Pienten ei-jääkiekkoaiheisten kysymysten ketju

No eiköhän tuota ole aikaa vähän matkaa kävellä. Sano joku hyvä paikka.

O’Connells on asemalta noin sata metriä vasemmalle pääovista. Eli irkkubaari, jossa on sitten erilaisia oluita ja mukava istuskella.

10 tykkäystä

Kaksi. Toinen ei ole täynnä.

O’Connelsissa on hyvät “Sliderit” myös, jos nälättää… Suomessa tunnetaan myös nimellä “hamppari”…

1 tykkäys

Yksi viesti siirrettiin toiseen ketjuun: Pysäköinti Tapparan peleissä

Yksi viesti siirrettiin toiseen ketjuun: Satunnaiset ihmettelyt Discoursesta

Jos kuvauttaa itsensä nopeusvalvontakamerassa, niin kuinka pian on sakko postilaatikossa?

Nopeimmillaan se tulee 4 päivässä, mutta jos ei ole 2 viikossa tullut, niin kuvaus on epäonnistunut. Ei kannata tuon jälkeen tehdä valitusta ettei ole kuvia saanut.

5 tykkäystä

Ok. Odotellaas vielä hetki, jos olisi ollut apinasuodatin käytössä.:grin:

1 tykkäys

Riippuu myös nopeuserosta rajoitukseen selfietikun kohdalla että tuleeko muistutus, maksulapun vai tyhjä arpa. Saattaa tulla jopa kuukauden kuluttua!

Mulla tuli aika nopeesti tai siis anopille tuli kun sen autolla päästelin meneen mutta sain vaan huomautuksen :smiley: Paha paikka tuo Orivesi-Vilppula akseli, etenkin Oriveden Nesteen jälkeen. :smiley:

1/2 vuoden aikana on kahdesti välähtänyt, molemmilla kerroilla lappu tuli 5 arkipäivän sisällä. Toinen oli huomautus ja toinen oli sakko.

Kuinka paljon ‘toheloita’ ihmisiä oikein on, kun yhtäkkiä ostetaan ja myydään -ketju on täynnä lipunmyyjiä? Ja moni myy vielä jopa lauantain lippua…

Pieni kysymys, suuri ongelma! Miksi aina kun avaan sivuston oik alakulmaan tulee keltainen laatikko jossa: …Käyttää evästeitä… hyväksymällä sen saa pois, mutta onko jokin asetus (taikatemppu) jolla sen saa loppumaan. Lisäksi sisäänkirjautuminen loppuu jos vaikka olen viisi minuuttia pois täältä (siis sulkenut sivun). Kiitos!

Itselläni toi evästelaatikko tulee ainakin sen jälkeen, kun poistan/tyhjennän selaushistorian. Kirjautumiseen en osaa sanoa mitään, koska itse olin koko viime yönkin kirjautuneena…

1 tykkäys

@krobbe @nitpicker Kyseessä on EU:n lakisääteisen vaatimuksen mukainen ilmoitus evästeiden käytöstä. Yhtä tarpeellinen kuin kurkkudirektiivi.

http://ec.europa.eu/ipg/basics/legal/cookies/index_en.htm

Jos selaimen evästeet tyhjentää tai ne eivät ole sallittuna, ilmestyy nootti uudestaan. Muussa tapauksessa vain kerran.

4 tykkäystä

Voin vahvistaa tuon 5 arkipäivää…:slight_smile:

89 kmh oli arvottu nopeudeksi kasikympin alueella.
En valita enkä kiistä tuota.:slight_smile:

Et siis ole puolesta etkä vastaan, vaan päinvastoin?

6 tykkäystä

Nyt oli varsin poliitikkomainen kommentti.:sweat_smile:

4 tykkäystä

Ajankohtaan nähden savolainen kommentti :wink:

3 tykkäystä