Yleinen jalkapallokeskustelu

Katsokaapa tämä ja olen vakuuttunut,että Lionel Messi saa täältä muutaman uuden fanittajan, en tiedä oikein, mitä tuosta voisi sanoa, että se olisi riittävästi:

2 tykkäystä

Väärässä seurassa pelaa, että vois fanittaa. Ei pysty ees koostetta katsoon :slight_smile:

1 tykkäys

Bayern Munchen inhokkiseura mut sinne Messikään menee joten ei ongelmaa.

Kyllä taas EMkisatkin lämmittää; jalkapallo on hieno laji. Filmaus pois!

Argentiina hävisi jälleen Copa Américan finaalissa. Se hävisi vuosi sitten niin ikään Chilelle rankkareilla. Tällä kertaa Messi missaa rankkarinsa ampumalla maalin yli. Messi otti tappion raskaasti ja nyt hän uhoaa lopettavansa kansainvälisen jalkapalloilun eli käytännössä uransa Argentiinan maajoukkueessa. Tämä oli Argentiinalle viides perättäinen Copa Américan finaalipaikka. Neljä kertaa se on poistunut kentältä häviäjänä, vain kertaalleen voittajana. Sen lisäksi Argentiina hävisi myös MM-kisojen finaalit 2014. Seuraava Copa América mittelöidään Brasiliassa 2019.

Mä tykkään Copa Américasta, mutta huonot lähetysajat ovat esteenä niiden seuraamiselle. Parina kertana on kekkerit tullut seurattua. Jonain vuonna ainakin VeikkausTV:stä näki pelit, niin tuli katsottua, kun sen lisäksi aikataulut osui hyvin yhteen. Joskus TV2:kin saattoi näyttää pelejä.

Niin se vain on Messikin tavallinen kuolevainen. Kolmas kerta kolmen vuoden aikana, kun Argentiina jää arvokisoissa kakkospaikalle. Messi onnistui eilen hommaamaan/filmaamaan vastustajalle punaisen ja hetki tämän jälkeen sai itse keltaisen sukeltamisesta. Ja kuten yllä jo todettiin ottelu päättyi lopulta Messin osalta missattuun rankkariin ja kyyneliin. Voi sitä naurun määrää mitä ympäri nettiä kuulisi, jos sama olisi käynyt Ronaldolle.

Messi on hieno pelaaja ja harmi, jos maajoukkueura todella päättyi näihin tunnelmiin. Chilelle täytyy myös antaa iso käsi. Altavastaajana toinen Copa Américan voitto putkeen. Vaikken finaalia lukuunottamatta pelejä nähnytkään, niin Etelä-Amerikan joukkueeksi vaikutti Chile olevan yllättävän hyvin organisoitu. Melkoinen ero jalkapallollisesti on edelleen EM-kisojen ja Copa Américan välillä. Kärjistetysti voisi sanoa, että taito vs järki.

Kyllähän se jollain tapaa tuo mielihyvää kun Messi epäonnistuu jälleen tärkeässä Argojen pelissä olemalla lapanen.

1 tykkäys

Jonku 70min tuota peliä yöllä väijyin ja olipahan surkeaa peliä, jonka kruunasi katastrofaalinen tuomari. Meni kastiin oksettava matsi.

Mitä suomalaisii seuroi täällä kannatetaan jalkapallossa? Itse kannatan TamUa

3 tykkäystä

Elimäen FC Villisikoja, pelaavat tällä hetkellä kuutosdivarissa.

2 tykkäystä

FC Kammiovärinä

PoPa tai kuolema!

FC Venus

Härmä

Ei mitään, koska Kärpät ei pelaa jalkapalloa. :slight_smile:

Ronaldo pisti Mestareiden liigan finaalissa ratkaisevan pilkun sisään, vähätellään.
Messi nyt munas ratkaisevan pilkun, onko se edes mahdollista että Messi voi mokata, no voi. Hermot.
Messi paiskoi maaleja Copassa, siellä järjestelmällinen puolustaminen on heikkoa verrattuna Eurooppaan.
Ronaldolla tuhoton määrä paikkoja ja päässyt maalien makuunkin. Katsellaan. Kovia kumpikin, mutta vaikea verrata Euro ja Copa kisoja.

TamU on paras. Tällä kaudella hommasin kannattajakortinkin, vaikka olen päässyt vain talven cuppipelejä katsomaan.

2 tykkäystä

FC Ruovesi :heart_eyes:

1 tykkäys

Taas se nähdään mikä merkitys tasokkaalla/sopivalla valmennuksella on menestykseen. Eipä oikein joulukuusella kisoihin menty, mutta perus 4-4-2 erinomaisella perehtymisellä vastustajan pelitapaan ja hienosäädöllä noin pitkälle em-kisoissa. Upeaa Islanti.
Saa kopioida huuhkajiin tuota toimintatapaa!