Palautetta palstan henkilökunnalle

Tämän mäkin haluaisia kuulla. Mun mielestä oli ihan aiheellinen ja hauska kuva, eikä mikään mukahassuttelunolla-arvo-meemi. Ja mitä kävin katsomassa äänestyksiä meemien käytöstä, niin täyskielto ei ollut kumpaakaan äänestystä voittanut. Päinvastoin ollut vikana.

1 tykkäys

En ole osana ylläpitoa mutta voisin kuvitella että tässä tapauksessa on ollu kyse siitä ettei se kuva tuo(nut) varsinaisesti mitään lisäarvoa keskusteluun.

Lue säännöistä §8. Kuvien käyttö ja Meemit:

https://tappara.co/faq

1 tykkäys

Minä mitään ole tehnyt - ajelin juhannusliikenteessä. Kyllä tuo mielestäni olisi ajankohtaisen relevanssin ansiosta voinut jäädäkkin. Kohtalaisen oivaltavakin.

1 tykkäys

Twitteriin TapparaCOn tunnuksilla näytti kyllä kelpaavan :grinning:

1 tykkäys

Meemilinjaus on todellakin hyvin häilyvä ja tulkinnanvarainen. Sitä harkittiin uudelleen viime talvena aktiivisimpien käyttäjien kanssa ja tultiin siihen tulokseen, että linjaus on kuitenkin paras mahdollinen. Emme varsinaisesti muuttaneet silloin mitään. Ehkä asiaan palataan vielä joskus.

Kävin katsomassa tämän Barkov-meemin ja henkilökohtainen tulkintani on, että se täyttää meemeille asetetut vaatimukset. Siksi päätin palauttaa kyseisen viestin @Rantt3. Tässä se on, jos joku haluaa nähdä mistä puhutaan.

6 tykkäystä

Hyvä näin.

Tässä myös malliesimerkki miten homma toimii. Tuli liputus, joka hyväksyttiin - ihan oikein, koska meemi-linjaus on kireä. Mutta NHL-tyyliin, "tuomarin " päätös haastettiin ja tilanne korjattiin - taas esimerkillistä toimintaa.

Tehkää haastot/protestit tänne palauteketjuun, eikä sinne missä “virhe” tapahtui, niin säästytään viestien siirtelyn vaivalta.

12 tykkäystä

5 viestiä siirrettiin toiseen ketjuun: DISCOURSE/CHROME: Copy-Paste toiminto ja Back-nappula rikki

Tappara.co saanut taas positiivista palautetta.

Harvoin lukee esim. jatkoajasta positiivista palautetta yhtä usein.

24 tykkäystä

Ei ole palautetta, mutta tilanteeseen sopivana kevennyksenä sanottakaan, että muuan Risto Dufva sanoi aikanaan:

Meissä kaikissa asuu pieni Tappara-fani.

Pitänee paikkansa myös silloin, kun kyseessä on foorumi. :slight_smile: Toisaalta minä kyllä olen ylpeä Tapparan fanikalustosta noin muuten. Paljon haukutaan junteiksi ja hassuista hatuista valitetaan, mutta niin paljon huikeita ihmisiä olen tavannut sekä livenä että virtuaalisesti kiitos yhdistävän tekijän Tapparan.

14 tykkäystä

Ilmeisesti tämä alusta on keskustelupalstaksi melko ylivoimainen, eihän tämä muuten oikeasti selity. Tämän palstan onni oli varmaan se, että Jatkoaika valitsi XenForon.

Mulla oli joku naseva viimeinen lause mielessä, mutta se tipahti ulos työmuistista :confused:

Mutta sen vielä lisään, että nykyisin Suomi-kiekkoilun seuraajalle aika ylivoimainen kombo on Ruutu-Kiekkoareena-Tappara co.

12 tykkäystä

Ja mikä parasta, kun tämä pysyy Tapparalaisten foorumina niin tänne ei rantaudu kaikenlaiset häntäheikit muista jengeistä vaan ne asiallisimmat.
Täällä on hyvä olla. :ok_hand::ok_hand:

11 tykkäystä

Jos tänne suurempaa invaasiota alkaa muiden joukkueiden kannattajista tulla niin eiköhän sieltä tule ihan koko arsenaali sitten kerralla - valitettavasti. Toistaiseksi näyttäisi, että Tappara.co on vaihtoehto ainoastaan äärimmäisen aktiivisille keskustelijoille, jotka ovat äärimmäisen kiinnostuneita jääkiekosta ja haluavat käydä syvempää keskustelua. Toistaiseksi siis houkuttelemme laadukasta porukkaa : se on hyvä pitää siinä :smiley: Mutta kuinka tämä tapahtuu…se onkin sitten vähän mutkikkaampaa.

6 tykkäystä

Kyllähän Tappara.con alusta on paljon mukavampi käytöltään verrattuna vaikkapa Jatkoaikaan tai HFBoardsiin (puhumattakaan esim Ilves-foorumista).
Mukavaa, että oman joukkueen foorumi on käyttömukavuudeltaan kenties Suomen paras, vaikka ottaisi foorumit yli aiherajojenkin huomioon.

8 tykkäystä

Olennainen pointti. Olisiko sitten vetovoimatekijänä alustan helppokäyttöisyys + keskustelu? Lukeminen taitaa myös olla helppoa rekisteröitymättä? Aktiiviset keskustelut lävähtävät heti näytölle, joten ylimääräistä aikaa ei kulu selailuun.

2 tykkäystä

myös “loputon selaus”, eli se että kaikki viestit voi lukea ilman uusia sivulatauksia helpottaa selausta.
IMO jatkoaika yms ovat aika -90 -lukua designilta paksuine äärivivoinee ja erisävyillä olevien boxejensa kanssa.

4 tykkäystä

Yleisesti helppokäyttöinen mutta ketjun avaaminen ainakin puhelimella yhtä helvettiä, koska ei nää kuin pari riviä mitä kirjoittaa.

Toki tämä on sellainen homma mitä ei helposti korjattua saa ja kaikkiallahan pikkuvikoja on.

1 tykkäys

Itse en käytä mobiililaitteella tappara.co:ta, joten en ota kantaa siihen. Olen perinteisen tietokoneen ystävä :smiley:

Uskon senkin olevan yhtä juhlaa verrattuna jatkoaikaan. :smiley:

Hiljattain tehtiin pieni käännösparannus ja saatiin siten näkymään tuo kaksi ja puoli riviä aiemman puolentoista sijaan.

Enempi vaatisi kooditason muutoksia. @ljpp onkin painostanut asian suhteen Metassa ja muutakin kautta. Tuossa on törkeä määrä haaskattua tilaa.

2 tykkäystä

Kuten yllä huomaa täällä myös modet tarttuvat bugeihin ja parannusehdotuksiin hanakasti. Viat korjataan, jos mahdollista ja fiksut ja toteutettavissa olevat ehdotuksetkin tehdään. Sen mitä muita palstoja olen selannut ei sellaista tapahdu käytännössä ollenkaan.

12 tykkäystä