Arvonta: Pitsiturnaus 2.8.2019 4 lippua

(Mörököl on ice) #1

Kahdelle lähtee kahden hengen lippupaketti vuoden kovimpaan kiekkospektaakkeliin.

Osallistuminen. Vastaa oikein seuraaviin kysymyksiin:

Onko Lukko voittanut SM-liigan mestaruuden?

• Kyllä
  • Ei

0 äänestäjää

Milloin?

• 1963

0 äänestäjää

Arvonta kesäkuun aikana.

Kukaan ei spoilaa jujua. Mieti tarkkaan ja vastaa molempiin oikein.

Miten on mahdollista vastata Ei & 1963 :thinking::joy:

(Mörököl on ice) #4

Annan kaikille vinkin. Tämä on pieni “kompa”.

(>((()))'>) #5

Nyt annoit vasta vinkin, kun mä jo äänestin.

(「LIVE IS LIFE」) #6

Hups, vastasin vahingossa ensin oikein. No, nyt on vastaus väärin, en mä halua Pitsiin.

(Mörököl on ice) #7

Sää voit tulla sitten viikkoa aikaisemmin Raumalle katsomaan Pitsimissikilpailuja tai vaikka jalkapalloa Pallo-Iirot - Tamu. Kaikille jotakin.

(Mörököl on ice) #8

Jos joku haluaa osallistua niin vielä ehtii. Ensi viikonloppuna arvonta. Kannattaa tarkistaa vastaukset ja jos epäilet olevasi väärässä katso vuosiluku, koska SM-liiga/Liiga nimi tuli :stuck_out_tongue_winking_eye:

Onkohan se, että Tappara ei oo mukana tässä juuri koskaan Tapparan vai Lukon aloite?

(Ei lisäarvoa palstalle ) #10

Mieti sitä traumojen määrää Raumalla, jos Tappara keväiden lisäksi olisi mörkönä Lukon pitsiunelmankin tiellä vuodesta toiseen…

(Mörököl on ice) #11

Yhteistyöstä kysymys myös varmaan. Lukko käy yleensä harkkapelin pelaamassa niitä joukkueita vastaan, jotka osallistuu Pitsiin.

(Mörököl on ice) #12

Siinä on voittajat 2 lippua siis per imhine. @Heka8835 ja @Olivia yksityisviestillä yhteistiedot (nimi, osoite ja postitoimitiedot) niin koitan muistaa lähettää tämän kuun aikana. :kissing:

Liput löytyy jo toki. Kirjekuori on eri asia :joy: @Treppu saa yhden taideteoksen jo jossei posti välistä vedä.

Nyt kyllä harmittaa, että kuinka lähellä olin voittoa :smile:

Edit. Haluan haastaa tilanteen :smile:

(Mörököl on ice) #14

Uusinta pyöräytyksenkin hävisit.

Hitto, joudun harmikseni luopumaan lipuista. Näytän palaavani työreissusta tuolloin 2.8 iltapäivällä joten nämä voi arpoa sellaiselle joka sinne pääsee heti aamu peleihin.

(Mörököl on ice) #16

Seuraavana nimenä tuli sitten @Petri .

Annetaan aikaa 15.6. asti ilmoittaa olemassa olostaan.

Hei mahtavaa, kiva tunne kerrankin voittaa jotain!

… mutta, mutta, kesälomasuunnitelmat jyräävät päälle, joten valitettavasti joudun nyt luopumaan tästä ainutlaatuisesta tilaisuudesta. Onneksi se tarkoittaa sitten sitä, että viihde tässä ketjussa saa jatkoa!

(Mörököl on ice) #18

“Pitäkää tunkkinne saatana ja eka joka kommentoi tähän alle joka on osallistunut saa liput.”

Hephep.

Jee! Kiitos! :slight_smile:

(Mörököl on ice) #21

Mutta joo @Olivia ja @Heka8835 laittakaa yksityisviestillä (Vaikka kohta liputa haluan keskustella viestistä… kautta)

Mua ei kiinnosta onko osote sitte kissan, sun, vanhempies tai serkkus kuha perille tulee :v:t2:

Ja postitiedot mitkä löytää tosin googlestakin. En tiedä onko nimi edes pakollinen kirjekuorissa, mutta etunimi ois hyödyllinen varmaa niin tietää kelle tulee.