Veli-Matti Savinainen

Ja ihan terveeltä nuoreltamieheltä siinä kuvassa näytti joten tuskin tuosta tepsi-pelin skippaamisesta mitään suurta draamaa löytyy taustalta. Epäilen, että repaleisten housujen takia on saanut nuhan.

8 tykkäystä

https://■■■■■■■■■■■■/latka/liiga/tapparan-sairastupa-tyhjenee-tahtihyokkaaja-palaa-ensimmaisena-kokoonpanoon/

Tuononen kertoo, että sairaana oli.

14 tykkäystä

Karjalainen oli tiistaina reeneissä täysillä mukana. Ja Savinainen mutta Peltolaa ei näkyny jäällä.

2 tykkäystä

Hienoa kuulla että sairastupa tyhjenee! :slight_smile: Toivottavasti huomenna ei silti peluuteta parasta mahdollista kokoonpanoa…

1 tykkäys

8 viestiä siirrettiin toiseen ketjuun: Liigan Playoffs 2017 ennakointi

4 viestiä siirrettiin toiseen ketjuun: Palautetta kanssakeskustelijoille

Huomenna lähden vieraisiin Hämeenlinnaan ja paluumatkalla toivon, että olen nähnyt Veli-Matti Savinaisen kauden 30. maalin. Paikkoja oli viime pelissä, nyt sisään vielä! :slight_smile: Kun meidän ykköspyssy maalintekijöistä alkaa hohkata punaisella (tai ehkä jopa sinisellä?) liekillä, ollaan valmiita poffeihin.

9 tykkäystä

7 viestiä siirrettiin toiseen ketjuun: Tapparan voittamat SM-liigan palkinnot

28 tykkäystä

2 viestiä siirrettiin toiseen ketjuun: Huhu: Veli-Matti Savinainen, Jani Lajunen pois Tapparasta 2017-18?

Savinainen kertoo huippukauteen valmistautumisesta, syistä Tapparaan tuloon ja jakaa vuolaita kehuja Tapparan organisaatiolle YLEn haastattelussa:

Harmi, ettei ukkoa enää ensi kaudella täällä mitä todennäköisimmin nähdä.

5 tykkäystä

Hyvä juttu ja Vellu kiittää seuraa loistavalla markkinoinnilla :stuck_out_tongue: Tuo muuten toimii :slight_smile:

Samaa mietin itse ja että jos tuon joku toinen kiekkoilija sattuu lukemaan niin varmaan Tapparan osakkeet nousee pelaajien silmissä. Vaikka kai pelaajat jo entuudestaan tietävät Tapparan maineen.

Ja toki ihan faneille ja potentiaalisillekin faneille hyvää markkinointia :wink:

1 tykkäys

Tämmönenkin juttu näkyis olevan. “Suomessa ykkösvaihtoehtoni on vain Tappara”:

7 tykkäystä

“- Olen ilmoittanut seurajohdolle, että Tappara on ykkösvaihtoehtoni jos jatkan Suomessa, hän paljastaa.”

Toi on kyllä hienoa luettavaa :muscle:

39 tykkäystä

Kun Vellu näin sanoo, niin Tapparasta on löydyttävä palkka Vellulle jos Liigaan jää. Sitä mieltä olen.

Tuskin kyllä Liigaan jää, mutta jos jää.

3 tykkäystä

On se hiano mies vaikka porilaista vaikutetta.
Jossei Peltolaa niin C.

Oli hieno juttu ja aika helvetin kova markkinointipuheenvuoro. Tapparan pitäisi jakaa nämä jutut Twitterissä yms. maksimaalisen näkyvyyden saavuttamiseksi.

3 tykkäystä

Vellu Xavilla apina kohta aikuisiässä.

Ei helvetti,heti teki.

2 tykkäystä