Pienten ei-jääkiekkoaiheisten kysymysten ketju

Samoin heidän käyttämänsä klikkihuorausotsikointi on myös bännin arvoista.

3 tykkäystä

Joo - paita tavallaan pakastuikin jo tuossa vappuyön aikana :sweat_smile:. Ja tuulettuikin siinä samalla.
Auttoi varmaan mutta ehkä kuitenkin pesu olisi paikallaan. Kokeilen pesulaa. Tosin muistelen että joskus vastavassa tilanteessa sain tukun varoituksia pesulasta että eivät sitten vastaa mistään yhtään mitään jos menee pilalle jne.
Kokeilen jotain toista paikkaa varmaan paras.
.

1 tykkäys

Tämä ja lisäksi uutisten sisältö on yleensä hyvin heikkoa, ts. muutaman lauseen käännettyjä uutisia tai “uutisia” ilman minkäännäköistä omaa toimitustyötä.

4 tykkäystä

Kiitoksia! En siis mitään menetä vaikken heidän juttujaan lukisi :grin:

Kysymys liittyen Areenan geoblokkaukseen.
Tekisi kamalasti mieli katsoa illan jalkapallo-ottelu, mutta Areena ei näy ulkomailla. Operan beta-version VPN ei osaa käsittääkseni asettaa maaksi Suomea, eikä minulla ole ihan niin kova hinku, että ostaisin maksullisen VPN-vehkeen. Onko kellään tähän vinkkejä?
Streamit ovat käytännössä sitä itseään, sellaista pätkintää ei siedä kukaan.

Kokeiliko @rizka tätä? Ja voiko suositella?

Ketjussa toki muitakin vinkkejä. Kannattaa lukea läpi.

1 tykkäys

Noniin kiitos, enpä löytänyt oikeaa ketjua nopealla haullani. Siirryn sinne nuuskimaan.

Jep.
Silloin onnistui ihan kotikonstein.[quote=“S.T, post:1134, topic:1544, full:true”]
Minä olen pyörittänyt 30-40 asteessa ja ei ole mitään tapahtunut paidoille koskaan.
[/quote]

20 asteen pikaohjelmalla pesin töissä käytetyn paidan ilman ongelmia.

2 tykkäystä

Yksi viesti siirrettiin toiseen ketjuun: Palautetta

Onko kenelläkään kokemuksia loma-asunnon vuokrausesta
ulkomailta (Thaimaa, Phuket)? Lennot on varattu, enää tarteis saada katto pään päälle. Mitä kautta kannattais lähtee kyselee?

Onko kukaan tehny veikkaukselle tai paffille mm-kisa veikkaus ryhmää? Siellä on automaattinen pistelaskenta ni kenenkään ei tarttis siihen aikaansa tuhlata…

Mä meinasin, mutta Veikkauksen kisassa on se ongelma, ettei siinä toimita nimimerkin suojasta. Likikään kaikki eivät ole innokkaita paljastamaan oikeaa nimeään. En siis tee haastesarjaa, mutta tässä suora linkki kisaan, jossa on varsin mukavat palkinnot niille, joilla käy paras säkä:

https://www3.veikkaus.fi/vetosm/index.html

Airbnb.com - kai siellä Thaimaakin on? Ite vuokrannu sen kautta pari kertaa Floridasta asuntoa/taloa ja ulkomaalaiselle työkaverille asunnon Suomesta. Hienosti toimii. Kannattaa varmistaa valitsemalla “koko asunto” ettei käy niin että nurkissa pyörii muitakin (omistaja) jos ei halua.

1 tykkäys

…tai Homeaway.com

Mistähän tuo toimittaja nuo pelimäärät repi?

SM-liigassa kolmikolla on yhteensä 1 950 runkosarjapeliä ja 318 pudotuspelikamppailua. Heistä jokainen on voittanut Suomen mestaruuden – Saravo viimeksi kuluvana keväänä.

Mun laskujen mukaan Elite Prospectsia lähteenä käyttäen sain ottelumääriksi 2125 (Puistola 598 + Aalto 825 + Saravo 702) runkosarjapeliä ja 371 (72 + 156 + 143) playoff-peliä. Onko toimittaja taas huono ja paska vai olenko minä nyt missannut jotain oleellista?

Niin, ehkä toimittajaa ei voi ihan paskaks hakatakaan sen takia, että on jo paska?

2 tykkäystä

Tietäsikö joku miten tyhjennetään Suorita (Run) historia?

Muuten ei olisi niin väliksi, mutta tuo kohta 11kk. ikäinen veijari saa sen aina auki ja kas kummaa historiassa on vain regedit. Riskit sille, että tuo pikkuveijari joskus näppäilee jotain peruuttamatonta on olemassa… Toki backupilla saa paikattua, mutta josko sitä olisi helpompikin keino tyhjentämällä tuo historia.

edit. Onnistui, editorista runmru:sta poistamalla a.

Miks sokeilla on mustat lasit? Kysyy poikani.

Joillakin voi silmät harittaa rajustikin niin pitävät niitä peittääkseen ikävää näkyä. Mitään faktaa mulla ei oo heittää mutta tuon olen päätellyt yhtenä vaihtoehtona.

Hyvä kysymys.

Oma veikkaukseni on, että suurin osa sokeista aistii valoa. Se ei varmasti ole mikään mukava tunne, kun “mitään muuta et välttämättä näe”.

Tähän samaan voisin kertoa, että mielestäni kouluissa (kaikissa maailman kouluissa) pitäisi olla heti ensimmäiseltä luokalta yksi pakollinen kieli, viittomakieli. Se on (käsittääkseni?) lähes koko maailmassa aika pitkälle samanlainen, joten jokainen voisi kommunikoida toistensa kanssa edes auttavasti. Toki tämä ei sokeita auta, mutta se, että osaisimme kommunikoida toistemme kanssa auttaisi varmasti myös sokeita.