Arvonta: Pitsiturnaus 2.8.2019 4 lippua

Kahdelle lähtee kahden hengen lippupaketti vuoden kovimpaan kiekkospektaakkeliin.

Osallistuminen. Vastaa oikein seuraaviin kysymyksiin:

Onko Lukko voittanut SM-liigan mestaruuden?

  • Kyllä
  • Ei

0 voters

Milloin?

  • 1963

0 voters

Arvonta kesäkuun aikana.

Kukaan ei spoilaa jujua. Mieti tarkkaan ja vastaa molempiin oikein.

4 tykkäystä

Miten on mahdollista vastata Ei & 1963 :thinking::joy:

Annan kaikille vinkin. Tämä on pieni “kompa”.

1 tykkäys

Nyt annoit vasta vinkin, kun mä jo äänestin.

Hups, vastasin vahingossa ensin oikein. No, nyt on vastaus väärin, en mä halua Pitsiin.

Sää voit tulla sitten viikkoa aikaisemmin Raumalle katsomaan Pitsimissikilpailuja tai vaikka jalkapalloa Pallo-Iirot - Tamu. Kaikille jotakin.

2 tykkäystä

Jos joku haluaa osallistua niin vielä ehtii. Ensi viikonloppuna arvonta. Kannattaa tarkistaa vastaukset ja jos epäilet olevasi väärässä katso vuosiluku, koska SM-liiga/Liiga nimi tuli :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 tykkäystä

Onkohan se, että Tappara ei oo mukana tässä juuri koskaan Tapparan vai Lukon aloite?

Mieti sitä traumojen määrää Raumalla, jos Tappara keväiden lisäksi olisi mörkönä Lukon pitsiunelmankin tiellä vuodesta toiseen…

5 tykkäystä

Yhteistyöstä kysymys myös varmaan. Lukko käy yleensä harkkapelin pelaamassa niitä joukkueita vastaan, jotka osallistuu Pitsiin.

1 tykkäys

Siinä on voittajat 2 lippua siis per imhine. @Heka8835 ja @Olivia yksityisviestillä yhteistiedot (nimi, osoite ja postitoimitiedot) niin koitan muistaa lähettää tämän kuun aikana. :kissing:

Liput löytyy jo toki. Kirjekuori on eri asia :joy: @Treppu saa yhden taideteoksen jo jossei posti välistä vedä.

7 tykkäystä

Nyt kyllä harmittaa, että kuinka lähellä olin voittoa :smile:

Edit. Haluan haastaa tilanteen :smile:

4 tykkäystä

Uusinta pyöräytyksenkin hävisit.

5 tykkäystä

Hitto, joudun harmikseni luopumaan lipuista. Näytän palaavani työreissusta tuolloin 2.8 iltapäivällä joten nämä voi arpoa sellaiselle joka sinne pääsee heti aamu peleihin.

Seuraavana nimenä tuli sitten @Petri .

Annetaan aikaa 15.6. asti ilmoittaa olemassa olostaan.

2 tykkäystä

Hei mahtavaa, kiva tunne kerrankin voittaa jotain!

… mutta, mutta, kesälomasuunnitelmat jyräävät päälle, joten valitettavasti joudun nyt luopumaan tästä ainutlaatuisesta tilaisuudesta. Onneksi se tarkoittaa sitten sitä, että viihde tässä ketjussa saa jatkoa!

3 tykkäystä

“Pitäkää tunkkinne saatana ja eka joka kommentoi tähän alle joka on osallistunut saa liput.”

5 tykkäystä

Hephep.

1 tykkäys

Jee! Kiitos! :relaxed:

2 tykkäystä

Mutta joo @Olivia ja @Heka8835 laittakaa yksityisviestillä (Vaikka kohta liputa haluan keskustella viestistä… kautta)

Mua ei kiinnosta onko osote sitte kissan, sun, vanhempies tai serkkus kuha perille tulee :v:t2:

Ja postitiedot mitkä löytää tosin googlestakin. En tiedä onko nimi edes pakollinen kirjekuorissa, mutta etunimi ois hyödyllinen varmaa niin tietää kelle tulee.

2 tykkäystä