Sähkökatkot ja sulakkeet - Virallinen yöketju (22-06)

Kinkku meni uuniin ja ensimmäinen sulake paloi. Saa nähdä montako palaa vielä ennenkuin kinkku on kypsä. Tarkoitus olisi jaksaa valvoa ainakin Floridan pelin ajan.

1 tykkäys

Uuden vuoden kunniaks nostan ketjun ylös. Nyt painuu 6 tuuman naula takaraivoon

3 tykkäystä

Nyt on vähän semmonen fiilis, että voi olla, että sulakkeita palaa tänäyönä sen verran paljon, että kaikki valot sammuu :slight_smile: :beer: :beers:

Onneksi näin melkein kesällä ei yölläkään pimeä hetki ole kovin pitkä :slight_smile:

2 tykkäystä

Mää vedin varmuuden vuoksi jo Peksin paidn päälle

3 tykkäystä

Tiedättekö mitä? Kaikki toimii.

1 tykkäys

Tämä muuten sopisi täydellisesti tähänkin ketjuun.:rofl::rofl::rofl:

9 tykkäystä

Hahahhaha, kiitos tästä! Aivan huikea tilannetaju! :joy:

2 tykkäystä

Näin valon

2 tykkäystä

Lähestykö vai loittoniko?

lähestyi :grinning:

1 tykkäys

Kumma juttu. Viimeksi sulakkeita napsui, kun Liiga-kausi päättyi huhtikuun lopussa ja nyt taas heti kun Liiga alkoi niin aina noin siinä puolen tunnin välein sihahtaa, korjaan räsähtää sulake rikki :slight_smile: En kai ainoa ole jolle näin kävi?

2 tykkäystä

Täällä ollaan. :slight_smile:

1 tykkäys

Toivottavasti en saa heti bänniä (joka olis tietenkin rokkitähden tyylisesti, verrannollisesti todella cool sisääntulo) , mutta mikä helv*tti tämä ketju on?

Tännekkö mä ny sitten postaan , kun oon yksin baarissa tilaamassa pahaa karjalaa ja kertomassa lopulta, kuinka mun pöytään iski taas kerran joku “harri-hävittäjäpilotti” vuodelta “1972”, joka ratkes ryyppäämään kun sotaa ei tullutkaan.

Vai onko mun pakko aiheuttaa jokin oikosulku tuonne sulakeboksiin :dizzy_face: ? Tai murtautua talon sähköboksiin ja tehdä oma pikkunen sähkökatkos sinne , että voinen kirjoittaa tähän ryhmään. En ymmärrä!

3 tykkäystä

Jotakuinkin näin.

3 tykkäystä

Sittenhän tässä hiirikäsi osui oikeaan paikkaan! Aijai, vaikka köyhä opiskelija ollaankin, niin kyllähän tuo 0,99e Saku maistui kuninkaalliselta ! Yhä ja aina vaan uudestaan.

1 tykkäys

Näin illan mittaan on todettava, että yhdellä puistossa käyminen ei ilmeisesti ole enää yleistä huvia. Muka liian kylmä ulkona nauttia yksi tai pari penkillä ulkojään laidalla penkillä…

3 tykkäystä

Jatkanpa tänne.
Aamulla oli krapula jonka ajattelin kärsiä pois.
Heikko olen kun veijarit saivat taas houkutelua ottamaan väkijuomia.

1 tykkäys

Onks huomenna työpäivä? :slight_smile:

Perinteisesti ain fanimatkan jälkinen maanatain on vapaa.

1 tykkäys

Hyvä humala näin lauantaiaamuna puoli kasin aikaan saa hyvälle mielelle. Just tässä mietin, että pitäiskö nukkua vai oottaa kaljakaupan aukeemista :grin:

5 tykkäystä