Pienten ei-jääkiekkoaiheisten kysymysten ketju

Vanhemmilta loppui lämmitysöljy pääsisen pyhinä. Samalla kun selitin heille, että sähkövastus pitää kyllä pirtin lämpimänä, kunnes lisää öljyä tulee, tajusin lämmitysöljyn, polttoöljyn ja dieselin olevan samaa tavaraa.

Onko lämmitysöljyssä merkkiainetta kuten huoltoasemalla myytävävässä polttoöljyssä?

Terveisin nimimerkki bensalla ajava.

Samaa tavaraa, eri tavalla värjättyä ja verotettua. Ei kannata kokeilla. Kalliiksi tulee jos kiinni jää. Toisaalta koskaan ei ole munkaan dieselauton tankkiin katsottu…

1 tykkäys

Miten tälläisen ottelun jälkeen saa unta?

Valvoo ja fiilistelee ensimmäisen yön niin huomen illalla tulee hyvin uni :+1:

1 tykkäys

Samaa mietin. 530 herätys ja käyn ihan ylikierroksilla

1 tykkäys

Yksi viesti siirrettiin toiseen ketjuun: Tapparan playoffs-lippujen myynti keväällä 2018

Yksi viesti siirrettiin toiseen ketjuun: Kysymyksiä ja vastauksia jääkiekosta

@Raumalainen ja muut, onko tämä Lukon omistama ravintola?

On. Lukon toimari kertoi tästä siinä keskustelutilaisuudessa.

1 tykkäys

Kiitos.

Tämä on hieno idea. Aiemminkin miettinyt, miksei useammalla seuralla ole. Jäähalleissa on lounasravintoloita ja moni käy tukemisenkin takia. Jos paikkakunnalla vain yksi seura, todennäköisesti takana vankka kannatus, joten kannattaisi kokeilla.

Tietääkö kukaan, kuka on hallissa esiintyjänä ennen peliä? Noora se ei ole, koska on juuri nyt bändinsä kanssa kiertueella.

On se Lukon omistama. Joku sporttibaari siit pitäs tulla. Seinille jotain tauluja kyselty ainakin Raumalaisilta seuroilta.

Laitahan jotain pientä raporttia, kun kuulet/koet itse miten etenee?

Voin käydä Potkurissa katsomassa TPS - Tappara B pelin jälkeen. Viimeksi kun kävin oli vasta mustat nahkapenkit. (Reilu viikko sitten)

1 tykkäys

Penkit ja pöydät oli ja pari taulua seinillä. Esim. ei mitään tiskiä vielä

1 tykkäys

Yksi viesti siirrettiin toiseen ketjuun: Hauskoja juttuja ja tarinoita

Miksi täällä on kaksi Rauman Lukko kaudella 2017-18 ketjua?

Onko? En mä löytäny ku yhen ketjun tälle kaudelle, lisäks 16-17 ja 18-19 kausiketjut.

No niimpä prkl onkin… Enkä ollu kirjoittaessa ees kännissä…

1 tykkäys

Kaivaisko joku mulle sen clipin, missä Kärppä astelee messevänä ja Kirves niittaa sen maanrakoon.