Tykkäämiset ja muut foorumin tilastot

Juu, mutta puhe olikin saaduista tykkäyksistä. Kaikki rakastavat Treppua. :wink:

5 tykkäystä

Lisäksi @Treppu ehtii tykkäämään kaikkia ja kaikkea myös Twitterissä. On se kova :heart:

5 tykkäystä

Awwwww :smile:

1 tykkäys

Mieluummin Treppulle yksinoikeudella tykkäysnapin viereen sellainen “en tykkää” nappi. Siinä olisi mielenkiintoista seurata miten paljon sitä rakkautta oikeasti löytyy.

9 tykkäystä

Tässä tapauksessa se nappi olisi ollut tarpeen :stuck_out_tongue_winking_eye:

5 tykkäystä

Tällä hetkellä @Treppu on mulla tykkäys tilastossa ykkösenä .Toisesta tykkäystilastosta olen antanut @peterra :lle eniten tykkäyksiä.Tarkoitan siis sitä,että tilastot voivat muuttua ajan saatossa merkittävästikin.

2 tykkäystä

@Raymo n Hitler-video meni heittämällä tykkäystilaston toiselle sijalle. Heti @Kilo n tuoreemman kipinävahtikuvan jälkeen. :thumbsup:

4 tykkäystä

Olin viikonlopun siis (la-su) puutalkoissa siirtämässä puita paikasta toiseen.Ja nyt tuli oma ennätys lukemattomien viestien määrässä 52 ketjua joissa on viestejä lukematta.Kertoo mielestäni aktiivisuudestanne.Ja kipinä vahdissa about 400 viestiä oli lukematta.

4 tykkäystä

Katselin tilastoja ja huomasin tämän:

  1. tammi · 11,2k
    Kipinävahti: Leinosen viimeiset peliliikkeet kaudelle 2016-2017

Tuohon ketjuun tuli ihan ok määrä tykkäämisiä. @Treppu varmaan hoiti 5000 tykkäystä ja loput jäi muille. :slight_smile:

4 tykkäystä

Näissä tykkämisissä on pakko olla jokin vialla. Tammikuun puolessa välissä olin antanut 6k tykkäykstä. Nyt tuohon on tullut lisää 2,2k. Ei tuo vaan voi pitää paikkaansa! Ei vaan voi.

3 tykkäystä

Säälittävää. Oot hyytynyt. :yum:

Tarkista, ettei sinulla ole asetuksissa päällä “Tykkää automaattisesti jokaisesta lukemastasi viestistä.” :slight_smile:

Ehkä kipinäketjusta tuli sinulle iso lisäys.

1 tykkäys

Nyt ei saa Treppu hyytyä. Kauden tärkein vaihe on vasta tulossa. Tämä saattaa olla nyt henkisen puolen juttuja. Mene joogaan ja löydä se tykkäysnappi.

2 tykkäystä

Treenijumia varmaan.

5 tykkäystä

4 viestiä siirrettiin toiseen ketjuun: Tapparan peliesitykset kaudella 2016-17

Siivosin ketjua, koitetaan pysyä aiheessa.

Kävin illan ratoksi tutkimissa kenen profiililla on eniten katselukertoja. Kävin lävitse muutamia kymmeniä aktiivisimpia tilejä ja voittajasta ei jäänyt epäselvyyttä!

  1. @Lallu 985
  2. @Kalumummo 739
  3. @Treppu 690

Kova suoritus, kun vastassa oli jopa @Mikki! Turha koittaa, Lallu voittaa?

3 tykkäystä

@Treppu tähän tekisi mieli kommentoida näin sopimattomasti, että vaikuttaisi siltä että täällä foorumeilla on jonkin verran kiinnostusta naisia kohtaan.

7 tykkäystä

Aika luontaistahan tuo on. Ei se ihminen (sukupuolesta riippumatta) pääse irti seksuaalisuudestaan edes lätkäfoorumilla. Ja nämä forkat kun vielä ovat kovin usein miesvoittoisia, niin naiset pomppaavat huomaamattakin esille. Vaikka hän olisi ihan yhtälailla osa porukkaa siinä missä muutkin.

Toivottavasti käsitit(te) mitä hain. :smile:

1 tykkäys