Antti Erkinjuntti

Tänäänkin Tapparan paras! :+1:
Toivottavasti nouseva trendi alkaisi koko jengillä.

5 tykkäystä

Tänäänkin paras? Nyt vaatisi jo hiukan perusteluja miten tälläiseen analyysiin on päädytty.

Parempi peli ilman muuta kuin hetkeen, mutta Kuusela ja JMJ oli huomattavasti paremmalla pelipäällä kun EJ oli saatu viereltä pois.

On ollut AINAKIN kolme (3) peliä jo todella pirteä.
Tekee joukkueen eteen todella paljon! Riistää,raastaa,menee kiekkoihin, ja tekee peliä.
Harva tätä huomaa kun turpaan tulee illasta toiseen, mutta näin se vaan menee.

Mää oon samoilla linjoilla. EJ:n kunniaks on sanottava vieläpä se, että sen laukaukset on tällä hetkellä suurin uhka vastustajille. EJ saa suoraan syötöstä hyvän laukauksen lähes joka kerta. Ojis ja Kuusela tarvii tosi monta paikkaa, ennenku menee maaliin. EJ blokkaa vetoja hyökkääjistä parhaiten tällä hetkellä. Ei oo tappiot tästä miehestä kiinni tällä hetkellä, sanon mää.

12 tykkäystä

Helppo allekirjoittaa! :+1: .
Ollaan katsottu selvästi samoja pelejä.

3 tykkäystä

EJ on selkeästi piristynyt viime aikoina, suunta on oikea. Kevättä kohden.

Itse nostaisin EJ:n alivoimakoostumuksiin. Pelasi ainakin Pelicansissa paljon alivoimaa ja jo tuolloin jäi verkkokalvoille, että hyvän pelikäsityksen omaava osasi blokata vetoja ja syöttösuuntia.

7 tykkäystä

Samaa mieltä, EJ ollut hyvä viime aikoina. Keväällä tosi tärkee äijä.

Mä melkein laittaisin ylivoimalla EJ:n maalin eteen, pois vetäjän paikalta. Maalipotentiaali vetäjän paikalla ei ole kovin kummoinen EJ:n ollessa siellä.

Onneksi tämä jätkä on mulla draftissa. Selkeitä piristymisen merkkejä. Haastaa ja on totutun vaarallinen. Kovat tehot tekee loppuihin peleihin.

1 tykkäys

Ainoo ongelma on se, että yrittää kuljettaa kiekon maaliin. Menee maalia kohti, mutta vois vetää pakin jaloistakin joskus ja jättää sen viimeisen äijän veivaamisen pois. Hieno maali tietty tulossa, jos joskus tuossa kahvittelussa onnistuu.

Antti - olet yksi suurista suosikeistani pelaajiston puolella, mutta mikä oikeasti on? Eikö ole oikeasti mitään annettavaa joukkueelle?

Et puolusta hyvin, hyökkäykset katkeavat sinuun, haudot kiekkoa, et tee maaleja. Mitä aiot tehdä joukkueen hyväksi ja miten treenijumisi voi kestää koko kauden? Sinulta odotetaan enemmän ja toivon, että keksit jonkinlaisen viisastenkiven itsellesi ennen kuin kevät koittaa.

Rehellistä puhetta, mutta vaikka millainen suosikki olisit niin jotain pitäisi löytyä tässä vaiheessa kautta joukkueelle.

10 tykkäystä

Minusta EJ puolustaa ihan ok. Menisi nelosketjussa paikkaamassa loukkaantuneita. En tosin ole niin tarkkaan kyllä seurannutkaan. Voi olla, että pitäisi siitäkin suolata.

3 tykkäystä

Etkö tiedä mistä on kyse?:astonished:

Eka kausi Tapparassa loukkaantumisen jälkeen.
Savinainen, Zabo oliko muita?
Jos Juntille on sorvattu jatkosopparia niin ensi kaudella sitten olisi luvassa parempaa?

3 tykkäystä

Millä lailla parempaa? Aikalailla hänelle normaaleille pisteille on kuitenkin päätymässä.

Kuuluu Malisen kanssa niihin pelaajiin, joita en olisi takaisin välttämättä halunnut.

4 tykkäystä

Nykyisillä näytöillä antaisin sorvata itselleen sopimuksen mihin tahansa muualle. Tuo ei vaan riitä, oikeasti. Ja minulla ei oikein malttia ole katsoa tuota toista kautta putkeen. Erkinjuntti on jopa suosikkejani ja oikeasti, kun ei tule pelissä mitään sellaista ratkaisua, joka auttaisi joukkuetta. Matti Järvinen katsoo, kun ei oo ketään kenelle syöttää ja Levtchi etsii toivottomasti Juntin lapaa. Ei riitä mulle, joten mun puolesta ensi kaudella muualle.

3 tykkäystä

Tämä oli vain pelkkä oletus aiempien vastaavien tapausten perusteella.

@peterra
Jos Juntti lähtee niin ei minullakaan ikävä tule.

3 tykkäystä

Juntti pelaa niinkuin saattoi odottaakin eli ei missään nimessä jatkosopparia.

4 tykkäystä

Tuo aiemmin kirjoittamasi oli siis se, mitä palstalla yleensä sanotaan pelaajista - poislukien ne, joita saa haukkua mielinmäärin. Aina löytyy hyvä syy huonolle esitykselle.

Mutta liityn kuitenkin siihen joukkoon, jonka mielestä jatkosopimus ei ole aiheellinen eikä tarpeellinen.

Ihan nollan markan touhua. Yhden blokin otti, siitä posia. Kauas on menty muutamassa vuodessa.

8 tykkäystä