Tapparan valmistautuminen 2016-17 kauteen

Jos pakistoa alettu jo viime joulukuussa vahvistamaan sekä hyökkäykseenkin Nurmea niin en näe mitää syytä sille etteikö sieltä vielä löydettäisi joku timantti hyökkäykseen.

Erittäin hyvin tässä ollaan valmistauduttu jo todella ajoissa! Tapolan jatkopahvikin oli hyvä hereillä oleminen.

Olet oikeassa. Toivotaan, että tämä hyvä työ jatkuu. Ja talouspuolella pitäisi myös nyt takoa, kun rauta on kuumaa.

Pistetään nyt vaihteeksi tänne ketjuun tämä. Itse ainakin odottaisin
tulevalta kaudelta Savinaiselta isoa roolia joukkueessa, koska viime kausi meni
kuntopuolen treenaamisessa ja loukkaantumisien kanssa. Toivottavasti saa
ehjän kauden tähän väliin, koska on kuitenkin melkoisen kallis pelaaja
pelkästään kolmosketjussa pidettäväksi. Odotuksissa on myös, että
joku noista nuorista nostaa itsensä liigatasolle tälläkaudella.
Mitä nyt hiukan huhuja kevään harjoittelukaudesta olen kuullut, niin motivaation
puutetta ja mestaruuskrapulaa ei tunnu joukkueessa olevan ja ns. seiskapakit ja
Lekin miehet ovat yllättävänkin kovassa kunnossa :wink:

1 tykkäys


Mää oon jo ainakin valmis, joko mennään?Joko pääsee sisälle??

5 tykkäystä


Täällä sais vissiin ensviikosta lääkitystä pahimpiin vierotusoireisiin.

4 tykkäystä

Huomisesta alkais jäät sit. Täytyy varmaan mennä vähän vakoilemaan mitä näkyy .

Mihin aikaan?

Näyttäis olevan 10.30-12.00

Ei näy jäällä muuta kuin Ilves!

Ensi maanantaina

Taululla lukee silti liigan vuoro 10.30-12.00.

Juu kävin kans katsomassa mutta ei näkyny. Pitääkö sit vielä viikon vapaata ja saa mennä jäälle jos haluaa. Ensviikolla uudestaan.

Epäluotettavat lähteet kertovat, että lähteet ovat luotettavat eli ainakain jotkut pelaajat palaavat ensi viikolla yhteisiin treeneihin elämänsä kunnossa.

5 tykkäystä

Omalta lähteeltä, joka ei kauhean epäluotettava tässä asiassa ole puhui viimeviikolla
aivan samaa…:slight_smile:

5 tykkäystä

Kuulostaa hyvältä.

1 tykkäys

Pojat on 2 vkoa vetänyt Lempäälän 2 hallissa

Siellä on kymmenkunta ukkoa kerrallaan pyöriny. Valmennus saa liittyä ensi viikolla mukaan.

Non niin poijat ja tytöt. Huomenna klo 14 Sentterissä pärähtää käyntiin viralliset harjotukset. Valkut palaavat pakkolomiltaan ja pelaajat, luultavasti kaikki remmissä eli messissä. luulen, että eka jää mennään koko porukalla ja sen jälkeen tiistaina kahdessa ryhmässä.

5 tykkäystä

Tänään päästiin täyteen vauhtiin Sentterissä. Jäällä viilletti 22 kenttäpelaajaa ja 3 mokkea. Vauhti oli kova. Muutama äijä oli sivussa syystä tai toisesta. Kaikki ovat jo paikkakunnalla, viimeiset tulivat eilettäin. Tästä lähtee, sanoi Tapani Kansa.Milenkiintoista kaikilla pelipaikoilla.

Plus mielenkiintoinen vierailija, joka miellytti Messin silmää kovin.

12 tykkäystä

Eilen ei varmaan vielä harjoiteltu ketjuina. On jännä nähdä, millaisilla ketjukoostumuksilla lähdetään vetämään (vaikka eiväthän ne tässä vaiheessa juuri mitään kerro).