Valtteri Kemiläinen

Ei heitetä yhtä miestä bussin alle. Mutta ei se poista sitä tosiasiaa, että Kemmu on ollut sysipaska koko kauden ja pleijareissa taso sen ku laskenut. Hidas, kankea, pelokas, jonka pitäisi istua katsomossa tai pelata puolet vähemmän vähintään.

2 tykkäystä

Juu Nou hätä, marttyyreita ei ole olemassa ellei ole vanhoja piikoja uskomassa… se siitä. Etiäppäin :muscle:

1 tykkäys

Todetaan vielä selvyydeksi, en todellakaan ole tyytyväinen
Valtteri pelaamiseen. Luistelu on jotenkin kankeeta, lähes mun omaa tasoa. :wink:

Ei välttämättä edes mitään isoa. Muuttaa vain harjoittelun painopistettä hieman nopeuden suuntaan. Nyt vetää kuin dieselveturi alusta loppuun.

Eilen Kemmu otti oikean hanskan pois kädestä, kaivaakseen nenäänsä, niin käsi oli kohtuu vahvasti teipattuna.

Mitäs mitäs??

Taitaa olla joka jampalla jotain kolhuja tähän aikaan vuodesta.

Kemiläinen on saanut aivan kohtuuttomasti kuraa täällä ja tänään hallilla pari sankaria huutelivat painokelvotonta tekstiä aina kun Kemmu oli lähelläkään kiekkoa. Sillä ei näyttänyt olevan mitään merkitystä, että Valtteri pelasi hyvän pelin - puolusti tarkasti ja siirteli kiekkoa varmasti. Välillä tosin meni 23 ja 13 näillä sankareilla sekaisin, vaikka pelaajilla on metri pituuseroa ja eri puolen kätisyys.

Ainiin, miinusmaaleja Kemiläisellä on -5, eli toiseksi vähiten playoffeissa meidän pakeista (Salonen -4).

14 tykkäystä

Antakaa nyt jumalauta ihmisten tehdä työnsä rauhassa. Kaikista eniten v***** omille huutelijat. Hävetkää.

5 tykkäystä

Täytyy myöntää, että G2 tuli itsekin annattua kovaa palautetta kemmulle. Mutta ei hän kokonaisuutena ole paska ollut. Käsi ylös täältä sikäli virheen merkiksi. Mutta ei Kemmu siltikään ihan niin ole mennyt eteenpäin mitä olisin odottanut ja aika ajoin tekee hölmöjä ratkaisuita.

4 tykkäystä

Vaikka asian ei pitäisi enää vaikuttaa pelaamiseen, niin on pakko
todeta, että Kemiläisen peli on muuttunut tuon edelliskauden
jälkeen ja aivotärähdyksen jälkeen epävarmempaan suuntaan.
Sitä ei tietenkään moni tiedä johtuuko varsinaisesti loukkaantumishistoriasta,
mutta niinkuin @_Linden_16 tuossa mainitsi, niin saman olen itse havainnut,
ei ole mennyt pelaajana eteenpäin ihan toivomallani tavalla. Mutta saattaa
tietysti olla, että odotuksetkin ovat olleet liian korkealla.

Vähän kökkäreistä kieltämättä on yksittäisille pelaajille huutelut tässä vaiheessa kautta (oli otteet mitä hyvänsä). Osa yleisöstä pelaa vieläkin sitä Elokuun Varmaa Mestaruutta tms.?!

Tappara on kuitenkin hävinnyt kolme peliä huonoon / vajaaseen joukkue-esitykseen ja kovaan vastustajaan, ei yksittäisiin pelaajiin. Yksi voittokin tuli jo, joukkueelle.

Meni kyllä pelissä nämä huutelut enimmin ohi, onneksi?

1 tykkäys

Jotenkin oli kyllä Kemiläinen jumissa koko pleijarit. Ei toiminut jalka eikä pää. Toivottavasti ensi kaudella sujuu paremmin.

1 tykkäys

Musta tuntuu että oli jumissa koko kauden. Ensi kausi ja suunta ylöspäin varmasti. Lehtonen jos lähtee niin ovat Rantakarin kanssa tutussa tilanteessa, jolloin he ovat ne kiekolliset pakit joille yv-aikaa on tarjolla. Nythän Lehtonen vähän niinkuin vei Kemmun viime kauden vastuun.

1 tykkäys

Sen pääloukkaantumisen jälkeen ollut jumissa ja varovainen.

Kyllähän miä otan tän Kemiläisen 10/10 Lehtoseen verrattuna ylivoimaa pyörittämään. Nyt pyörii molemmat ylivoimat, hyvä aloittaa kausi👌🏻

1 tykkäys

Eri peliä ollaan katseltu ja sitä myöden olen aivan eri mieltä.
En tyrmää kuitenkaan vielä mutta paljon tarvii parantaa että pääseen Bobin tasolle.

3 tykkäystä

Juu voi olla makuasioita, mutta itse tykkään tossa yv:ssä enemmän Kemiläisestä. Syynä yksinkertaisesti että tykkään kun kiekko kiertää pakin kautta molemmille laidoille, eikä haeta pelkästään pakin vetoa. Nyt tuossa 2 yv:ssä ainakin minun silmään näyttää olevan paljon monipuolisempaa pyörittämistä ja maalipaikan hakua.

3 tykkäystä

Minustakin Kemiläisen peli on näyttänyt ihan lupaavalta ja hyvänsuuntaiselta, ainakin hyökkäyssuuntaan ja juuri ylivoimassa. Kiekko liikuu nätisti ja toisaalta toimituksiakin tulee, eli ainakin yrittää laukoakin terävästi. Kyllä ne tutut viivapakin vahvuudet siellä olemassa ovat. Omissa liike näyttää jäävän välillä vähän verkkaiseksi tarpeisiin nähden, mutta toivottavasti pystyy sitäkin vielä parantamaan ja paikkailemaan.

Molemmissa ylivoimissa tosiaan hyviä aineksia nähtävissä.

3 tykkäystä

Silloin kun päivän kunto on kohdillaan, niin Kemmu on aika monipuolinen tuossa viivalla. Kikkapussissa on kaikki vaihtoehdot: Lämäri, ranne, syöttö, valelaukaus, harhautus ja nousu keskustaan. Meno on vähän kulmikkaampaa kuin maailman huipuilla, mutta luova pelaaja on kyseessä.

1 tykkäys

Liikkeen kulmikkuus on kyllä osuva kuvailu Kemiläisestä. Taitoa riittäisi, mutta liike ei tahdo millään aina riittää. Valtteri on kaikenlisäks rohkea pelaaja, joka uskaltaa viivallakin yrittää vaikeampiakin asioita ja koittaa saada niitä suuremman riskin kiekkojakin haltuun. Tästä aika ajoin seuraa menetyksiä ja pahoja vastaiskuja, koska Kemiläinen ei ehdi paikkaamaan virheitään.
Kemiläinen oli jotenkin suvereenin oloinen siirtyessään Tapparaan. Sitten tapahtui jotain ja nyt odotetaan Valtterin nousua takaisin omalle tasolleen. Onko kuitenkin niin, että tämä on Valtterin taso ja peli on muuttunut jo niin paljon, että katsoja luulee Valtterin heikentyneen, eikä näe pelin muutosta. Syntyy väärä johtopäätös?

Paha loukkaantuminen ja pitkä sairasloma.

Hyvää pohdintaa!:+1:t2:

Toivotaan että Kemmu parantaa ja minä olen väärässä.
Kemmu on kuitenkin saanut useammalta suunnalta kehuja ihan lähimenneisyydessä.

1 tykkäys