Playoffs 2018, puolivälierät: Tappara - KalPa

Tässä vaiheessa kautta selvää on kai vain se, että kaikilla on oranssit housut?

9 tykkäystä

Toisaalta kenen tilalle Nenonen pitäis laittaa? Luoto varmaan ekana tulee mieleen mutta valmennus voi ajatella että luistelevampana pelaajana sopii paremmin nelosketjuun KalPaa vastaan. Luoto myös tottunut pienemmälle peliajalle kuin Sportissa isossa ruudussa pelannut Nenonen. Ne pelit mitä on nähty kertoivat kyllä selvästi että Nenonen on pelimies, mutta yhtä selvästi oli vielä sisäänajo joukkueeseen pahasti kesken. Vähän turhan iso asia tuntuu olevan Nenosen pelaamattomuus joidenkin mielissä.

2 tykkäystä

Tulosketju, tulosketju, tulosketju, efforttiketju. Kaikki pakkiparit mallia hyökkäävä ja puolustava, sekä Sählä. Poppareilla vajaan 40 runkosarjamaalin potentiaali.

On se nyt jumalauta, jos ei mennä pitkälle.

14 tykkäystä

Jukat Rautakorpi ja Peltola haastattelussa.

14 tykkäystä

Nenonen on ilman muuta terveenä kokoonpanossa, pakko olla loukkaantuneena. On tuon jengin paras maalintekijä. Luoto sieltä ensimmäisenä tippuisi pois.

2 viestiä siirrettiin toiseen ketjuun: Omavalmisteiset fanituotteet

Sanon tämän nyt vielä kerran, punapaitakejtussa jo mainitsin. Olen saanut tiedon, joka on lähtöisin pelaajien kanssa tiiviisti kanssakäyvältä, että Nenonen on ihan kunnossa - ei vain mahdu kokoonpanoon.

2 tykkäystä

Pikkuhiljaa lippuja menee, mutta vielä on paljon tilaa. Kaikki kynnelle kykenevät nyt peliin, siellähän on vaikka mitä ohjelmaakin.

3 tykkäystä

… Ja jos organisaatista kysyy keltä vaan tässä vaiheessa kautta loukkaantumisista, niin kaikki pelaajat on kunnossa. Punainen paita reeneissä meinaa tosiaan sitä että mies on vähän loukkaantunut, tai sitten se on Jukan uusi tapa nöyryyttää rotaatiopelaajia. :grinning:

Tiedän, ettei kyse ole tuosta. Mutta ihan kuinka vaan, kukin uskoo mitä haluaa. Ei ole Nenonen kokoonpanossa, niin ei ole, on syy mikä vain.

2 tykkäystä

Perjantaina ja lauantaina on backupit ,jolloin varmasti rotaatio toimii kaikkien ehjänä olevien kesken, en yllättyisi vaikka Heljankokin vetäis yhden pelin. Sama ens viikolla kesk-torstai, vaikken rehellisesti usko tarvittavan ottelua numero 5.

1 tykkäys

Back-to-backeja taisit hakea? Suomeksi peräkkäisten päivien pelit.

Sarjasta mulla ei sanottavaa, aina menee pitkällä tauolla ylianalysoinniksi. Lisäsin nyt tämän kappaleen, ettei mene OT:ksi ja onelineriksi.

1 tykkäys

Yksi viesti siirrettiin toiseen ketjuun: Otteluseuranta: 1. puolivälierä Tappara - KalPa 21.03.2018

On tässä ylimääräistä jännitystä ilmassa. Esirippu siirtyy syrjään, matadorit astuu areenalle. Mitä sieltä tulee!!? Ensimmäinen ottelu kertoo jo jotain. Ei kuitenkaan kaikkea. Ollaan kyllä jonkun uuden edessä. Runkosarjapelit on takana ja ne unohdetaan. Vai tuleeko niistä joku dejavu. On tää karmeeta. Siis jännää! Pulla joko alkaa nousta tai sitten se lässähtää. Pitääkö koputtaa puuta vai mitä. :wink:

4 tykkäystä

Juu sorry, backup on varamaalivahdista käytetty sanonta ja back-to-back peräkkäiset pelit :slight_smile: Itseä ei kyllä yhtään jännitä, lienee se kun nään varmasti vain nämä KalPa-pelit ennen Aasiaan lähtöä.

Luulet vaan… itse muistan kun viime vuonna jännäsin Ilves-sarjan loppuratkaisuja Saigonissa (Ho Chi Minh City). Joka puolella näki viitteitä ottelupariin. Esim. zoossa oli kummallinen maila kädessä oleva apinamiespatsas, jolla oli porkkanahousut ja ipaan viittaava vihreä paita päällä. Siinä sitten mietti, että kumpi siinä rulettaa… :slight_smile:

6 tykkäystä

Mua ainakin pelottaa. KalPalla on viime kevään jäljiltä halua ja meininkiä. Ku meillä taitaa masut olla vähän täynnä ja viimeinen halu voittaa puuttuu. Pelejä kun on katsellut niin tullut sellainen kuva osasta porukasta että olisi mukava saada pidempi loma…

1 tykkäys

Olen viettänyt kahden hopeakevään välierä- ja finaaliajat Thaimaassa. Silloin olin mm. yhden viikon ilman nettiä ja äiti tiedotteli puhelimitse missä mennään. Arvelin kun Tappara ja Kärpät oli 1-3 häviöllä sarjojaan, että JyP-Lukko finaalia pelaavat, mutta äitee ilmoitti että sama finaali kuin edellisellä kaudella.

2 tykkäystä

Saiko veikata lopputulosta? Vaiko meneekö viestiksi ilman sisältöä? Veikkaan että KalPa vie 1-2. Samoin seuraavan 2-1. Sitten ollaankin viime keväisissä asetelmissa. KalPa kuitenkin voittaa ja Rautakorpi siirtyy liiton hommiin.

Yksi viesti siirrettiin toiseen ketjuun: Otteluseuranta: 1. puolivälierä Tappara - KalPa 21.03.2018