Virheilmoitus: Kaikki avatarit eivät aina näyttäydy

Joidenkin avatarit ovat menneet rikki. Esim. tähän yläpuolelle kirjoittaneen avatar ei näy. Alla toinen esimerkki:

Pingpong @henkilökunta

Täällä ainakin näkyy kaikki.

Hyvin näkyvät minulla. Ettei olisi huono nettiyhteys tai kärsimättömyyttä? Toistuuko tätä usein?

Auttaisikohan jos sulkisi videot tuolta incognito tilasta?:wink::smirk:

3 tykkäystä

No nyt on viime hetkinä toistunut, tilanne ei muutu sivua päivittämällä. Netissä ei mitään vikaa, ja kokeilin myös odottelua.

@Superturbo Ihan rehellinen Youtube siellä kuitenkin on auki. Tykkään vaan kattella tuolla, koska a) mainosten kohdennus ja b) YT-sovelluksen videohistoriassa päällimmäisenä säilyy klassikkobiisejä, joita voi sitten soittaa kaljanmaun merkeissä.

2 tykkäystä

Tehdään tästä sitten oma ketjunsa. Onko muilla vastaavia havaintoja?

  • On.
  • Äänestyksessä täytyy olla väh. 2 vaihtoehtoa.

0 voters

  • Mielenkiintoisesti muotoiltu äänestys :slight_smile:
  • Ei ole ainakaan vielä osunut silmään puuttuvaa avataria/avatareita
1 tykkäys

Toistuuko koskaan työpöydällä vai vain mobiilissa? Jos osaat niin selaimen developer toolista voinee löytyä jotain kivaa Network-välilehdeltä.

Ja koskee ilmeisesti vain kuvallisia avatareita?

Ainakaan en ole vielä törmännyt yhteenkään toimimattomaan kirjainavatariin. Mutta tänään iltapäivällä ongelma alkoi.

Alustakin varmaan hyvä mainita, Android ja Chrome.

E: Toistaiseksi toimimattomiksi olen havainnut seuraavat: @Jarzo @Rixa @Ruskeakastike @Button @gatecrasher ja @cunkku

Nyt on hajonnut myös @Treppu

Hä onko mun avatar rikki?

1 tykkäys

Sellainen huomautus, että systeemeissä ei ole muutettu mitään. Haiskahtaa välimuistin ongelmalta, jossain vaiheessa toimitusketjua.

1 tykkäys

Mullakin on aina sillon tällön ollut valkoisia avatareja mutta ne ovat korjautuneet päivittämällä sivun.

1 tykkäys

Tänään ovat kaikkien kuvat toimineet. (5)

Tällaisen virheen huomasin. Olin kännykällä kirjautuneena, jolloin yläkulmassa ei näkynyt omaa avatariani. Lisäksi ketjuissa tuli vastaan kirjoittajia, joiden avatarit eivät näkyneet.

Siirryin tietokoneelle ja edelleen tuli vastaan kirjoittajia, joiden avatar ei näkynyt. Katsoin ketjuja, joihin olen kirjoittanut, eikä oma kuvani näkynyt. Tietokoneella kuitenkin näkyi yläkulmassa oma kuvani. Nimimerkit vaikutti sellaisilta, jotka eivät niin usein kirjoittele

1 tykkäys

Mä olen havainnut samaa tänään.

Chrome ja mobiili.

E. Tässä tuli heti esimerkki.

1 tykkäys

Mulle on tullut tämä tänään koneella Firefoxilla. Ja sinänsä hassua, että se taisi olla sivuston generoima kirjainavatar, joka näytti rikkinäiseltä. No, kai ne on kuvia siinä missä muutkin avatarit.

Mulla on läppärissä käytössä Firefox ja en muista koskaan moiseen ongelmaan törmänneeni.
Enkä kyllä iOS+Safari yhdistelmälläkään tuollaista ole hvainnut.

Tätä ilmenee satunnaisesti. Itse muistan havainneeni vain läppärillä (Lenovo Win10 + Chrome -yhdistelmä). Esim. jäsenen @nanananana avatar ei juuri nyt näy oikein tässä ketjussa. Tuskin on edes jekkuna tehnyt mitään yksiväristä taustaa, kun tyhjää näkyy niin koti- kuin vierasväriteemallakin…

Onpas erikoinen. Näyttää olevan ihan Discoursen bugi. @ljpp, tämä ei korjaudu kiertämällä CDN.

Lisään alle tähän vähän teknistä jargonia asiaan liittyen, ei tarvi välittää.

Request URL: https://tappara.co/letter_avatar_proxy/v2/letter/n/b9e5f3/240.png
Request Method: GET
Status Code: 404

Tämä taasen toimii (sama N-avatar).

Request URL: https://tappara.co/letter_avatar_proxy/v2/letter/n/b9e5f3/90.png
Request Method: GET
Status Code: 200
1 tykkäys

Sanoisin, että ainakin parin päivän ajan tätä ollut. Lähinnä oletusavatareilla eli kirjaimilla olen tätä havainnut, mutta en siinä vielä logiikkaa ole löytänyt. Joku kirjainavatar näkyy ja joku ei. Alla esimerkki tästä ketjusta. Siinä on joku vialliseen kuvaan viittaava ikoni?