Sebastian Repo

Siirsin Sebastian Repoa koskevan siirtohuhu-keskustelun sille kuuluvan otsikon alle ja jatketaan muuta Repo-keskustelua täällä…

15 viestiä siirrettiin toiseen ketjuun: Huhu: Sebastian Repo Tapparasta NHL:ään kaudella 2017-18

Yksi viesti siirrettiin toiseen ketjuun: Huhu: Sebastian Repo Tapparasta NHL:ään kaudella 2017-18

Eipä sillä enää mitään väliä ole, mutta kuulin tuossa taannoin huhun minkä takia Revolla meni sukset ristiin Pelicansin kanssa: Kuulemma sen takia, kun Repo oli tehnyt jo kauden alussa sopimuksen Tapparaan kaudelle 2017-2018. Siitä ei sitten lahdessa tykätty.

Korostan vielä sitä että kyseessä on ihan vain pelkkä huhu, lähteenä tuttava jolle asian kertoi joku Revon sukulainen. Jokainen päättäkööt itse uskooko vaiko ei, mutta eihän tuo ihan mahdottomalta kuulosta.

10 tykkäystä

5 viestiä siirrettiin toiseen ketjuun: Huhu: Sebastian Repo Tapparasta NHL:ään kaudella 2017-18?

Olli Jokinen hehkuttaa NHL-paikkaa hamuavaa Floridan suomalaislupausta Sebastian Repoa:

"Uskon, että hän on valmiina taistelemaan runkosarjan alun pelipaikoista. Hän on uskomattomassa kunnossa” – Hän näyttää siltä, että jos harjoitusleiri alkaisi jo ensi viikolla, hän olisi valmis.

Jokinen myös kuvaili Sun-Sentinelille Repoa.

– Hän on hyvin räjähtävä, erittäin hyvä maalintekijä, joka pyrkii hiomaan heikkouksiaan pois. Paikoista käydään kovaa taistelu, mutta hänen kohdallaan kyse on isosta mahdollisuudesta, Jokinen mietti.

Lähde: suomikiekko sivusto

10 tykkäystä

Parin pelin perusteella alkais olla ihan tosissaan positiivista ongelmaa puolustuksen lisäksi myös hyökkäyksessä, jos Repo vielä tulis takaisin.

Jotenkin sellanen kutina, että Repo vetää vielä meillä kauden.

Miksi tulisi, kun on kirjoittanut ELC-sopimuksen Floridaan?

Pistän alle kesäkuun lopun iltasanomien jutun jossa Repo sanoo näin:

– Uskon täysin, että pystyn oikeasti tekemään tulosta AHL:ssä. Ja sitä kautta pääsen toivottavasti joku päivä ylös pelaamaan.

2 tykkäystä

Tuntuu olevan Itä Tampereella liikkeellä. Samat vibat täällä.

1 tykkäys

Ei mitään hajua, mutta olen aistinut, että tällaisia oletuksia on liikenteessä tällä(kin) palstalla.

Oma kanta on, että tervetuloa anytime, mutta ilmankin ehkä vältetään liigakarsinnat.

1 tykkäys

Minä oletan, että Repo haluaa mennä eteenpäin kiekkoilijana ja taistelee unelmasta NHL:ssä. Olettamuksilla ei ole välttämättä todellisuuden kanssa mitään tekemistä, vaan ovat kannattajien toiveunia.

2 tykkäystä

Sopimusta tehdessä oli tieto, että Repo tulee Tapparaan, jos ei mahdu pelaamaan Nhl:n.

1 tykkäys

Sen ihmeemmin Revon mahdollisuuksista pelata AHL:ssa en tiedä. Mutta sen oon kuullut tutun kautta aika korkealta Tapparan portaasta, että sopimuksien mukaan jos NHL ei saa peliaikaa, niin Tapparaan pitäisi palata.

2 tykkäystä

Asia selvä ja mielelläni olen väärässä. Mielenkiintoinen peluutuskuvio tulee, jos palaa. Todennäköisesti liikennettä on oltava sitten myös poispäin.

Kuten sanottua, niin tere tulemast anytime, mutta missään Suomessa ei joudu kilpailemaan peliajasta yhtä paljon kuin täällä.

Ja tämä on hyvä ja tervettä. Jotenkin ehkä tämän jopa aisti näistä kahdesta ekasta treenipelistä, että melko tosissaan siellä oli jengi liikenteessä.

Myös Aamulehdessä oli, että Tapparaan tulisi jos paikka ylhäällä ei aukea.

Mutta joo, Alkaa olla vähän liikaa tasoa joukkueessa, jos tuohon vielä Repo tulisi.

1 tykkäys

Mutta jos tulossa olisi, niin otetaan vaikka Lempäälään ennen kuin päästetään vastustajille. Oli tasoa kuinka paljon tahansa.

Toki toki. Tuo rosteri vaan näyttää ja tuntuu siltä, että olis upeaa nähdä esim Luodon kasvutarina tällä kaudella. Jos Repo tulis back, se olisi luonnollisesti joltain muulta pois.

Ja ettei jää epäselväksi: Repo on erittäin tervetullut koska vain. Ja Haapalakin, try-outille.

4 tykkäystä

No toisaalta Tappara-hyökkääjien taso tippuu nopeasti 12 hyökkääjän jälkeen ja lähes aina joku on pois, joten kyllä tänne yksi Repo mahtuu oikein hyvin ja Luotokin saa peliaikaa.