Pelit suoratoistopalveluista talteen omalle koneelle?

Hyvä että uusi URL löytyi – ei ole ollut aikaa pelata tämän kanssa viime aikoina, sori siitä. Laitatko päivitetyn “loitsun” tänne, niin muiden ei tarvitse uutta URLia etsiä.

Eivät ole ainoita pudotuspeliotteluita, jotka puuttuvat. Mä valitin asiasta Ruudun tekniseen tukeen viime viikolla. Eivät ole mielestäni vastanneet mitään.

Kun en nyt pysty maalaan tota loitsua niin laitan tähän numerosarjan, jonka lisäämällä loitsu toimii.

Lisää osoittessa olevan numerosarjan perään alaviiva201705031515 ja myös loppu pysyy samana. :slight_smile:

Olisiko jollakin kätevää tapaa, jolla saisi Areenasta tämän kuudennen finaalin loppuhetket sisältävän tiedoston talteen Macille:

Nyt mennään ohi aiheiden, mutta on:

https://nettitelkku.com/t/ohje-yle-areenan-ohjelmien-lataaminen-omalle-koneelle/57

6 viestiä siirrettiin toiseen ketjuun: Liigan televisiointi: Ruutu+

Oli tarkoitus poimia ilves-sarjan 6. peli talteen, mutta eipäs nyt tauon jälkeen taas onnistunutkaan. Ffmpeg:llä jotain aiemmin lataillut, mutta tähän en tainnut osata poimia oikeaa osoitetta. Osaisko joku auttaa?

Tämmöisen osoitteen sain kaivettua, mutta ei lähde toimimaan;
http://nelonenmedia-ondemand02.nelonenmedia.fi/93/online/video/video_episode_115129093.smil/playlist.m3u8

edit: jostain syystä nyt lähti ainakin lataamaan täysin samalla komennolla & osoitteella:
ffmpeg -i “http://nelonenmedia-ondemand02.nelonenmedia.fi/93/online/video/video_episode_115129093.smil/playlist.m3u8” -acodec copy -bsf:a aac_adtstoasc -vcodec copy Ilves-Tappara_6_neljannesfinaali.mp4

Jos jotakuta kiinnostaa 2015-16 kauden ottelutallenteiden siirto omalle koneelle niin näyttäisi olevan vielä 10 päivää online. En tiedä katoavatko tuon jälkeen.

3 tykkäystä

Onko kukaan paneutunut matsien lataamiseen Telia-tv:stä? (Itse en ole, koska Telia-tv ei toimi työasemassani.)

Onko softaehdotuksia ja kikkakolmosia – mahdollistaako Telian järjestelmä ylipäätään tallenteiden lataamista samalla tavalla kuin Ruutu?

Osaako kukaan neuvoa löytyykö mistään Tappara -Ilves 2017 playoffs koko pelit tai ainakin huippuhetket?
4 kpl löysin mutta 31.3. ja 1.4. kiinnostaisi eniten.

Huippuhetket: Tappara - Ilves | Ruutu 21.3.
Huippuhetket: Tappara - Ilves | Ruutu 25.3.
Huippuhetket: Ilves - Tappara | Ruutu 27.3.
Huippuhetket: Tappara - Ilves | Ruutu 29.3.

Edit: jos väärä ketju niin pyydän ystävällisesti siirtämään parempaan paikkaan, kiitos

2 tykkäystä

Multa löytyy muistaakseni koneelta kaikki huippuhetket.

Näkeekö mistään mestaruusvuosien pelejä kokonaisuudessaan?

@Tapparaforever

Ruutu+ pystyy vielä katsomaan muistaakseni kausien 2016-2017 ja 2017-2018 ottelut kokonaisuudessaan.

2 tykkäystä

Mahtaako niiden uppiminen johonkin olla mahdollista? Alkaa kehittyä vieroitusoireita, kun kevätautinko loimottaa eikä kiekkoa pelata missään.

3 tykkäystä

Eiköhän tässä jotain keksitä, ilman että linnaan joutuu. :thinking: :joy:

1 tykkäys

Näin on, piti oikein tulla katsomaan. Otin Ruutu+:lta ilmaisen kokeilun, ja sillä onnistuu. Nyt pyörähti käyntiin Tappara-Ilves-sarjan game 2.
Hakutoiminto ei tosin löydä näitä. Vissiin ei ole ihan tarkoituksella esillä. Piti etsiä kesken jääneiden kautta. Hankalaa.

5 tykkäystä

Juu hankala on etsiä. Itse onneksi tajusin tarkastaa nuo mitkä olen merkinnyt suosikeiksi, sitä kautta löytyi helposti :sunglasses:

1 tykkäys

Kalpa-Tappara ratkaiseva 6 ottelu löytyy kyllä kännykällä, mutta kun menet ruutuun television kautta niin ei löydy millään hakutoiminnolla kuin pelkästään parhaita paloja??

Laittakaa ihmeessä linkkejä noihin matseihin sitä mukaa kun Ruudusta niitä löydätte. Tuion Ipa-sarjan katsominen alkoi itseäkin kiinnostaa.

Mulla on vielä hetken Ruutu+ mutta tuo haku on oikeasti ihan toivotonta. Onnistuuko jakaa linkkiä noihin peleihin niin voisi katsella tai ladata ne omalle koneelle?

Ja jos löytyy joku ratkaisu jakaa videot niin se olisi hienoa.