Patrik Laine

Mulla on vahva tunne, että Ameriikan Mauri ei osaa käsitellä patea. Oisko Pate jopa jo avautunu…

1 tykkäys

En tajua miten toi Maurice valmentaa änärissä. Ei oo vakuuttanut yhtään. Mut tää on taas yks esimerkki siitä miten tuolla vedetään kotiin päin. Mut mä luulen et Winnipeg jää Mauricen viimeiseksi joukkueeksi änärissä.

Ja ettei nyt mee ihan off-topikiksi niin eiks se nyt ois parempi saada nuoren pelaajan itseluottamus tappiin loppukaudeks ja motivaatio täysille kesäreenien ajaksi. Kun että laittaa koirankoppiin hakeen nöyryyttä. Vaikka tuskin tää Laineeseen vaikuttaa, mutta jollekin ei niin vahvalle ja kypsälle tulokkaalle tämmönen vois tehdä vaan hallaa. Ja kyllä Laine varmaan miettii et ohan niitä muitakin seuroja kun tää.

Ehkä Maurice on lyöny vetoa että Matthews vie Calder Trophyn?

2 tykkäystä

Hiukan tuntuu et onkohan tässä “vastuun vähentämisessä” ihan suoraan ajateltu jotain mahdollisia maksettava bonuksia. Patehan kamppaili jopa maalipörssin voitosta kun tiputettiin kakkosyv:lle ja nyt jopa kokonaan pois.

Ehkä eniten ihmetyttää vielä se kun Jetseillä ei ole panosta niin miksi ihmeessä tuollainen malipyssy ei pääse pelaan ylivoimaa.

5 tykkäystä

Nyt sai Pate putken auki. 2 maalia St. Louisia vastaan jo. Olisko hatun paikka…

8 tykkäystä

Maalin edestä kauden 35. maali:

Vähän kauempaa “onetimer” ja kauden 36. maali:

5 tykkäystä

Eniten otteluiden tähtiä Jetsissä tällä kaudella
Valmentajasta huolimatta voisi lisätä

https://instagram.com/p/BSpN8aRg0Yf/

11 tykkäystä

64 pinnaa ja 36 maalia on sellainen tulokaskausi, ettei tarvitse hävetä. Harmi vain, että penkin takana seisoo Paul Mauricen muotoinen persereikä sabotoimassa tuon loppukauden tulokaspörssin voittojahdin, mutta ehkä ensi kaudella on vähemmän mukava valkku.

Itse odottelin ujosti ehkä jotain 15 maalia ja 30 pinnaa.

2 tykkäystä

Pate miettii vielä, lähteekö Leijoniin, mutta henkilökohtaisesti toivon todella kovasti, että lähtisi. Floridasta kelpuutan mukaan mieluusti Barkovin, mutta Jokisen kohdalla miettisin pariin otteeseen, että onko oikeasti sellainen kaveri, joka siihen ykkösen kiintiörooliin pitää ottaa.

Toivottavasti Pate tulisi edustamaan Suomea - on niin valtavan poikkeuksellinen pelaaja, joka kiinnostaa varmasti aivan kaikkia suomalaisia. Poikkeuksellista on jo se, että edes odotan jotain MM-kisoja - yleensä en edes niitä erityisesti jaksa enää odotella. Joka tapauksessa olisihan se hienoa nähdä Pate siellä ja ihastella miehen taitoja.

7 tykkäystä

Pitkä kausi 18-vuotiaalle aivotärähdyksineen ja medihuomioineen. Viime kesää ei saanut polven takia reenata ihan 100-prosenttisesti(?)
Joten ymmärrän mikäli ei tule. Pääsee kotiin ja tyttöystävän luokse pitkästä aikaa.

Silti olisi aivan huikeaa saada Pate kikkailemaan Pariisiin.

1 tykkäys

@Rantt3 en mä missään nimessä Patea ratkaisustaan syytä, jos päättää olla tulematta. Olisi silti hienoa saada mies mukaan, siinä kaikki :slight_smile: Olisi itselle kohtalaisen ratkaiseva pelaaja jo kisojen kokonaisuuden vuoksi. Ei oikein suomalaiset eurooppapohjaiset jengit tahdo MM-kisoissa sytyttää, kun tuloskin usein tiedetään.

Täysin samaa mieltä. Muutenkin Pate-Aho-X -vitja olisi todella mielenkiintoinen noihin kisoihin.
Laine voisi rikkoa maaliennätyksen ja voitattaa meille kultaa. Mediahype olisi aivan toista luokkaa jos superjunnut tulisi kisoihin. Toivotaan parasta!

Pariisista on lyhyt matka Tampereelle, tai eiköhän tän kauden bonuksilla lennätä eukon Pariisia ihmettelemään. :wink:

3 tykkäystä

18-vuotias ei halua kun pelata, joten melko varmasti sanoisin, että tulee kisoihin, jos ei mitään isompia vammoja ole taustalla. Muuten tulee vähän pitkä kesä odotella seuraavaa kautta.

Mites sen Edmontonin sakin kävi? Siellä olis muuan Puljujärvi… Olis PuLa-Aho kenttä kasassa.
Vaikka taitaa ikävä kyllä olla sillai ettei Lainetta nähdä kisoissa. Huom! Kirjoittajan omaa spekulointia.

Anteeksi @ylläpitäjät jo valmiiksi, mutta vastaan vaikka offtopiciin meneekin.
Oilers on ainakin ensimmäisellä kierroksella pudotuspeleissä, kohtaavat (vissiin?) San Jose Sharksin.
Puljua tuskin kisoissa nähdään, koska Oilers varmastikkin pitää miehen amerikassa isojen loukkaantumisien varalla.

Jussi Jokinen ei todellakaan vaadi itselleen mitään ykköskentän paikkaa, eikä häntä siihen välttämättä heti istutetakkaan. Suostuu Leijonissa rooliin, kuin rooliin. On monipuolisena pelaajana erittäin käyttökelpoinen mm. alivoimalla. Jokinen on viime vuodet ollut todella kova johtaja Leijonissa ja pelannut suurella sydämellä.
Hänen terveystilanteestaan minulla ei ole tietoa.

3 tykkäystä

Barkov ja Jokinen ovat loukkaantuneena, siinä mielessä turhaa spekulaatiota. Paten uskon vahvasti tulevan kisoihin, pitkä ja raskas on kausi ollut, mutta ehtii tässä levätä hetken. Kisojen aikaan jo hinkuu jäälle.

2 tykkäystä

Klikinsäästö, uutisen oleellisin osa:

Maurice sanoi lehdelle, että MM-kisat ovat Laineen oma, yksityinen päätös. Mutta…

– Minua ei kiinnosta laittaa tv:tä päälle ja huomata, että Patrik pelaa siellä. Hän tekee miten haluaa, mutta minusta hänen ei pidä mennä sinne.