Veikkaus- ja vedonlyöntiketju

melkein pari tonnia, kiva potti, onnea.

1 tykkäys

Hyvä että jollain käy tuurikin, onnittelut! Itsellä paras voitto koko elämän aikana on pitkävedosta 5 euron panoksella 445 euroa ja se tuli juuri tässä alkuvuodesta. Nyt olen kuitenkin taas tappiolla melkein 140 euroa.

1 tykkäys

Jos haet/pelaat tuollaisia isoja yli 2 kertoimia niin lyö ne sinkkuina kiinni. Tälläkin kertaa olisit jäänyt plussanpuolelle vaikka osumatarkkus oli vain 50%.

Edit typo

1 tykkäys

Kiitos. Toivottavasti tuurini on tarttuvaa! Pitkävedosta en ole koskaan saanut kovin suuria voittoja. Päivän triosta tuli kerran melkein 200€ (kun arvasin yhden jääkiekkopelin erien viimeisten maalien tekijät). Markka-aikaan voitin yhdestä onnenpelistä 5000mk, joka oli ennätykseni, mutta nyt tuli sitten vieläkin vähän paremmin.

Harmi kun en enää voi korjata tehtyjä virheitä. Yhdelläkin liiga kierroksella sain veikattua 4/5 ottelua oikein mutta en voittanut mitään kun tyhmänä laitoin kaikki samaan lappuun kun hain isompaa voittoa.

Minä muistan vieläkin yhden pitkävetoni, jossa kaikki muut liigakohteiden merkit olivat oikein mutta Jokerit-KalPa, jonka piti olla Jokereille läpihuutojuttu, päättyi selvään KalPan vierasvoittoon.

Pakko muistella itsekin…olisko ollut vuosi -94 tai -95, hölmönä olin tunkenut Pitkäveto-lappuun kuusi kohdetta 25 markan panoksella. Teksti-tv:stä tuli seurailtua kohteiden osumista ja ensimmäiset viisi menikin oikein. Viimeinen kohde taisi olla Serie A:n avauskierroksen ottelu Brescia-Juventus johon olin laittanut kakkosen. Peli tietysti päättyi 1-1. Joku vajaa kymppitonni tuossa jäi saamatta.

Itse puolestaan kehittelin opiskeluaikoinani 90- luvulla haravasysteemin, jossa valittiin 9 kohdetta ja niistä tehtiin 12 kpl 6 kohteen rivejä. Siihen aikaan pitkävetorivissä piti olla 3-6 kohdetta. Jos vähintään 7 meni oikein, niin sai voiton. Yhden kerran kämppäkaverini käytti sitä ja 8 ekaa kohdetta osui. Viimeinen peli tais päättyä tasan, sitä kaveri jännitti, se pelattiin muiden kohteiden jo ratkettua. Voitto oli n. 10.000 mk ja panokset yht 12 x 5 mk = 60 mk. Jos viimeinenkin olisi osunut, olis saanut n. 40.000 mk. Silloin ei ollut livevetoa, jolla olisi voinut varmistaa isomman voiton. Seuraavalla viikolla kämppiksen huoneessa oli uus tietokone. Ja koneet maksoivat 90- luvulla maltaita.

Itseä tietysti harmitti, sillä kaveri oli kysynyt mua kimppaan, enkä mennyt, kun olin katsonut kohteita. Kaikki isoja kertoimia. Muistan, että siellä oli ainakin pari Lukon tasapeliä, kaveri oli ja varmaan on yhä Lukon kannattaja.

1 tykkäys

Minkäs näköinen tästä tuli? Joo-o kylä toimii. Kiitos ozzi.

Käytössä chrome ja tooodella vanha Excel. En kehtaa edes sanoa :smiley:

2 tykkäystä

Pitkävetovinkkejä.
-Kemiläinen tekee tänään ottelussa maalin kerroin 7,90
-JYP, Pelicans ja Tappara voittavat (tavallinen + tuplajärjestelmä)
-Berlin voittaa Kölnin, kerroin 1,90 on hyvä lisäkohde lapulle.

1 tykkäys

Siis suurinpiirtein tällainen vai?

Pitkäveto
OTTELUTKERROIN
8179 JYP - HIFK
1X2
JYP 2,08
8189 Pelicans - Jukurit
1X2
Pelicans 1,70
8198 Sport - Tappara
1X2
Tappara 2,25
9724 Berlin - Köln
1X2
Berlin 1,90
Pelitapa Tavallinen
Panos 0,40 €
Rivit 1
Kerroin 15,11
Mahdollinen voitto 6,00 €
Pelitapa Tuplat
Panos 0,60 €
Rivit 6
Kerroin 3,23 – 4,68
Mahdollinen voitto 13,80 €
Rivejä yhteensä 7
Mahdollinen voitto 19,80 €
Tulospäivämäärä 7.10.2016
Pelin numero 9838-045547782-17
Pelattu www.veikkaus.fi
Hinta 4,00 €

1 tykkäys

Joku seuraa nuorten pelejä täällä paljon. Ihan mielenkiinnosta miltä teidän mielestä Nordic betin kertoimet näyttää nuorten sm-liigan osalta?

Jääkiekko - Suomi - Nuorten SM-liiga
18:30TPS - Jokerit
1.55
4.65
2.95

18:30Ilves - Tappara
1.35
5.00
3.85

18:30Jukurit - K-Vantaa
1.65
4.50
2.70

18:30KalPa - Blues
2.14
4.30
2.00

18:30Lukko - Pelicans
1.76
4.50
2.45

19:00KooKoo - HPK
2.23
4.45
1.90

19:00Kärpät - HIFK
1.45
4.70
3.35

En osaa näitä tietokone juttui,mutta varmaan osaatte tulkita oikein.

3.85 tulossa

Tapparalla mylly päällä. 39 min 1-5.

1 tykkäys

Pelicans +1 Ja IFK voittaa niin oli kerroin rapiat 20. Alkukauden huteja paikattu.

1 tykkäys

Millähän rivillä sitä tänään häviäisi muutamia euroja? :grinning:

Veikkaus osaa viritellä kertoimet hankalasti. Eilisen perusteella Tappara on vahvoilla myös tänään, mutta se näkyy myös kertoimessa. SaiPaa vastaan pelaaminen on myös houkuttelevaa, mutta en ole nähnyt yhtään Kaanien peliä, joka rajoittaa näkemystä.

1 tykkäys

Pelikaaneilla on muuten melko hauska kunniataulukko tähän asti. Kun joukkue on hävinnyt, se on hävinnyt vähämaalisia pelejä tekemättä maaliakaan tai yhden maalin. Neljästä tappiosta kolme kertaa joukkue on jäänyt nollille, kerran se on tehnyt yhden maalin. Pelicansin tappionumerot siis: 2–0, 1–0, 3–1, 1–0

Voittoja joukkueella on yhtä monta kuin tappioita, siis neljä. Se on voittanut jokaisen matsinsa tekemällä vähintään neljä maalia. Kaksi kertaa se on tehnyt kuusi ja kerran kahdeksan. Pelicansin voittonumerot siis: 6–1, 4–2, 6–3, 8–0

1 tykkäys

Se tunne, kun:
Emma, euron panos, läjä vapaapelejä ja Wild-kuvio ilmestyy.

Tänään rahat meni Kalpalle ja Saipalle…

KalPa-KooKoo under 5,5 maalia isolla
pienenä bonuksena under 4,5 maalia

Osuu

1 tykkäys