Tappara Shop ja fanituotteet

Linkkisi sivulla on kuva molemmin puolin huivista ainakin nyt kun katsoin. Kuvan alla on “mestarit 2016 fanihuivi”-laatikot joita klikkaamalla kuvat edestä ja takaa.

1 tykkäys

No niinpä näkyy, en tuota aikanaan hoksannut. Varmaan ollut koko ajan, mutta jos on lusikalla annettu jne.

Perhana kun tuon t-paidan painatuksella saisi sinisenä. Kai se on jollakin nimellä silti ostettava.

Löytyy kun menet Tuotteet ja Paidat -polkua ostoksille. Siis sininen logopaita painatuksella, jos sitä tarkoitit. Oon itsekin huomannut, että aina ei tuolta Shopista huomaa mitä kaikkea siellä on… Yksi tuote voi löytyä jostain ja sitten lähes samanlainen jonkin muun otsakkeen alta. Mutta eikun ostoksille, hieno on paita!

Tuli tuossa ideana tämmöinen :
eli linkki vie Emp:n sivuille… Tämmöinen hihaton paita näin kesä aikaan… mutta vaikka Tapparan väreillä ja logolla. Saa olla tuollainen ns kulunut pinta.
http://www.emp.fi/batman-grunge-logo-tank-toppi/art_313389/

Tuohon vielä mustat farkut ilman vyötä ja paita housuun :wink:

2 tykkäystä

Esa Pirneksen ketjusta tuli mieleen, että onkos päättyneestä kaudesta tulossa jonkinlainen julkaisu ulos ja koska saatavilla?

CHL shoppiin on tullut myyntiin hoockeyta eli hupparin ja pelipaidan risteytyksiä. En muista nähneeni aiemmin myynnissä. Näyttää olevan tuo punainen hihamerkkikin kohtuullisemman kokoinen.

4 tykkäystä

Minusta tuo on aika hieno, voisin vapaa-ajalla pitää päällä ihan hyvin. Hinta näyttää olevan 70 €.

E: minäkin kuitenkin mieluummin ostan Tappara Shopista

On kyllä hieno, mutta tuo sponsorin logo tuossa CHL:ää vastapäätä laskee esteettisyysarvoa. Taidan katsella jotain mieluummin Tappara Shopista. Vieläkin harmittaa, ettei niitä retrohuppareita ole tulossa lisää - vai onko tästä kuulunut mitään uutta?

Ja yllättäen CHL-Shopista saa paremman näköistä kamaa kuin Tapparan shopista.

3 tykkäystä

Kyllähän tässä seuraavan kauden jo kolkutellessa tulee sekin mieleen, olisiko mestaruustuotteilla ollut enempi revittävissä. Muutama lippis, pipo ja lähinnä pihahommiin tyyliltään sopiva t-paita. Imukuppiviiri taisi olla se ainoa uusi keksintö. Kyllä minä ainakin jäin odottamaan sitä pikeepaitaa, jossa olisi yhdistynyt Tapparan logo/kannu/mestaruusviiri. Kevään juhliin piti oranssi kravatti metsästellä ihan kaupungin tavarataloista, mutta olisihan tuossa kiva pieni logokin saanut olla. Kravatista tiedän, että muitakin hakijoita oli. Kyllähän nämä shopin vaatteet ovat lähinnä lasten tasoa, joista sitten tehdään myös aikuisten kokoja. Edesmenneen taiteilijaprofessorin suunnittelema maailman kaunein logo ansaitsisi tyyliä ja muotia aika paljon enemmän ympärilleen.

12 tykkäystä

En jaksa koko ketjua selata onko ollu jo puhetta. En itse oo kyseiseen tuotteeseen törmännyt kun lippalakkina ja ainakin kovasti oisin itse halunnut “juhlavuoden kunniaksi” vuosiluku huppari. 1955 rintaan ja hihaan pieni logo. Totta, kaikilla muilla on niin miksi matkia? No miksei? Kaikki on muilta matkittua kumminki pääosin fanikamoisa pitkin maailmaa.

1 tykkäys

Aika pettynyt olen edelleen näihin tuotteisiin. Esimerkiksi vähän laadukkaampi lippis, jossa se “Finaalit 2016” - merkki ja vähän isompi Tappara-logo olisi ollut jees. Myös tosiaan nuo kaikki paidat sun muut olivat kyllä ihan pihatöihin hikipaidoiksi menevää laatua.

Ei tekisi mieli antaa näin paljoa paskaa tämän hetken parhaalle seuralle, mutta kokoajan pitää parantaa jos meinaa pärjätä. Fanituotteet ja ottelutapahtuma ovat kaksi asiaa joita tulisi muuttaa parempaan päin ja reippaasti.

2 tykkäystä

Joo, olisi tuohon kylkeen voinut jonkun “Premium-malliston” laittaa myös. Ja kyllä olisin maksanut tuotteista enemmän kuin nyt tarjolla olevista. Ja tämäkin kritiikki vain siksi, että pyrkimyksenä ja haluna pitäisi olla paras myös tällä sektorilla. Ja edelleenkin voisi toimistolla tehdä pientä benchmarkkeerausta esim. potkupalloseurojen tuotekatalookiin. Väittäisin että Tapparan maanlaajuisella kannattajapohjalla pitäisi jopa aavistuksen isompaa fanituotemyyntiä kuin nyt.

Ja muutaman muun ohella jäin kaipaamaan jonkilaista julkaisua tuosta menneestä kaudesta. Jopa -86 mestaruuden jälkeen jälkeen taisi tulla jokin VHS-pläjäys jossa Rane Korpi oli kommentoimassa.

2 tykkäystä

Itsekin kaipaisin kyllä “premium mallistoa”. Tapparan fanituotteiden oranssi huomioväri ei kyllä ole kovin muodikas.
Ja paitojen malliin pitäisi kiinnittää huomiota myös, lyhyempi ja kapeampi hiha. Ottaisivat mallia esimerkiksi Edmontonin vaatteista, vähän hillitympi oranssi väri näissä ja muutenkin printti vintage tyylinen. Olen varma että tällaiset menisivät kaupaksi tuplahinnalla verrattuna nykyisiin

9 tykkäystä

Onko kukaan tilannut mitään tuolta CHL:llän sivuilta mitään koskaan? Toimituksiin oli laitettu huppareille 28 työpäivää ja ja T- paidoille 7 päivää. Olisi kiva tietää aikaisempia käyttökokemuksia.

Olen sieltä tilannut ja kauan kesti mutta tuli kuitenkin ja tilasin eilen sellaisen t-paidan ja huomasin kans sen pitkän toimitusajan mutta johtuisiko se euroopan kesälomista.

On kyllä törkeän hieno t_paita
Koitin kans eilen laittaa kuvaa parista tuotteesta mutten osannut muuten kun sillai että tulee linkki mutta kyseessä oli Liverpoolin kalsarit ja Tamban lippis että jotain sellaista kun sais valikoimiin niin tyytyväinen olisin.

No valkoinen huppari lähti tilaukseen. Saa nähdä kauanko kestää…:thinking: