Veikkaus- ja vedonlyöntiketju

Hyvä jos jollain natsaa. Mulla hajosi lappu Ässien viimeisen minuutin voittomaaliin. Maistoin jo voittorahat.

Napsahti vihdoin kauden ekat voitot pitkävedosta. Vaivaiset 24,6€ mutta kyllä tuokin vähän lämmittää.

Ei osunut kun Jyp hävis. :frowning: Ainoastaan singlet osui mut en jäänyt yhtään voitolle.

Sama homma. Olisin voittanut 80 euroa jos Jyp olis voittanut mut hemmetti kun Ässät sai sen maalin viimeisellä minuutilla. Taas yksi viime hetken katkera tappio. :frowning:

Mulla meni vedot Tapparaan. Suorilla olisi ollut kiinni HPK, Kärpät ja Ässät. 10€ panoksella olisi tullut n. 270€. Jälleen kerran älä pelaa oman joukkueen pelejä.

Niin ja järjestelmillä saa ihan hyvin. Ei mene ainakaan yhdestä maalista kaikki.

1 tykkäys

Helpot Kärpät -1

1 tykkäys

2 tykkäystä

Aijai, vieläkin harmittaa kun aikaisemmin tässä kuussa jäi 120 euroa saamatta kun Ässät hävis Jukureille ja eilen jäi yli 70 euroa saamatta kun Ässät voitti Jypin. Mietin jo että pitäiskö lähettää lasku Ässien toimistolle pitkävetotositteiden kera.

Palautui vielä mieleen sekin kun joskus reilu vuosi sitten jäi Ilveksen tai oikeastaan yhden pelaajan takia saamatta yli 200 euroa kun sain 8/9 kohdetta oikein samalla lapulla mutta Ilves menetti yhdessä erässä 2-0 johtoasemansa Kalpaa vastaan kun mikä lie Byers alkoi sekoilemaan ja otti 5+20 minuuttia jostain törkytaklauksesta ja tasapelihän siitä tuli. Muistan että kyseinen pelaaja siirtyi sitten Pelicansiin.

Mulla meni eilen kiekkokierros yhden päästä, ässät-jyp peli petti mulla oli siinä tasuri.
Olisi tullu 706€ jonkun verran pännii,eikä ollut eka kerta

Pisti silmään tuo viestittelysi @GameOver :n kanssa kun mainostit noita 12-vetoja. Olen nyt kokeillut niitä kahdella kohteella pe, la ja viime yön NHL. Koko syksyn tappiollinen pelaaminen otettu takas 1,5 kertaisena ja pelikassa voi hyvin. En ollut ennen kokeillut juuri pienien kertoimien takia mutta näillähän tuntuisi olevan lapuissa hyvin pitoa ja panosta kasvattamalla kyllä pääsee mukaviin palautuksiin. Kiitos vinkistä! :v:

1 tykkäys

Tarkoitat siis niitä vetoja missä veikataan ottelun lopullista voittajaa eli ml-vetoja? Noita itsekkin pääasiassa eilen käytin mut olis kannattanut pelata kaikki singleinä ja nostaa panoksia.

Tais aika monelta eilen mennä voitot sivusuun juurikin tuon Ässät-Jyp ottelun takia. Itsellä tosin olis vaatinut vielä sen että jyp olis voittanut joko jatkoajalla tai voittolaukauksilla.

Jep, juurikin noita. Esim. viime yönä oli Florida ja Ottawa. Kerrointa sai 2,93 mutta Ottawa voitti vasta rankkareilla. Florida toki suoraan peliajalla. Kelpaa silti.

Mielenkiintoinen kohde tuo uusi tilanne erien jälkeen veikkaus. Joku oululainen oli heti voittanut 60 euron panoksella 22 200 euroa tuosta paljon puhumastani Ässät-Jyp ottelusta rivillä 1-2-1. Jos muilta se Ässien viimeisen minuutin maali vei rahaa niin jollekkin se oli suorastaan onnenpotku.

1 tykkäys

Voittaiskohan se Ässät tänään Jukurit vai käykö taas niin että menee Jukureiden takia rahat kuten joka kerta on tällä kaudella käynyt kun olen niiden otteluita veikannut. Mietin tänään ainakin Jypiä, Kalpaa ehkä Ässiä ja Hpk ml samalle lapulle.

@mazzus kyseli vetovihjeitä tälle iltaa. Illan kertoimet näyttää olevan aika kohdillaan eli ei sen suurempia vihjeitä ole antaa.

Jos nyt joku vinkki pitäisi antaa niin NordicBet tarjoaa HPK:n varsinaisen peliajan voitolle kertoimen 3,70. Kysymys lienee nähdäänkö Tapparalta tänään se kaivattu ryhtiliike kotipeleissä vai ei. Jos aiempien pelien neppailu jatkuu niin mielestäni HPK:lla on huomattavan paljon paremmat mahdollisuudet voittaa kuin mitä kerroin lupaa.

Laitoin itse lapulle:
JYP - Lukko 1
Tappara - HPK 2

Järkyttävä kerroin Hpk: lle. Kerho on kuitenkin hyvässä iskussa ja Tappara on ollut kotona vähän aneeminen.

Oliskohan se Ässiä lapulle kertoimella 2,75 tuon Hpk:n lisäks ja voittaisko Jyp tänään lukon ainakin kahdella maalilla? Noiden lisäks taitaa Jalkapallosta lähteä Leicester, Fc Porto ja Sevilla samalle lapulle. Paljon euroa isompaa panosta en viitsi tuollaisiin kyllä laittaa.