Veikkaus- ja vedonlyöntiketju

Tasoitusvedot on yleensä olleet hyviä, jos ottelussa on selkeä suosikki. Vaikeampaa on sitten arpoa +1 vai +2, koska aina voi laittaa kiekon lopussa tyhjiin.

Pidän Suomea kuitenkin selkeänä suosikkina otteluun. Barkov ja Jokinen tuli tiistain jälkeen joukkueeseen, jota Suomi silloinkin hienokseltaan hallitsi, vaikka tasuri tulikin. Siitä vaan arpomaan USA:lle +1 tai +2 ja tasuria kehiin.

2 tykkäystä

USA+1 tasuri on todennäköisempi, sillä vaikka vetoni harvoin osuvat, niin usein ne melkein osuvat.

Oliskohan se Ruotsi-Tshekki otteluun kuitenkin suora Tshekin voitto? Ei tuolla Ruotsilla kuitenkaan kovin vakuuttava joukkue ole.

Tuli laitettua Ruotsi-Tshekki ja Suomi-USA otteluihin molempiin tasuri. Kerroin reilu 22

1 tykkäys

Latvia-Venäjä (1.18)
Suomi(1.58)-USA
Ruotsi-Tsekki 4.15 (tasuri)
Valko-Venäjä-Kanada (1.06)

Kerroin: 8,2
Panos: 1€

Nuo 1,06 ja 1,18 on aivan yhtä tyhjän kanssa. Laita vaikka tasoituksella, että kerroin vähän nousisi.

Olen sen verta uusi näissä vedonlyönti hommissa, että en ole vielä täysin ymmärtänyt tuota tasoituksen logiikkaa.

Ja sentissä on miljoonan alku! :smiley:

Annat kyseiselle joukkueelle 0,5 1, 1,5 tai 2 maalia eteen ja nämä lisätään lopputulokseen. Sen jälkeen katsotaan voititko vai hävisitkö.

Tappara-Ilves
Ilvekselle tasoitus +2
Tappara voittaa 1-0 mutta vedonlyönnissä Ilves voittaa 1-2.

Ymmärsinkö oikein?

Ymmärsit oikein.

1 tykkäys

Jeps, esim. Valko-Venäjälle laittamani +6 antaa mielenkiintoista kutinaa iltapeleihin, joissa Suomelle 1 ja Ruotsin peliin 12. Jos osuu, niin kerroin alkaa olla kiekkopeleihin kohdallaan.

1 tykkäys

Älkää tehkö niin kuin minä teen vaan niin kuin minä sanon…

1 tykkäys

Ei ollu jenkki huono. Ois ansainnu enempi toista erää en nähäny laivalta poistumisen takia. Mut veikkauksen takana pysyn 100%:muscle:

1 tykkäys

Laitoin sitten lopulta sen Suomi-Usa+1 (X) mut harmi kun samalla lapulla oli Ruotsi-Tshekki (X) No hyvä kun sentään tuli pelattua Tshekin voittoa siglenä.

1 tykkäys

En uskonut ja pelasin USA+2 ristillä. Pistä useammin vinkkejä.

1 tykkäys

Nyt Slovakia, voita huomenna! 2€ muuttuisi taikaiskusta 25€.

1 tykkäys

En o hetkeen lappuja tehny mutta jalkapallon puolella nuo tasoituskohteet tuo mieltä pelaamiseen. Saksan, Italian, Espanjan kärkiseurat kohteena tulee pelattaville kertoimille.

Sama homma kiekossa. En koskaa pelaa alle 2 kertoimen kotivoittoja tai alle 3 vierasvoittoja. Jos kerroin on kiekossa vaikka 1.6, niin paljon järkevämpää hakea 5-6 kertoimella X tasoitusvetona maalin tai parin maalin voittoa suosikille. Muutenkin näitä 1.6 kertoimisia pitää laittaa lapulle kolmesta neljään kohdetta, jotta pääsee tuohon 5-6 kertoimeen. Ennemmin pelaa tasoitusvedon singlenä ja kerroin on sama. Useampaan peliin mahtuu aina se yksi yllätys.

2 tykkäystä

Tänään ohojelmassa isolla Slovakiaa ja sit Tanskaa vähä pienemmällä😉

On tää vaan uskoma v*tun tonta! :smiley: Mä en oo kertaakaan voittanut kerralla yli 10€. Useimmiten se on tyssännyt yhteen vetoon. Oon onnistunut haistelemaan kovia vierasvoittoja, osannut valita kahdesta tasaisesta oikean mutta yleensä se mihin koko homma kusee on yhdistelmän “varmin nakki”. Kerran olin voittamassa 2 eurolla useaa kymppiä ja homma oli kiinni yhdestä jalkapallopelistä. Mun veikkaama joukkue johti ja peliaikaa jäljellä muutama minuutti. No tottakai vastustaja heittää flipperipallon pakin kautta sisään. :smiley:
Täytyy varmaan lopettaa tää homma, ettei koko omaisuus mene.

Eipäs vaan mä tiedän. Mä lyön todennäköisien voittajien puolesta vetoa, kerron kohteet teille, te lyötte vetoa altavastaajan puolesta ja kääritte rahat. Olisipa mustakin kerrankin jotakin hyötyä.

1 tykkäys