Teemu Nurmi

EliteProspects.com pelaajakortti:

Pelaajan ketju Tappara.info:ssa

Oma kasvatti tekee paluun kotiin 2v sopimuksella, viimeksi Tapparassa kaudella 2008-2009. Kertyhän niitä kausia Lukossa peräti seitsemän.

Viime kaudella 2015-2016 nakutti 16+21=37.

Mode-edit. Lisätty linkki vanhan palstan ketjuun.

3 tykkäystä

Tervetuloa takaisin, Junnu!

Sydämeltään Tapparan mies, joten siksi kelpaa hyvin. On myös ehkä hieman parempi tuloksentekijä kuin mikä maineensa on. Hyvä hankinta kakkos- tai kolmosketjuun.

3 tykkäystä

Tapparan mies täysin, mitä oon kaverin kanssa jutellut… Tervetuloa paitaan mitä rakastat!

5 tykkäystä

Tasaisestihan Nurmi on pisteitä tosiaan Lukossa nakuttanut. Vaivojakin piisannut joten siihen nähden vetänyt hyvin.

Hyvä ja onnistunut kesä alle niin kaikki mahdollista loistavaan paluuseen. Tekee 15-20 maalia. :wink:

1 tykkäys

On siinä Nurmella ollu huikeet ketjukaveritkin apuna. Toivottavasti saa jotain aikaseks Tapparassa… Hieman epäileväinen olen, mutta toiveikas.

Meinaat että Tapparalla ei ole heittää Nurmelle huikeita ketjukavereita…
Tervetuloa takaisin Tapparaan Teemu Nurmi.

8 tykkäystä

Tervetuloa takaisin kotiin.

Johan tätä on odotettukkin, eimuuta kuin tervetuloa takaisin Teemu Nurmi!

Teemu lähti, Teemu tuli. Tervetuloa Teemu!

Harmitti kun lähti mutta Lukon paidassa pelatessa toivonut paluuta.
Tervetuloa takaisin

Kokoa ja vääntövoimaa saatiin ja rightin maila hyökkäykseen kahden poistuvan R:n tilalle. Kesän aikana täytyy tehdä Nurmelle jalat. Näytti liike Lukkosarjassa melko verkkaiselta. Joka tapauksessa kelpaa mun Tapparaan. Tervetuloa

Tervetuloa takaisin!

Tervetuloa takaisin. Kakkos- tai kolmosketjuun hyvä haku, tuo lisää kaivattua suoraviivaisuutta, röyhkeyttä ja hieman lisää kovuuttakin.

Olen odotellut Nurmen paluuta siitä lähtien kun lähti. Tervetuloa takaisin kotiin!

1 tykkäys

Lähes aina kun Lukkoa vastaan ollu runkosarjapeli, olen miettinyt / sanonut kavereille että sais toi Nurmi tulla takasin Tapparaan (pudotuspeleissä ei tollasia ehdi miettiä). No nyt se sitten tapahtui, mahtava homma. Loistavat muistot on miehestä Tapparan riveissä, ellei taso jostain mystisestä syystä nyt tipu niin hyvä tästä tulee!

1 tykkäys

Jotenkin jäi viime kaudesta sellainen kuva, että vaikka mestaruus tulikin, niin Tapparan maalineduspeli ei toiminut missään vaiheessa sellaisella tasolla, kuin se yleensä voittavissa joukkueissa toimii. Vain Lajunen hoiti hommansa puhtaasti.

Teemu Nurmi on täsmälääke kakkosketjun maalineduspeliin. Pommia tulee viivasta by Rantakari & Kemiläinen ja Nurmi pääsee tekemään sota-alueella tuhojaan.

Tervetuloo takaasi.

Elite Prospectsissa pelipaikkana on RW/C, vaan eikös Junnu ole aina ollut puhdas laituri? Bluesin ja Lukon ajoista tosin ei ole hajua.

Muistan nähneeni Lukon paidassa pelejä, joissa Nurmi pelasi sentterin paikalla.
Taisi olla Lukolla jonkinlainen loukkaantumis-suma siinä.

Aika vähän on ollut Teemu Nurmesta puhetta mutta tässä olisi jatkoajan haastattelu.

1 tykkäys

Katselin että onkos jäällä Barkov senior mutta olikin Nurmi.samanlainen liike ja olemus