Aleksi Salonen

Ikävä kyllä loukkaantumisia tulee… Joten uskon, että Sählä saa kyllä pelejä ihan riittävästi. Etenkin jos tosiaan tosissaan panostetaan myös europeleihin. Lisäksi luulen, että Tappara tulee käyttämään laadukasta pakistoaan myös niin, että tuoreita jalkoja tuodaan peräkkäisiin peleihin. Kuitenkin jos on rasitusta, niin silloin tuore pakisto tuo ison kilpailuedun…

2 tykkäystä

Pelejähän Sählä tulee kyllä pelaamaan 60 mikäli ei itse loukkaannu. Kierrättäminen voi kyllä olla hankalaa kun on tasan yksi ylimääräinen pakki, Rouhiainen.

Kierrätystä myös meinasin ehdotella mutta jäsen seiskapakki valaisi asiaa :slight_smile:
Joukkuelistassa on 9 pakkia ja normaalisti on kokoonpanossa 7 pakkia. Siihen jää Rouhiainen ja Utunen kierrätykseen. Arvelisin että Rouhiainen on LeKissä ja Utunen A:ssa ensisijaisesti ja pelaavat sitten “ylhäällä” jonkun määrän pelejä.

Edelleenkin piän täst Salosest, joka on paitsi haaska (savoksi) myös tulta ja tappuraa oman pään puolustajana :wink:

1 tykkäys

Siinä sählä vs riska

20 tykkäystä

Aleksi Salosen mietteitä :sunglasses:

9 tykkäystä

https://instagram.com/p/BYTtnkoFf5J/

15 tykkäystä

https://www.instagram.com/p/BYgmLI-nziZ/
Kun ny vaan ei sattus mitään. Sählä sähläämässä, kuten olla pitää. Erityismaininta #6 kaapin ovessa, aina mukana!

19 tykkäystä

TERRRRVE!

66 tykkäystä

Sählä on varmaan poppareilla ens pelissä. Et sää ny seiskapakkina kehtaa olla kultakypärä.

20 tykkäystä

Kiitos tästä kuvasta. Sain inspiraation tehdä itselleni uuden profiilikuvan. Salonen on kyllä ollut kuuden pelin otannalla paras pakkimme.

8 tykkäystä

Saloselle het kenkää! Eikun pitkä jatkodiili, jos ei vallan käsistä viedä. Toistaiseksi jotenkin salaisena pysynyt tämä ydinase, mutta pysyykö kauaa?

1 tykkäys

Sählän kultakypärälle :thumbsup: mutta samaan aikaan pukukopissa voitais alkaa puhua vähän kovempaan ääneen siitä, että pakit hilluu tehotilastojen keulilla… :slight_smile:

3 tykkäystä

Eikös Sählä ollut viime kaudellakin Tapparan tehokkain pakki tasakentällisin? Sama näyttää jatkuvan ja toivottavasti pitkää jatkoa ollaan sorvaamassa. Tällaisia persoonia tarvitaan joka joukkueessa.

1 tykkäys

Sählä on kyllä tämän nihkeän alkukauden pelannut niin, että hän ei ole seiskapakki, jos/kun Mikkola palaa. Sille paikallehan häntä moni kaavaili.

Sählä koitti eka hakee kovuudella sitä paikkaa kokoonpanosta. Sit se ajatteli että ei perkele otetaan se paikka sittenkin maalaamalla.

4 tykkäystä

Toivottavasti tulee oikeeseen paikkaan tämä viesti.

Mutta mä luulen että tässä on ratkasu Tapparan tehottomuuteen! Nytkun Sählällä on kultakypärä niin se kun heittää läppää Kuuselalle ja kumppaneille ja on mahdollisimman rasittava niin jätkät rupee yhtäkkiä tekeen maaleja ihan kilpaa että saa kuittailun loppumaan!!

6 tykkäystä

Toivottavasti tosiaan Sählälle sorvataan jo syksyn aikana se 3v jatkopahvi…Loistava persoona ja varmimmin pitkäaikainen liigapakki Tapparalle…

22 tykkäystä
5 tykkäystä

Niin hieno mies ettei mitää rajaa. Kultapotan menetti Lehtoselle ens peliin :confused:

1 tykkäys