Tapparaan liittyvä virke viimeisen sanan kirjaimista

Noin irvokkaalta Ilves näyttää.

Näin äksyili yksi Teemu Tapparasta ällöttävään ämpäriin.

Ämpyilempä minä pari “ääkköstä” ristiin itse. Itsekseni neppailen.

Nauraa edelleen Patrik. Pettyneenä Aleksanteri iltaan lähti. Ei naurattanut.

3 tykkäystä

Niin ammattimaisesti uhrautuivat raatajat. Apea tunnelma tietenkin ajatuksissa. Nyt uusiin taisteluihin!!

Todistettiin ainakin ilveksille samankaltaisineen: Tapparan energinen Laine uskalsi iskeä hämmästyttäen ihmiset nurisevatkin!

Nyt ulisee rujo ilves, se ei vaan anna Tapparan kannattajien ilon nyykähtää!

Noin
Yllätti
Yritysjohdon
Kassatilanne.
Äkkiseltään
Hassattu
Tuhansia
Äijien
Ähellyksiin.

Älä Honkalehto Enää Lässytä. Laitoit Yrityksen Kamalaan Sotkuun Ihan Itse Nokkavuudellasi.

3 tykkäystä

Näinkö on Kiven Karrilla aikamoinen viivelähtö uusiin uhkiin: diili epäilyttäisi Litman Lasseakin, auttaako siis ihmekään!!

1 tykkäys

Ilveksen huono manitilanne ei ketään ällistytä äkkiseltään kuitenkaan.

edit: Ilveksen huono manitilanne ei ketään ällistytä äkkiseltään nuuskamuikkustakaan.

2 tykkäystä

No uskokaapa. Uusi sekaannus koittaa. Aina murheita uusia. Ilves koittaa kituuttaa uuden sesongin. Tappara aloittaa kauden ansioituneen ammattimaisilla näytöillä.

Näyttääpäs älyttömän ylivoimaiselta Tappara. Örveltävät Ilveksen laitapakit löllön ällöiltä.

Ääliöt! Lattialta löytynyt öljyinen ilveksen lippis. T. Äiti

Tamperelaisessa: Ääk! Ilves teurastettiin ilkosilleen!

Ilveksen lisenssiä katsastettiin oikein selvityksistä, ihan luonnollista Liigalta espoolaisten esitysten närkästyttämänä.

Nyt änärissä ryhdytään kisaamaan ällistyttävästä superpojasta tosissaan, yksissä tuumin. Tapparan äijä mättää änärissä niittejä ällistystahdilla!

Änäri luulee luovan itse staroja. Tampereella yhdistyvä sitkeys, Tappara, ahkeruus, helpottaa duunia. Ihmepoika Laineella lupaava alku.

Ainakin laukaus kuosissa urheilijanuorukaisella.