Pelaajahaaveilut 2016-17

Saravo-Kemiläinen
Elorinne-Rantakari
Bonsaksen-Salonen
Rouhiainen-Jokiharju

En näe pakottavaa tarvetta Plastinolle, jos ja kun Salonen on halvempi.

tossa on kuus liigatason pakkia …Ai niin unohtui Tuhkanen joka luultavasti pelaa tapparassa enskaudella

Siis kuusi hyvän liigatason pakkia. Tosiaan Tuhkanen unohtui, ja hän ja Rouhiainen ovat liigatasoa.

Omasta mielestäni Plastinolle ei ole mitään tarvetta ja näin näyttäisi myös Mikki näkevän. Salonen on varmasti suunniteltu juuri Plastinon paikalle ja rooliin, joten mielummin nään halvemman ja urallaan eteenpäin menevän Salosen kuin kalliimman ulkkarin. Plastino ei ole kuitenkaan ollut niin hyvä hyökkäyspäässä kuin hankittaessa odotettiin.

kuitenkin Plastino on paras maalin tekijä pakki tapparassa ja ei kuitenkaa ole paljoo pelannut ylivoimassa ja on koko pakkien maalitilastossa sijalla 14

No joo, mutta varmasti toivottiin yhtä dominoivaa pakkia kuin Bailen ja sellaista ei saatu. Jos Kemiläinen ja Rantakari tulevat, niin ensi kaudella ei olisi Plastinolla mitään asiaa ylivoimiin. Lisäksi Saloselle pitää raivata tilaa rosteriin ja samalla säästyy rahaa hyökkääjiin.

Ihan mutua mutta tuskin plastino kallis on? Itselle plastino on ollut positiivinen yllätys, kelpo suorittamista kaikilla osa alueilla…

Plastino ei jatka ja Tuhkanen ilmeisesti vain reenaa tulevaa kautta ennen Tapparassa mutta ei tule pelaamaan pelejä, hänelle on suunniteltu sijoitusta muualle.

Aletaanko me pelaan kolmella pakilla? :slight_smile: Itse en länsi-rannikolta haluis ketään, mut Kaijonmaa tai Marttinen se varmaan ois.

Toivotaan näin.

Itse haaveilen, että se KHL:stä huhuttu pelaaja olisi Antti Pihström ensi kaudella…Tämä kausi ollut todella vaisu kaverilla: Cska 29 1+1=2 +4…Roolista ja loukkaantumistilanteesta en tosin tiedä, miksi ollut noin vaisu…Uutta nousua uralle vaan Tapparasta :wink:

1 tykkäys

Olis kyllä kova haku, itse kanssa miestä haaveillu meille jo pidemmän aikaa. Olis niin täydellinen tappara.

Tämä nyt on ihan puhdasta haaveilua, mutta laituri Bud Hollowayn nimi jäi mieleen muutama vuosi sitten CHL-peliä katsellessa.

On pelannut urallaan useamman vuoden ajan Euroopassa, mutta on kärkkynyt tällä kaudella jopa NHL-paikkaakin. Tosin tästä syystä ei taida kovin pienellä nipulla euroja irrota…

Siinä tapauksessa olisi hyvä paikkaaja, jos esim. Kuusela tai joku muu TOP-3 hyökkääjistä vaihtaisi KHL:n puolelle. Tilastot on ainakin ihan kivat näin EP-scouttaajan näkökulmasta :wink:

CHL 2014-15:
Tappara-Bern -Maalikooste (mm. Holloway maalaa)

1 tykkäys

Niin sää meinaat, että Bud vois ottaa muutaman gamesaverin siinä samassa. :wink:

Holloway oli tosi kova Ruotsissa, aika monta kaverin peliä tuli nähtyä.

Ska hyllytti Kovalchukin, siitä hyvä vahvistus😍

vain treeneistä. Ei tule Tapparaan HTT kertoi

Tänään oli Jatkoajassa juttu Eetu Sopasesta. Siinä olisi mies minun makuuni.