Tappara Shop ja fanituotteet

Meinasin samaa tulla kanssa sanoon. Ensimmäistä kertaa aikuisiällä tuli ostettua kalenteri ja olihan toi nyt pettymys. Luukut isoja, mutta suklaat todella pieniä ja pahojakin ovat. Eikä se kyllä halpakaan ollut. En kyllä ensvuonna ajatellut uudestaan ostaa. Kuva kannessa on ihan komee, mutta siihen se sitten jääkin.

2 tykkäystä

Herranen aika! Ootteko te menny sen avaamaan?! Emmää vaan raaski; mulla se toimii joulukoristeena, jonka jälkeen se siirtyy ‘arkistoon’ muistoesineeksi. No, mää oonkin vähän erilainen… :sweat_smile:

EDIT: Toivottavasti ei koskaan tule raaputettavaa Tappara-arpaa… :sweat_smile:

10 tykkäystä

Onko kenelläkään tietoa löytyykö noista Tapparan fanipaidoista vähän vajaa 150cm jätkälle järkevän kokoista paitaa? Shopissa sanotaan lasten paidat olevan 120 ja 140cm ja “normaalien” paitojen kokoskaala yltää s-xl.

@forrest @Mustis @Kallunpirva @mipe @ozzi ja muutkin :slight_smile:
Nyt on tullut Verkkokauppaan myytiin ne Liigan viralliset kuoret ja panssarilasit. Saatavilla Honor 8 tai 9 sekä iPhone 6/6s/7/8.

1 tykkäys

Noniin, tulihan ne viimein. Samsungit vaan valitettavasti puuttuu valikoimasta. Kyllä tuosta suojakotelosta ainakin käy aika selvästi ilmi mitä värejä tunnustaa :slight_smile:

Nopee kysymys, onko Kalevan Prismassa fanituotteita?

Kyllä löytyy :+1:

1 tykkäys

Fanclubin jäsenkortilla Prismassa ei saa alennusta

Jaa saa vai?
Onko faktaa?

Pikaisesti kirjoitettu asiavirhe korjattu🙂

1 tykkäys

http://www.tappara.fi/liiga/tuote/heijastin-wrap/

Heh tuli tästä heijastimesta mieleen, omistan samankaltaisen, mutta valkoisella pohjalla. Heijastimesta tekee arvokkaan se että se on saatu Jukka Peltolalta itseltään. Tai korjaan, en omista vaan mun poika omistaa :smiley:

2 tykkäystä

Hallilla ilmeisesti a junnujen ulkoilma pelistä oranssi paita myynnissä. 150€ oli hintana

1 tykkäys

Jatketaan keskustelua tänne.

Eihän tuosta ole kuin vajaa vuosi kun Tappara pelasi oransseilla paidoilla.

Jumalaare!
Nyt tuli ihan viimeistä päälle loistava idea!
Viekää äkkiä joku tämä idea eteenpäin Tapparan markkinoinnista vastaaville ihmisille!

Edittiä: Tykkäsin kovasti noista Tapparan uutiskuvista, koskien oranssien paitojen myyntiä.:heart_eyes:

2 tykkäystä

Yksi viesti siirrettiin toiseen ketjuun: Omavalmisteiset fanituotteet

Kipinässä asialla hassuteltiin, mutta tännekin uutinen kuuluu:

Tänään 14.2. on ystävänpäivä, jolloin on hyvä muistaa läheisiä. Tappara Shop auttaa muistamaan läheisiä erityisellä ystävänpäivätarjouksella!

Käy keskiviikkona tsekkaamassa joko verkkokaupassa tai Tappara Shopissa Kissanmaankadulla klo 9-16.

Shop itse mainostaa:

Kaikki tuotteet vähintään -14%, jopa -40%

Tappara-Shop | Tappara

http://www.tappara.fi/liiga/tuote/tappara-maastolippis/

Aika varovaisesti olen kritisoinut Tapparan fanituotteita.
Nyt ollaan lähellä että heitän varsin kärkevän kommentin tästä tuotteesta.
Itse olisin jättänyt tämän vain korkeintaan ajatuksen asteelle.

15 tykkäystä

Tapparan fanishop ikuinen vapputori.

14 tykkäystä

Tuolla olisi sentään camp-arvoa, jos siinä olisi sorsalippa ja korvaläpät. Nyt menee jälleen sinne samaan cringe-kategoriaan muun tauhkan kanssa.

8 tykkäystä

Kieltämättä todettava, että onneksi kipinässä ei vaadita tuon käyttöä yhtenäisenä varustuksena. Melkein rumempi kuin Winnipeg Jetsin uusi logo?

3 tykkäystä

Saisikohan tuota lisävarustetuna pahkasikatyylisellä ropelilla?
Sitten lippiksen onnellinen omistaja voisi edes kuunnella hurinaa tuulella.

3 tykkäystä