Pekka Saravo

Tässä vielä tarina kalenterin takaa Saravon kertomana…

4 tykkäystä

Saravon paitaa kattoon kun vaan mies päättää lopettaa uran!

15 tykkäystä

24 tykkäystä

A skilled and all-round defenseman. Very mobile and a good skater.
Saravo likes to join the rush offensively and controls the puck in an
impressive matter.

Eliteprospectsin kuvaus, lienee jostain vuodelta 1999, mutta hyvinhän tuo pitää edelleen paikkansa.

3 tykkäystä

Siinä olis kova kymppikerho…

1 tykkäys

Laitetaan nyt tännekin, kun tuo virallisesti miehen itsensä kertomana Aamulehdessä ilmoille paiskattiin: http://www.aamulehti.fi/urheilu/tapparan-avainpelaajalta-hurja-paljastus-pelasin-finaalit-poskiluu-murtuneena/

Kova suoritus.

1 tykkäys

Peksi on Peksi. Pitää kuitenkin muistaa, että numeroa 6 kantoi myös 80-luvun mestaripakki, kapteeni Lasse Litma. Historiaa ja historian suurmiehiä ei pidä unohtaa.

“Kotona en ole kuunnellut sitä ollenkaan, mutta onhan se hallilla soinut. Oli aika outoa olla huomion keskipisteenä, kun en ole sellaiseen tottunut. Sehän oli toisaalta ihan hyvä, että huomio kohdistui minuun. Sen ansiosta ne meidän jätkät, jotka osaavat pelata, saivat olla enemmän rauhassa!”

Ei voi muuta kuin arvostaa Saravon Peksiä tämän lausunnon jälkeen. aina yhtä vaatimaton ja reilu kaveri. Itselläni on Peksistä muistot 2010 luvun tienoilta youtube-videosta, jossa Hitler haukkuu Peksiä sanoilla: “ja seuralegendana toimii joku saatanan Saravo”. Silloin olin samaa mieltä Hitlerin kanssa. Saravolla ei ollut vielä kultti statusta, mutta näissä playofseissa viimeistään hän on lunastanut sen omalla hyvällä pelillään ja akvaario-maskillaan. Tämän mestaruuden jälkeen huolisin Peksin jo (ehkä) Hakamotin kattoon.

lähde: http://www.aamulehti.fi/urheilu/tapparan-avainpelaajalta-hurja-paljastus-pelasin-finaalit-poskiluu-murtuneena/

Klassikko, eräs taidokkaimmista Hitler-parodioista jonka olen koskaan nähnyt! Löytyi yhä Vimeosta. :slight_smile:

5 tykkäystä

Äijä pelaa naama murtuneena Lukko-sarjasta?!
Älytöntä. Tässä on Asennetta! Hattu päästä ja paita kattoon.

Saravapekkapekkapekkapekkapekkapekka

Pekka Pekka on aina ollut mun suosikeita. Arvostan kamalasti. Ja niin tuntuu muuten valmentajatkin tekevän. Eilen vikassa erässä koko ajan kentällä.

[quote=“rizka, post:132, topic:295”]
Klassikko, eräs taidokkaimmista Hitler-parodioista jonka olen koskaan nähnyt! Löytyi yhä Vimeosta. :slight_smile:
[/quote]Kappas, siellä on meikäläisen parodiat edelleen linjoilla :joy:

Kyllä tää “saatanan Saravo” mun mielestä nykyään ihan kelpo ikoni on.

6 tykkäystä

Äijä vetää kiakkovinaalit ja välierät turpaluut murtuneena. On se vaan p-run kova äijä.

Tämän pitkän sopimuskauden aikana olen huudellut että menisi Lekiin keräämään itteensä, mutta nyt kyllä hattu päästä.

En tiedä, että minne tämän olisin heittänyt, joten laitan tänne, koska onhan siellä ehdokkaana itse Saravo sekä PekkaPekkaPekka- biisi :slight_smile:
Eli käykääs äänestämässä:

Tällä hetkellä Saravolle on antamassa parhaan puolustajan Pekka-palkintoa 52 prosenttia äänestäneistä. :slight_smile:

Nyt 58%. Muutenki Tappara jyrää tuola jokaisella osa-alueella. :v:

Saravo 60.74%
Ylönen: Karhunen 59.75%
Wasama: Laine 92.8%
Numminen: Tapola 60.63%
Extra: Saravon Pekka 62.1%

15 tykkäystä

No nyt on mullakin asennettu Saravon Pekka soittoääneks. Entinen kapteeni nykyinen kuningas, tällä kaudella kulttipelaajaksi noussut. Kun nyt vaan edes joku joskus pirauttas…

Toi Saravo-biisi saanu aika hämmentävät mittasuhteet :smiley:

3 tykkäystä