Pienten ei-jääkiekkoaiheisten kysymysten ketju

Onko @Treppu paljonkin kokemusta ylimielisistä hesalaisista kissoista?

2 tykkäystä

Kyä niiden kanssa on tullut aikaa vietettyä muutamana viime keväänä. :rolling_eyes:

1 tykkäys
2 tykkäystä

Pitäisikö jo perustaa oma ketju “Kaikenkarvaisille ja karvattomille lemmikeille”?

Onko meillä vielä sellaista? :smile:

2 tykkäystä

6 viestiä siirrettiin toiseen ketjuun: Älypuhelimet ja muut mobiililaitteet

Näkyykö Tampan ja Floridan matsi mistään. Tai siis streemaako Tampa sitä?

Kehys vinyylilevyille,mistä saa edullisesti? Onhan noita kauppoja mitkä myy 30-40 e/kpl. Se on vähän liikaa kun pitäisi joku 20 kpl hankkia.

Ikeassa on ainakin ollut. En tiedä sitten, että onko sellainen, jota haet, mutta kannattaa vilkaista.

Meinasin sieltä itse sellaisia ostaa, mutta en löytänytkään haluamiani levyjä vinyylimuodossa.

Joo Ikeassa on, eikä maksa muistaakseni kuin muutaman euron, olen jokusen ostanut. Lisäksi olen joskus nähnyt Tigerissa mutten ole siellä käynyt vähään aikaan. Kaikki nuo ovat kyllä kehyksiltään mustia, joskus kaipaisi muunkin väristä riippuen levynkannesta.

1 tykkäys

Granitissa on myös laaja kehysvalikoima, uskoisin sieltä löytyvän sopivan vinyylilevyillekin.

1 tykkäys

Viikoksi ei kaukokohteisiin kannata lähteä.
Jos haluaa alle 5 tunnin lennon päästä löytää paikan, jossa ilman lisäksi merivesi on lämmintä, kohteesi on Israelin Eilat.

Syitä matkustaa:

  • Puhdas, aina vähintään +20-asteinen merivesi
  • Punaisenmeren värikäs vedenalainen maailma ja erinomaiset sukellusmahdollisuudet
  • Nuorekas lomakaupunki
  • Upeat retkikohteet
  • Hyvä hygienia, siisti lomaympäristö

Suosittelen.

3 tykkäystä

Koska peterra palaa tauoltaan keskuuteemme?

Minun villi veikkaus on, että 1.10.2017 :smiley:

6 tykkäystä

Joo jotenkin muistelin kanssa, että se aika alkaa lähestyä. :slight_smile:

Vähän pelottaa, että mitä sieltä tulee, ja se on jo vähän isompi kysymys, johon ei vastausta uskalla arvailla. :sunglasses:

Paljon tekstiä. :wink:

Tai sitten hänellä on parempi olla muualla eikä enää palaa tänne.

1 tykkäys

Olihan ne serverit nyt päivitetty?

1 tykkäys

Kävin fillarilla hakemassa pötyä pöytään,niin siinä ajaessa tuli sama asia mieleen. Pitäisikö huolestua? Sit unohtu kun kaupassa nuori neiti yritti kaupata mulle MOI liittymää.

1 tykkäys

No minä ainakin kaipaan peterraa takaisin keskuuteemme. On iso osa tätä palstaa. Toki eri mieltä olemme välillä, mutta se on kai ihan luonnollista.

Että minä en ainakaan ole huolissani.

Saatoin kyllä ymmärtää tekstisi väärin.

2 tykkäystä