Pienten ei-jääkiekkoaiheisten kysymysten ketju

No mutta onhan se meidän koti. Kyllähän kotiin avaimet pitää olla. :wink:

2 tykkäystä

Sieltä pelaajien sisäänkäynnistä on aina päässy.

1 tykkäys

Niin tarkoitatko sitä luiskaa?

Jep. Siitä just.

1 tykkäys

Siitä saa tällaiset pulliaisetkin mennä?

2 viestiä siirrettiin toiseen ketjuun: Kysymyksiä ja vastauksia jääkiekosta

En nyt muista, onko siinä joku kielto vai ei. Mutta asiallisesti batistini-tyyliin menee häiritsemättä ketään, ni ainakaan mulle ei kukaan oo ikinä mitään sanonu.

1 tykkäys

@Treppu

Sieltähän ei sitten pääse katsomoon kuin vaihtoaitioiden läpi ja reunaportista. Ihan vaan ettet mokaa batistinia jäätymällä vaihtoaitioiden kohdalla.

4 tykkäystä

Tuon vaihtoaitiojutun takia vähän funtsinkin että onko ihan vapaa pääsy. :smile:

Reppuli hyvä. Meet vaan siitä liuskasta. Ei sinua kukaan aja pois. Jos joku tulee kyselemään(mitä ei tapahdu), niin sanot että minä lähetin sinut :smiley: Menet siitä Ilveksen vaihtoaition kautta katsomoon, olet tärkeän näköisenä :smiley:

Jos homma toimii, niin joukkueen johto tuo sinulle kahvitkin sinne. Niin minulle käy aina :smiley:

3 tykkäystä

Täytyy näin tehdä, kun käsky tulee ihan Messiltä asti. :smiley:

Mä en niin kahvista välitä mutta eiköhän seuralaiselleni ainakin maistus. :grin:

1 tykkäys

Onko pääkaupunkiseudulla, lentokentän lähistöllä, hyvää grilliä tai kebulaa suositella?

Ihan kentän läheisyydessä ei taida olla muuta kebulaa kuin lounasaikaan Sky Lunch. En ole itse käynyt joten hyvyydestä en osaa sanoa. Muita ruokapaikkoja löytyy sitten vaikka kauppakeskus Jumbosta.

1 tykkäys

Ei nyt tarvi olla kävelyetäisyydellä kun autolla pääsee liikkumaan. Muitakin ehdotuksia saa tarjota koska kaksi kertaa tarvii syödä!

Suht lähellä on Super Burger (tai Elvis Burger). Ilmeisesti vain ilta-aikaan auki. Itsellä ei omia kokemuksia, ellen sitten joskus ammoisina aikoina Vantaalla asuessani ole tuolla käynyt (?).

1 tykkäys

Onko kukaan palstalaisista koskaan tilannut mitään Taobao:sta??? Jos on niin mitä agenttia tuli käytettyä???

Selvennykseksi Taobao on ilmeisesti kiinalaisten oma eBay. Ja itseäni kiinnostaisi tilata sen kautta eräs tuote, koska tuolla Taobao:ssa se maksaa 50 dollaria vs eBay 200 dollaria…

Yksi viesti siirrettiin toiseen ketjuun: Tekniikan kanssa ongelmia?

2 viestiä siirrettiin toiseen ketjuun: Tekniikan kanssa ongelmia?

Katsoppa saako samaa tuotetta Alibabasta, josta pitäisi saada ihan normaali toimitus Suomeen. Nuohan on molemmat samaa puljua.

Mikä vaikutus tällä on Matti Meikäläisille?