Pelaajahaaveilut 2016-17

Lasch olisi kyllä huippuvahvistus. Jos Tappara hakee kahta laitahyökkääjää, niin olisi hyvä jos niistä toinen pystyisi tarvittaessa pelaamaan myös keskellä.

Haaveilen tälläisestä hyökkäyksestä😇

Vellu-Lajunen-Karjalainen
Lasch-Järvinen - Nurmi
Haapala-ilomäki-Peltola
Heikkilä-Jasu-Otto

Alkaa Otto:lla oleen jo ikää, ja on valmennushommissa, joten tuskin lähtee Tapparaan nelosketjuun.
Aikoinaan kyllä huippupelaaja.

1 tykkäys

No en tarkoittanut mitään"Joel ottoa" vaan otto rauhalaa😏

1 tykkäys

EP:tä selaillessa tällanen from Minnesota to unknown haave tai utopia-osatolle:

Ollu AHL/NHL jojo ja palkkakatot 125000USD/600000USD. Ei ehkä ihan mahdoton mutta todennäköisesti jatkaa pohjoisamerikassa, kuun lopulla selviää kun palkkasovittelu käyty.

1 tykkäys

Mitä tekee Jonas Enlund ens kaudella? Ei omista vielä sopparia, kausi loppui loukkaantumiseen, tervetuloa silti tänne.

1 tykkäys

Olisi oikeinkin passeli hankinta, jos vaan on terveenä.

Olishan se. Kovasti kehittynyt ja tulisi olemaan kova mies liigaan. Korvaisi Kuusela/Laine… Mutta hintalappunen on varmaan kyllä kovaa luokkaa → eli Kärpät, Hifk sarjaan menee - vaikka eikö Tapparallakin sitä Roope Ankkaa ole yhteen kovaan pelimieheen.

Uskon että tässä tilanteessa enska olisi kyllä sellainen mies josta mikki olisi valmis tarjoamaan saman kun kärpät/hifk. Muuten kuvittelisin että enskan vaihtoehdot suomessa on tappara/hifk en tiedä onko niin tapparan miäs kun esim tutkaparinsa lehterä?

Enlundilla sellainen CV että ei tarvi varmaan muuta tehdä kun haaveilla :smile:

Voi olla että asia on näin. Ellei sitten ole joku muu syy palata kuin raha.

Hieman ketjusommitelmaa taas, kun uutta miestä on kehissä:

Savinainen - Lajunen - “ahl-mies”
Haapala - Järvinen - Karjalainen
Peltola - Ilomäki - Nurmi
Rauhala - Jasu - Röymark
(Heikkilä, Honkanen, Peltonen)

Nurmi sopisi myös hienosti Järvisen rinnalle, mutta toisaalta kakkosketju olisi tuossa muodossa melkoinen karuselli vastustajille.

A-junnu tulee Tsekkoslovakiasta tai jostain sieltä päin ja heti liigaan? Kas ku ei ylivoimakenttään? No saahan sitä tietysti jokainen haaveilla kuten haluaa. Minun mielestä Nestrasil tosiaan menee A:han ja sieltä saisi jonkin verran Mestistä. Se olisi hiukan realistisempi vaihtoehto.Ohan tuo kaverin nimi tosiaan aika hieno.

1 tykkäys

Juu, hieman huumorilla laitoin tuonne mukaan :smiley: En minä odota, että Nestrasil pelaa Liigassa ensi kaudella peliäkään ellei äijiä ole kasapäin sivussa.

Muokkasin viestin realistisempaan muotoon.

Jos ihan tarkkoja ollaan, niin en minä sinun niin ajatellut vakavissaan ajattelevankaan. Yleensä noissa sommitelmissa neloseen heitellään 8 eri miestä ja vielä kaikki yhtä aikaa :D. Minä haaveilen Jonatan Tanuksen nousemisesta liigapelaajaksi, jos hän sen ansaitsee. Olen tuntenut pojan pikku nappualsta saakka ja hän on aina ollut minulle hyvin rakas pelaaja ja ihminen.

2 tykkäystä

Nyt, kun aloin tutkimaan Røymarkia huomasin mielenkiintoisen faktan.
09-10
55 5+4
10-11
55 14+9
11-12
55 6+11
12-13
55 4+2
13-14
52 8+5
14-15
55 6+7
15-16
52 2+12
4/7 kaudesta tehnyt enemmän maaleja, kuin syöttöjä. Palolan vikaa? Joten:
Haapala(playmaker)-Lajunen(rouhija)-Røymark(sniper)
Savinainen(r)-Järvinen(p)-Karjalainen(s)
Peltola(r)-Ilomäki(p)-Nurmi(s)
Rauhala-Jasu-Peltonen
Roolit ovat merkitty kärjistetysti. Itse kyllä vielä haaveilin yhdestä kärkiketjujen äijästä mutta voisihan tuota kokeilla?

1 tykkäys

Ryan Lasch ja Tomas Vincour, free agentseja molemmat, eiks niil pärjäis kauden. Lasch - Lajunen - Vincour

Mark Olver ei vissiin jatka Berliinissä… Kuuselaksi Kuuselan paikalle…

1 tykkäys

Olver on 28 vuotias sentteri/laituri mutta tuo ura vaan menny jotenskin laskusuunnassa, NHL-AHL-KHL-NLA-DEL. Berliinin sivuilla oli vaan teksti ettei Jurcina ja Olver ole enään aiheena (keine Thema) joten ovat ilmeisesti hakemassa muuta kuin DEL-liigaa. Onkohan tää vaan liian hidas?

Noilla statseilla tuskin pärjäisi liigassa.