Tarinat nimimerkkien ja profiilikuvien takana

Jaahas. Mitenkäs multa on tuollainen mennyt ohi. Hienoa, että taas löytyy aikaa.

2 tykkäystä

Kertonee jotakin annistani palstalle. Määrästä, laadusta ja erityisesti niiden puutteesta…

Mutta joo. Mä oon täällä taas. Ajattelin alkaa ihmisiä kiusaamaan pienoisnovelleilla.

9 tykkäystä

Onko nimimerkki Borre (Jatkoajalta) kirjautuneena täällä ja jos on, niin millä nimimerkillä? Kaveri on kirjoitellut kuitenkin Jatkoajalle n. 4 500 viestiä vuodesta 2004. Ja jos ei ole täällä , niin tuu ny ite kertomaan.

Näin sitä kannattaa huudella nimimerkkien taakse. Nimimerkkien, joilla on hiukan historiaa, taustaa ja näkeystä sekä kokemusta. Borre ilmoittautui tuolla palautetopicissa. Tervetuloa.

2 tykkäystä

Maukaksi tuppaavat ihmiset kutsumaan ja avatar on yhen mun suosikkilevyn kannesta:

1 tykkäys

On aito Kiekkoareena, se on vahvistettu. Ja kuten viestissä lukee, kirjoittaja on toimittaja Miika Arponen. Siitä en ole varma, käyttääkö samaa nimimerkkiä muutkin Kiekkoareenan toimittajat.

Jatkoaika on tervetullut halutessaan. Luulen tosin, ettei kuulu heidän strategiaansa vaikuttaa täällä, joten sikäli teoreettista pohdintaa.

6 tykkäystä

https://tappara.co/t/tappara-roster-2017-18/3615/1621?u=maikkeli

1 tykkäys

@Juteeni heittää vähän läpyskää. :grin: Tarinankin taidan tietää.

4 tykkäystä

Nyt laitettiin isoa kovaa @Fester in huhun pohjalle. Vellun viiltävän miekan hilpeä kahva jäi aavistuksen ylös, mutta sieltähän se espoolainen Siperian porinkarhu kurkistaa. Taustalla kaksi palstan kolmesta kuumimmasta, Jasua en löytänyt samassa ruudussa. Törmäsestä aika ajoi ohi.

17 tykkäystä

Meinasin eilen just laittaa sulle täällä viestiä että voisit askarrella uudeks avatariks Rautakorven jolla olisi kädessä kivitaulu tekstillä Zaborsky-Jasu-Kuusela. Mutta Jukka olikin liian nopea liikkeissään ja rikkoi jo tuon pyhän kolminaisuuden.

12 tykkäystä

Nyt on mielestäni aika palata siihen mistä Tappara-keskusteluissa aloitin kauan kauan sitten. Kuten monelle on jo varmaan tullut selväksi suurin idolini kautta aikain on ollut ja aina tulee olemaan Martti Jarkko.

Tuolloin vuosikausia sitten aloitin keskustelu-urani nimimerkillä AJL ja siihen haluan palata, jos se vaan onnistuu, eli vaihtaisin nimimerkikseni vanhan ja tutun AJL:n. @henkilökunta Mistä tuo AJL sitten tulee?

No tuosta ylivertaisesta kejusta Alkula - Jarkko - Leinonen, jonka Aamulehti nimesi Ammattitaitoisten Jääkiekkoilijoiden Liitoksi. Ja tässä lehti ei ollut tippaakaan väärässä, joka muuta väittää ei jääkiekosta mitään ymmärrä.

Eli, jos @henkilökunta suo, niin haluan loput fanitusvuoteni kunnioittaa näille iki-sankareilleni!

13 tykkäystä

Mulla myös Mara yksi suurimmista idoleista Porvarin Jukan ohella. Mutta koska TPS on mulla ollut iki-inhokki, niin kuinka se silloin sapetti kun pojat siirtyivät Turkuun. Jarkko ensin ja Porvari myöhemmin.

1 tykkäys

Eihän se mukavalta tuntunut, mutta molemmat tekivät niin mahtavan uran Tapparassa, että tuo siirto ei lopettanut ainakaan minun fanitustani, tuskin sinunkaan!

Joo ei, aika kultaa muistot.

Minun nimimerkki tulee suoraan ala-asteelta. Aikoinaan kesken ala-asteaikani, ensimmäinen kyläkouluni lakkautettiin ja tuli koulun vaihto, minne tuli myös muistakin edellisenä keväänä toimintansa lakanneista kouluista oppilaita. No, minun luokalleni tuli sitten kolme Aleksia, mikä luonnollisesti aiheutti ongelman. Piti keksiä keino millä erottaa Aleksit toisistaan. Opettajani sitten minulle sanoi, varmaankin alun perin vitsinä, että sinä voisit olla Mustis, kun se taittuu aika “luonnollisesti” suoraan sukunimestä. En muista enää mahtoiko opettaja lopulta koskaan tätä uutta lempinimeä käyttää, mutta kaveripiireissä se jäi elämään ja osa kavereista käyttää tuota nimeä minusta edelleenkin.

7 tykkäystä

Onko sukunimi sattumalta Mustanaamio?

7 tykkäystä

Ei sentään :slight_smile: Mutta puoliksi oikein se jo on.

Tämä @taajamapaattyy laittama linkki! :heart_eyes: Mahtavaa päästä penkomaan legendaarisia Jälkipelejä, joista on vain kuullut puheita! Tältä foorumilta tuttuja nickejä löytyy ja sitten heitä joista on vain kuullut juttua. Tsemppari, Rebound jne. Foorumilegendoja! Huikeeta!

Sieltähän löytyi huikaisevan ajankohtainen ketju:

https://web.archive.org/web/20030406144623/http://www.connet.fi:80/tappara/ubb/Forum1/HTML/000772.html

9 tykkäystä

@taajamapaattyy vaadin selvitystä, miksi on annettu @Treppu aarreaitan avaimet julkiseen jakoon? Trepulla on muutakin tekemistä ja menee yöunet, kun innokkaasti selaa. Edesvastuuton linkin jakaminen! :smiley:

2 tykkäystä