Pienten ei-jääkiekkoaiheisten kysymysten ketju

On. Nimeä en muista, olisko ollu toi Jämsän kebab-pitseria. Niissä mökeissä on ollu mainoksiakin ja niistä on tullu itte porukan kanssa tilattua. Soittamalla sinne selviää.

1 tykkäys

@karva tuossa laittoi vinkin, mutta ainakaan Pizza online sovelluksessa ei ole yhtään toimijaa sillä alueella.

2 tykkäystä

Kokemusta ei ole, mutta tällainen sivusto löytyi Googlella:

http://himoksella.info

http://himoksella.info/hakemisto/pikaruokapalvelut/

1 tykkäys

Selkee, täytyy tehdä muutama puhelu ja varmistaa ennen lähtöö. Kiitos kaikille.

Kumpi on pahempi sosiaalisen median aikakaudella, provosoiminen vai provosoituminen ?
Ja mitä kumpikin kertoo tekijästään ?

Yksi viesti siirrettiin toiseen ketjuun: Tietokilpailuja ja muita pähkinöitä

Kysymystietokoneesta. Jos ei tänne kuulu, niin saa siirtää jonnekkin parempaan asiayhteyteen.

Minulla tulee konella ilmoituksia ohjelmien kanssa:

Microsoft Office 2010 lakkasi toimimasta

PDF complete lakkasi toimimasta

Esim nuo ja joka kerta sulkee ohjelman ja en pääse eteen päin. Tietääkö joku, mitä voisin tehdä ja jos tietää, niin mielummin vielä kertoisi.

1 tykkäys

Antaako mitään virheilmotusta tai syykoodia tai muuta siinä samassa?

Alkaako koneesi käyttöjärjestelmä olla jo vanhentunut? Minulla on 10 vuotta vanha Toshiba, jota en enää käytä ja jossa on Windows Vista, ja se alkoi käydä hitaaksi ja toimimattomaksi viime vuosina.

Minulla taitaa olla Win 10

2 tykkäystä

Ongelma keskeytti ohjelman virheettömän toiminnan. Windows sulkee ohjelman ja ilmoittaa onko ongelmaan käytettävissä ratkaisua… Sulje ohjelma.

2 tykkäystä

Näillä spekseillä kyllä vaikea sanoa. Onko jotain tiettyä toimintaa minkä yhteydessä tuo tapahtuu? Siis esim. kun avaat ohjelman X niin toinen ohjelma kaatuu, tai muuta vastaavaa “kaavaa”? Onko aina samat ohjelmat jotka kaatuu vai tapahtuuko sitä kaikilla?

Nyt tulee mieleen nuo kaksi, jotka mainitsin. Aika usein google crome tekee saman homman.

Ja lisäksi kun yritän avata exelin niin sama juttu

1 tykkäys

Tuli mieleen sellainen ajatus, jos poistais koko office paketin. Minulla taitaa jossain olla se koodi, jolla saa taas auki sen lisenssin. Näyttää nio ongelmat liittyvän jotenkin tuohon officeen???

1 tykkäys

Kannattaa kokeilla. Ei tälläi etänä osaa oikein mitään ratkasuja sanoa, mutta laitteiden uudelleenkäynnistys ja ohjelmien uudelleenasennus ratkasee yllättävän monia ongelmia. :smiley:

1 tykkäys

Jos pelaaja saa ulosajon 5+20, täytyykö hänen poistua hallilta vai mikä on käytäntö koti ja vieraspeleissä? Kaverin kans pohdittiin ja päädyttiin tulokseen että siirtyisi vaan katsomoon…

Vaihtoaitioon ei saa palata.
Eiköhän pelaaja aloita loppuverryttelyt.

Joo se oli tiedossa ettei saa osallistua peliin millään tapaa.

Eiköhän se riitä että poistuu vaihtopenkeiltä eikä tuu siihen välittömään läheisyyteen enää pyörimään, muuten on varmaan ihan sama että onko pukukopissa tai käytävällä polkemassa kuntopyörää vai mitä tekee. Katsomoon ei varmaan kyllä oo asiaa (turvallisuussyistä?), paitti ehkä johki aitioon missä poppariosastokin on?

Koppiin kaivamaan nenää. Se riittää.

Kotona ja vieraissa. Kokemusta ei ole, mutta olen kuullut, että noin toimitaan.

1 tykkäys