Eeyore, on juttujensa perusteella eri ikäpolvea kuin WoW-jonnet keskimäärin.

Jossain joskus asiaa vähän selittikin, eikä se ole muuta kuin vähän suuhun sopivampi versio hifkistä. Toki kyseinen kirjoittaja muutenkin halveksuu HIFK:iä suunnilleen saman verran kuin sinä @Maikkeli halveksut Kärppiä, minkä vuoksi se on saanut negatiivisen kaiun. On parempi, että jätetään tyhmä juttu viljelemättä.

Saat tulla @Eeyore itse selittämään tarkemmin, vaikket tätä viestiä luultavasti näekään. Viimeisin kirjautuminen syyskuussa nimittäin.

Tiedätkö @rizka mitä ?
Minä olen muuttunut mies.
Ennen niin ärripurri äänensä kohottaja, nykyään siivo mies ja toisenlainen aivan.
Ei Kärppiä voi enää halveksia vanhaan malliin. Menivät ja jäivät sarjassa sijalle 10. Kuka empaattinen ihminen voi halveksa pikkuista suloista eläinpoloa, joka jää sijalle 10. EI KUKAAN !
Sitäpaitsi @Nuti ja @terppp ovat osoittaneet että lappalaisissa löytyy ihan kelpo jänkhäjaakhoja tänne etelän miesten huijottavaksi.
Voin myös todistaa muuttuneeni. “Hyvä Kärpfff…” eiku " Hyvä Kärpseargghhh…" eiku " Hyvä Kärpät "
No tulihan se sieltä kun vähän potkii.
Uusi sanayhdistelmä suussa vaatii totuttelua.

9 tykkäystä

Kyllä minä ja @Nuti myos arvostamme sinua ja muita Tapparan miehiä! Hienoa kuula tuomoista tekstiä sinulta varsinki, kun olit hieman rankka vielä aiemmin, mutta joka tapauksessa olit oikeassa koko ajan esim Suikkasesta! Kyllä Kärppien ja Tapparan välille on toivottavasti syntynyt pitkä avioliitto missä on ylä ja alamäkiä :wink:

3 tykkäystä

Yksi viesti siirrettiin toiseen ketjuun: Palautetta kanssakeskustelijoille

Hinki-sanan käytöstä tällä palstalla oli keskustelua viikolla. Otin asiaan kantaa joskus lukemieni Eeyoren juttujen pohjalta. Bongasin jatkoajasta äsken Eeyoren myöhemmin samana iltana kirjoittaman viestin, jossa avaa tätä hinki-sanaa pitkässä kirjoituksessa. Muistini vaikuttaa toimivan.

Jos ei tykkäysrajaa voi poistaa, voisiko edes kirjanmerkkirajan heittää hittoon? Kun en tykkäämään pysty, olen laittanut potentiaalisia tykättäviä kirjanmerkeiksi. Nyt mun pitää odottaa 10h että voin käyttää kirjanmerkkejä…

Miksi jokainen asia pitää olla rajoitettu? Mitä pahaa tykkäyksissä tai kirjanmerkeissä on?

Mun piti odottaa 5s että saisin yhden tykkäyksen. Olen käyttämässä sitä → odota 28s. Nyt ihan oikeesti! :joy: Voin mä alkaa tänne spämmimään näitä “Samaa mieltä! Juuri näin!” viestejä, jos järjestelmä sitä haluaa. :triumph:

10 tykkäystä

Ottakaa joku yhteyttä Mikkiin. Laitetaan tykkäykset maksullisiksi ja Tapparan parin kauden pelaajabudjetti kasataan pelkästään @Treppu tykkäyksillä.

1 tykkäys

Pystyn tykkäämään mutta pakko säästää lovea jonossa oleville viesteille. :joy: Joten: :heart:

Onneksi Tappara pelaa vasta Tiistaina niin siihen mennessä olet kerennyt erittäin paljon antamaan tykkäyksiä.Mainitsemasi kirjainmerkkien riittävyys on toivottavasti vain bugi.

1 tykkäys

Jotenkin kuulosti vähän liiankin @Treppu -tyyliseltä laittaa tykkäysjonoa pystyyn, kun tykkäykset loppuu kesken :smiley: Mites Treppu, perinteinen paperi käyttöön ja merkinnät sinne "muista tykätä ketjussa xxxx kommenttia zzzzz käyttäjältä yyyy. :smiley:

Oon jo nauranut mielessäni tälle viime päivinä: haluaisin tykätä, mutta multa on tykkäykset loppu, joten kirjoitan viestin “hei ylempänä, tykkäsin viestistäsi, mutta minulla ei ole tykkäyksiä jäljellä” :smiley:

6 tykkäystä

Jep! Tuolla mä lohdutankin itseäni! :smile: Sulle: :heart:

@Peterra oon joskus ottanut screenshotteja viesteistä. :laughing: Peterra: :heart:

2 tykkäystä

Tykkäysrajaa ei nyt tässä yhteydessä (playoff-kiima) koroteta, koska sitten pitäisi nuo käyttäjätasojen nousu/lasku raja-arvot säätää uudelleen nekin – niissä on nyt hyvä balanssi. En tiedä miksi bookmarkeissakin on päivittäinen maksimi, mutta nostin sitä.

Voit sitten koko kesän purkaa :heart: -jonoa.

10 tykkäystä

Vaadin palstaveli Tapolan penaltyn kumoamista. En ymmärrä miksi tällä Tapparan palstalla ei saa olla iloinen Joe Finleyn joukkueen tappiosta. Mitään törkeyksiä en minäkään halua lukea, mutta ei noissa kommenteissa mielestäni sellaisia ollut. Tämä on kuitenkin ymmärtääkseni tapparalaisten palsta.

@cace6969 nyt menee kyllä jo överiksi. Säännöt on kaikille samat ja kenenkään kohdalla ei tehdä poikkeuksia. Yhtä paljon täältä on lentänyt vierasta kuin omaakin jäähylle, säännöt eivät katso väriä millään tavalla eikä todellakaan kuulu. Ei ylläpito voi lähteä liikkeelle mistään ajatuksesta, että tuo ja tuo saa pelikieltoa, koska sattuvat kannattamaan jotain muuta joukkuetta kuin Tapparaa vs. tuo ja tuo ei saa pelikieltoa, koska kannattavat Tapparaa.

Keväällä on hyvä pitää kovaa linjaa. Jokainen voi miettiä itsekseen sitä, onko itse aiheuttanut jotain sellaista, jonka perusteella pelikielto on paikoillaan. En minäkään mene jatkoaikaan pelikiellostani naputtamaan, vaikka minua provosoitiin myös ja ihan kaikki minua provosoineet eivät saaneet pelikieltoa. Omassa toiminnassa se vika usein on ja paras on se, kun ei anna mitään syytä antaa sitä pelikieltoa. Tässäkin tapauksessa käyttäjä Tapola haki sitä ja sellaisen myös sai.

Juu, hiukan ihmettelin myös. Ei niissä viesteissä mitä näin ollut kyllä oikeastaan mitään. Oli tyytyväinen JYPin voitosta (niin kuin moni muukin).

1 tykkäys

Palaute on huomioitu, mutta ainakaan minä en penalttia pura. Jätän tämän vain tähän, mutta @valvojat voivat sen tehdä, jos parhaaksi näkevät. Henkilökohtainen mielipiteeni on, että ehdottomasti pikku huilin paikka.

1 tykkäys

Kyllä sieltä tuli mun mielestä epäurheilijamaista käytöstä. Ketjussa oli hyvä henki ennen kuin toisen tappiolla alettiin ilkkumaan.

Kyllä joo, mutta näkisin että tämä on tapparalaisten palsta ja muiden joukkueiden kannattajat ovat täällä ns. vieraana. Jos tänne palstalle meinaa tulla, niin pitäisi tajuta ettei täällä ajatella esim. Joe Finleytä ja Antti Törmästä mitenkään lämpöisesti ja siihen on syynsä. Jos ei sitä kestä on auttamatta väärässä seurassa.