Areena: Keskustelua Tapparan ottelutapahtumista

Hitto kun mä just tykkään tosta :sweat_smile: Huomaa hyvin, että kaikkia on mahdoton miellyttää.

Show muutenkin keikahtanut hienosti eteenpäin. Hienosti näkyy nyt noi 3d-efektit jäässä. Tota sandstorm vaihetta vois mun mielestä vähän lyhentää.

6 tykkäystä

Sisääntulobiisi taitaa olla Ectasy of gold? Onko Metallican veto?

Oli kyllä semmone valoshow siinä Sandstormin aikana, että ei ainakaan jätetty yhtään lamppua koko talossa vilkuttamatta.

Lisäksi tämän jälkeen lienee selvää, että jos tuosta selvisi ilman kohtausta, ei ole taipuvainen epilepsiaan, oli sen verran raju valotykitys :slightly_smiling_face:

7 tykkäystä

Hieno show ja selkeä parannus! Musavalinnat ei ehkä ihan omaleimaisinta kamaa mutta tuollaiset bangerit ja vielä sopivasti eri genrestä varmasti kyllä putoaa jengiin.

Tosiaan pelaajien kuuluttamista sisääntulossa olen kaipaillut kymmenisen vuotta, en enää edes muista milloin siitä luovuttiin (joskus Sjögrenin jäätyä pois kuuluttamasta ehkä), mutta pikkupoikana fiilis nousi kattoon siitä kun Live is life intro ja alkutahdit pärähti kehiin ja kirveskäytävästä/portista astelevat starat Jutista ja Jannesta alkaen hehkutettiin kun tulivat jäälle. Ei ehkä sitten ole enää osa nykypäivän sisääntuloshowta.

Live is life tietysti on edelleen isossa roolissa kun tehdään maaleja hyvään tahtiin, mutta onhan se biisin alku aivan silkkaa tunnelman nostatusta ja melkeinpä se hienoin kohta koko biisistä.

1 tykkäys

Kun tuon jäälletulokuulutuksen tekisi joku livenä. Sen jälkeen voisin nukkua yönä rauhassa. :laughing:

Ja ihan vaan…“Tapppppppara tänäääääään”.

2 tykkäystä

Todellakin on ikävä ”Tappara tänään!” Kuulutusta. Aina hakamettässä nousi kylmät väreet siinä kohdassa.

4 tykkäystä

Se toimis, jos pelaajat tulis sitte sen mukaan myös jäälle. Mutta oli meinaan yks jos toinen kerta, kun putki oli tukossa tai ukot ihan sekasin, kun ruvettiin yksitellen jäälle luettelemaan. Nyt toi toimii tollain mukavan sutjakasti, kun ukot vaan puskee putkesta jäälle luvan saatuaan.

P.s. olin helvetin kateellinen Ilvekselle ja sen kuuluttajalle, koska mun mielestä oli jotenkin tosi hienoa, kun Raipe poimittiin aina erikseen siittä kuulutusmassasta; " hyvät naiset ja herrat, Raimo Helminen!"

Edit: “Tappara tänään!” hyväksyisin myös nyt :sweat_smile::+1:

2 tykkäystä

Hyvin näki parvelta pelin. Ainoo miinus on sama kuin Hakametsässä, että ylös ei oikein vauhti ja tunnelma välity.
Eka kerta hallissa, eikä mitään moitittavaa. Ens kerralla otan 28€ lipun alas. Seisomaan ei viitti tulla, ettei joudu sosiaalinen patteri liian koville😅

2 tykkäystä

Hakuliselta “pieni” piikki areenan tunnelmasta. Noh pakko se on paikalla olleena myöntää, että oikeassa hän taisi olla…

1 tykkäys

Hyvin Aro kommentoi Tapparan Yleisömääriä Lukko pelissä. Noinhan tuo on että maanantai, pitkä sarja , taas Lukko, raumalaiset jää kotiin yms

Voisi samantien lopettaa sen Soinnun “make some noise” huudatuksen. Jos sieltä puolen jotain halutaan tehdä niin tehkää nyt hyvät ihmiset yhteistyötä fanikatsomon kanssa.

43 tykkäystä

Täysin samaa mieltä. Mä protestoin tuota enkä taputa koskaan pyynnöstä.

17 tykkäystä

Joo nyt ihan oikeasti Soinnulta se mikki pois. Pleijarit alkoi, niin se on joka ainoalla pelikatkolla äänessä! Ja jos aloitus on Tapparan puolustusalueelta, niin miksi helvetissä yleisön pitää lyödä kättä yhteen?

e. Oli jopa vähän noloa katsella, kun capon oli tarkoitus huudattaa koko hallille “kuka voittaa!”, niin siinä sitä odoteltiin, kun Sointu päätti vetää vähän omaa showta ja ihmiset hakkaa Lukon pakkopelille kättä yhteen :sweat_smile:

33 tykkäystä

Jep ja ainakin huomioida missä kohtaa tuota rääkyy…Taisi olla viimeisin kerta, kun peli oli 2-1 ja Lukolla aloitus hyökkäyspäässä. Siinäkö pitäis sitten lyödä tahtia Lukolle, jos olisivat aloitus voiton ja pakkopelin pyörimään?

Edit: @Nakertaako ehti ensin

3 tykkäystä

Onko nämä yleisön kannustamaan kehotukset toiminut koskaan missään?
Nimenomaan, ei

13 tykkäystä

Toimii esim Nokia Arenalla.
Ei tuossa määrin mitä tänään, kuulosti telkkariinkin hirveältä, mutta kerran erässä tmv. Ja oikein ajoitettuna toimii.

1 tykkäys

Lapset tykkää tuosta emoji camista, niin siihen perään kerran erään on vielä suht ok. Tänään oli varmaan 4-5krt/erä

3 tykkäystä

Yksi pieni ehdotus. Nyt kun taas pudotuspeleissä Kääriäinen haluaa huudattaa yleisöllä avauskentällisen, niin kun meillä on valtavan kokoinen mediakuutio, niin eikö sen avauskentän voisi näyttää myös siinä? Nyt jää aika pahoin piippuun ja epäilen vahvasti syyksi, ettei valtaosa katsojista tiedä keitä siellä avauskentällisessä on ja pelinumero ja etunimi ei ole riittävä vihje, että riittävän nopeasti keksisi pelaajalle sukunimen, jotta sen ehtisi vielä huutamaan mukaan.

12 tykkäystä

Kyllä sen huomaa, ettei kaikki oo varmoja ketä huudetaan, kun Kristiania, Veli-Mattia ja Ottoo pyörii joka ketjussa :joy::joy:

14 tykkäystä

Jaaha, ensimmäistä kertaa Areenalla käyty ja ei minulla ainakaan jäänyt hirveästi valittamista. Positiivista oli ainakin omalla kohdalla oikeastaan ruuasta ihan ottelutapahtumaan saakka. Auto oli helppo jättää läheiseen parkkihalliin ja sieltä poistuminen oli ihanan rauhallista ilman sähläystä ja odottelua. Ainoita negatiivisia oli Tapsun popparitouhut mitkä olivat mielestäni ei pelkästään lapsellista vaan myös hieman myötähäpeää herättävää. Itse en ainakaan haluaisi poppareita päälleni. Ihan hyvä, että siivosi sentään. En silti ihan ymmärrä tuota ihmisten päälle menemistä tai muiden edessä olemista silloin kun peli on käynnissä. Toinen negatiivinen asia oli tuo juontaja. Mielestäni ne emojikamerat ja tanssikamerat on ihan okei jos niitä olisi kerran vaikka erässä, mutta kaiken tuon ylimääräisen älämölön ja tunnelman nostatus yritykset voisi jättää pois. Kokonaan. Jos niin ei voida tehdä niin ihan maksimissaan kerran pelissä, ei missään nimessä viittä kertaa yhteen erään. Todella ärsyttävää. Voitto tuli, tunnelma oli hyvä, alkushow oli hyvä, hallille sisäänpääsy ja lähtö oli helppoa, ruoka oli hyvää ja sen sai kohtalaisen nopeasti, sama juomien kanssa. Vessat olivat myös todella siistit. Hyvä maku jäi ja paljon jäätiin plussan puolelle. Kaikki mukana olleet nauttivat reissusta ja osa ei edes kannata Tapparaa.

26 tykkäystä