Teemu Lassila

Kyllä pikkasen hirvittää jos Lassilalla pleijareita pelattais?
Välillä loistava, mutta liikaa hörppyjä!!

Ei ne nyt oikein mikään hörppyjä ollut. Ehkä se Sportin ylivoimamaali olisi toisena päivänä ollut otettavissa, mutta ei ne mitään helppoja maaleja olleet - siitäkään huolimatta että ne näytti liruilta.

1 tykkäys

Saa mun puolesta nyt helmikuulla päästää tollasia kunhan pleijjareissa tarttuu jos askiin laitetaan.

Ehkä se syy on just siinä. Esim. NHL:ssähän harvemmin peluutetaan samaa veskaria back-to-back peleissä, siitä tais joku toimittaja tehdä ihan tilastonkin kuinka paljon heikompi saman molarin torjuntaprosentti on peräkkäisten pelien jälkimmäisessä pelissä.

Tossahan se: http://www.broadstreethockey.com/2013/4/8/4188626/philadelphia-flyers-goaltending-stats-back-to-back-games

2 tykkäystä

Lainaan tämän että ihmiset varmasti huomaavat. Se on juuri näin.

2 tykkäystä

puolivälierissä pudotaan jos lassila on maalissa. pakko hommata maalivahti vielä.

1 tykkäys

Haluatko lyödä vetoa asiasta? :smiley:

Lassila on kokeneena pelaajana hyvä kakkonen. Joko annettaisi kuitenkin täysi luotto ja viesti Domille, että #49 on meidän ykkösmolari.

5 tykkäystä

Kiinnostaisi jäsen @Messi mielipide tuosta Lassilan tyylistä. Yrittää olla pystyssä ja ei oikeen mielestäni tarpeeksi ripeä meneen jäihin ja sinne liruu längistä ja kainaloista kun paketti levällään. Tänään siis näin. Ei hyvä tänään ja kolme olis voinut noista ottaakin. @TeroJ toi on hyvä pointti. Ihmettelen ettei vaihdettu Domia kolmanteen erään.

lassilan voisi vaihtaa hoviseen kun/jos vapautuu ennen siirtorajaa mikäli ei muualta mokkea löydy.

Mitä minä sanoisin, ettei tule shittiä niskaan? Teemu on suorittanut tällä kaudella odotuksiani paremmin. Välissä tulee noita “uniapneakohtauksia”. Tuo pystyyn jääminen on niistä yksi pahimpia yksittäisiä. Se oli joskus loppusyksystä tai alkutalvesta, kun maalin taakaa tuli tilanne, jossa hän jäi seisomaan. Ei niin.

Älkää ampuko minua, mutta tänään kaikki maalit osaksi hänen piikkiin. Huonoin mokkepeli, mitä olen pitkiin aikoihin nähnyt tuolla, varsinkaan meidän mokkein pelaamaana. Näin sen jo muutamassa minuutissa, että keskittyminen ei ollut ihan kohillaan ja kaveri ns. uneksi. Olisin hänet vaihtanut ajoissa pois, jos minulla olisi ollut valta ja voima. Nuo mailalla pelaamistupeloinnit olivat vain osa niitä.
Minä poikkeuksellisesti analysoin kaikki nuo maalit ihan kohta, kun katson ne uudelleen varmuuden vuoksi. Sanon kuitenkin tähän kohtaan, että Domiltakin tuli täydellinen ohi peli risteilyn jälkeen. En tiedä, ottiko kaveri alkoholia tuolla reissulla, toivottavasti ei. Palaan kohta.

  1. Ihan turha ripari tuohon eteen kaverin lapaan, olisi yrittänyt työntää kulmaan tai liimata, kun ei ollut edes maskia. Noita virheitä tulee kaikille jatkuvasti.Ei siinä mitään, mutta sen jälkeinen toiminta on TOSI VELTTOA. Tuohon riparin jälkeiseen vetoon hän menee liukuun tosi veltosti ja passiivisesti, ei minkäänlaista aktiivisuutta, no ei ehtinyt.

  2. Tuossa tulee tuo Lassilan perisynti. Hän ei oikein aina usko sitä, että n. 80 % laukauksista on jäävetoja. Aikaa on mennä jäihin, mutta VALUU SINNE. Ei ehdi edes mailaa poikkimailaan mitä hän yrittää. Minä en menisi poikkimailaan tuossa vaan pitäisin mailan lavan jäässä. Suojat eivät tarvitse mailaa eteen, muuten kuin 5-holesta tuollaisessa kohti tulevassa rupelissa. Ja mailan perusasento siihen riittäisi. Kun mokke menee jäihin niin polkkeiden jysäys jäähän pitää kuulua E-katsomoon saakka.

  3. Erittäin pienen kulman rääpäisy ilman maskia. Kädet quebegiläisessä asennossa vartalon sivulla, eivät aktiivisina edessä, niin ettei kiekko pääse menemään kainaloista tai käsien ja vartalon välistä. Sinnehän se lurahtaa.

  4. Tämä vähiten Lassilan syy, koska meidän pakki antaa lapaan suoraan. Mutta mutta mutta sitten sen jälkeen. Kaveri tulee liikkuvat takana ja meidän pakki on mukana. No mitä siitä tulee, Ei ole mitään muuta vaihtoehtoa kuin laukaus. No, mitä tekee Lassila? Jää sinne sinisen alueelle nukkumaan. Maalivahdin olisi yhdellä nopealla potkulla pitänyt tulla metri kaarelta ulos peittämään tuo veto, joka tulee niinkin läheltä kuin viiksiltä. Nyt Lassila vain on tuossa, ei tee mitään kun ei ehdi.
    Tilaa on vaikka kuinka hanskapuolella. Voi voi.

En korjaa kirjoitusvirheitä, Ottaa vieläkin päähän. En olisi edes laittanut häntä perättäisinä päivinä maaliin ja vaikka olisinkin, niin olisin ottanut hänet pois kesken pelin. Teemu, olen pahoillani, en tarkoita pahaa. Olet torjunut tosi hyvin tällä kaudella, mutta ehkä kannattaisi kuunnella Tonoa hiukan enemmän. Voihan se niin ollakin, en tiedä.

25 tykkäystä

Tapparan peluutus on outoa muutenkin, ei vain maalivahtipelaamisen osalta. Onneksi nyt ei voi edes leikkiä, kun kentällinen pelaajia on sairastuvalla.

Kova paikka on seistä Tapparan maalissa. Yhtään huonoa peliä ei kestäisi tulla, vaikka niitä tulee jokaiselle väkisin. On tietysti selvää, että maalivahdin ohipeli näkyy herkemmin kuin kenttäpelaajan.

Itse luotan nykyiseen kaksikkoon ja oli maalissa kumpi tahansa niin pelit ei tule heihin ratkeamaan.

5 tykkäystä

En uskalla täälä herkästi molkea kritisoida, mutta nyt näin aiheelliseksi kun pisti jo niin pahasti silmään. Hyvää tekstiä ja odotan jatkoa.
Muistakaa, että kyse oli tästä pelistä, ja se ei tarkoita että Lassila suolataan muuten, nyt vaan oli huonoa tekemisistä.

2 tykkäystä

Sen verran puolustustakin, että Sportin neljäs maali meni täysin kyllä Elorinteen piikkiin. Oikein tyypillinen f-junnuhasardi suoraan maalintekopaikalle vastustajan lapaan. Se, että maalivahti ei pysty paikkaamaan noin isoa pakin tekemää virhettä, ei tee siitä millään molarin maalia. Mutta niinkuin lisäsitkin “vähiten Lassilan syy”.

1 tykkäys

koko kauden ollut ihan paska. joskus tulee hyvä peli ja sen jälkeen kolme tai neljä peliä ettei saa mitään rantapalloa pienempää kiinni.

1 tykkäys

Noita hiukan ihmettelin itsekin.
Oliko siinä jotain kommunikointiongelmaa kenttäpelaajien kanssa, vai laittaisitko pelkästään Lassilan piikkiin?

Eihän tuo pidä paikkaansa. Käy katsomassa tilastoja. Tai sitten nuo kaikki ovat yhtä paskoja tai vielä paskempia.

5 tykkäystä

anteeksi jos kirjoitin jotain mistä joku pahoitti mielensä