Asia, joka "avautui" minulle

Jos tässä aletaan suomalaiskiekkoilijoiden ikää tutkimaan niin itse olen kokolailla 2 kuukautta nuorempi kuin Joel Armia.

Jep. Aika voisi vähän hidastaa tahtia.

1 tykkäys

Avatui, että meillä on tällainenkin ketju:

:wink:

2 tykkäystä

Tänään ei ole auennut muuta kuin perse.:grimacing:
Niin on perse auki että sieluun sattuu.:rofl::rofl::rofl:

4 tykkäystä

Tsemppiä!
Minä odottelen että saisin kerättyä tarpeeksi yhteen GW-paitaan :wink:

2 tykkäystä

Jaa,että paskahalvaus?

4 tykkäystä

Ranskanperunat,no nehän on Ranskasta. Oops,eipäs olekaan sata varmasti näin.

Kuulin äsken Saarioisten roiskeläpästä/kuralätystä käytettävän termiä “kumilautanen”.

3 tykkäystä

Ihme jos ei ole 69. yhteistä nuolukiveä? :raised_hand_with_fingers_splayed::ok_hand::wink:

Avautui asia, että löytyy sivusto, mistä löytyy päivän aikana syntyneet, kuolleet, poltetut tupakat yms statistiikkaa maailmasta yhdeltä sivulta.

Luvut aika isoja:

10 107 627 480
Tupakoita poltettu tänään

8 tykkäystä

Se oli itsellä toki hyvin tiedossa, kuka oli NHL:n ensimmäinen eurooppalainen ykkösvaraus. Tässä kuitenkin avautui, kuka oli ensimmäinen eurooppalainen varaus. Tonyn ja Tobiaksen isä.

4 tykkäystä

Sabaton on ruotsalainen bändi. Oon aina mieltänyt sen saksalaiseksi. :joy: Johtuu varmaan siitä, kun ajoittain löydän biiseistä pientä Rammstein vibaa. :thinking:

2 tykkäystä

Vihdalla ja vastalla on eroa:

https://www.aamulehti.fi/a/8566fd65-c9a2-4459-9283-1b346d7df21a?c=undefined

– Vasta sidotaan eri tavalla ja se on vihtaa pidempi. Vastalla on pituutta noin 75 senttiä, joista 60 senttiä kuuluu lehdille ja 15 senttiä kädensijalle. Mitat löytyvät Kalevalasta.

Ihannevihta on pituudeltaan noin 50-55 senttiä ja siistin näköinen.

Vihta sidotaan kiinni vitsaksella kahdesta kohdasta. Vihdan kädensijaan tulisi sidosten väliin jäädä noin kämmenen kokoinen alue.

Tuon viimeisen opin jo isältäni.

6 tykkäystä

Janne Kataja veti itsensä “kaljuksi”. Nyt hän näyttää ihan minun sankariltani eli Timo Jutilalta. Kataja ei suostu kertomaan mihin projektiin liittyy tuo uusi look. Voi olla, että olen tälläkin kertaa aivan ulkona havaintojeni kanssa. Silti luulen, että nyt on tulossa Jutilasta elokuvaa…
Aika näyttää.

5 tykkäystä

Samaa mietin, ilmetty Juti (mitä nyt Katajasta saa irti).

Ei tullut Jutista elokuvaa, vaan lähes yhtä legendaarisesta Kalevi Keihäsestä.

7 tykkäystä

Itse olen noin viikon verran Kuuselaa nuorempi joten ymmärrän täysin ajatuksesi… :sweat_smile: itselle on myös tuottanut suurta tuskaa ajatus siitä että 2000-luvun alussa syntyneet ovat täysikäisiä. Hämmentävintä oli kesäfestareilla seurata tuon ikäistä porukkaa ja miettiä että periaatteessa iän puolesta voisin olla jonkun heidän isä :see_no_evil::rofl:

2 tykkäystä

Still not funny.

Nyt sen sijaan avautui, että takapenkkiä varten ostettu Britaxin kurasuoja on monikäyttöinen, kun nappaa oksennuksenkin kiinni päästämättä sitä penkkiin lävitse. ■■■■■■■ olisi ollut varmaankin potenssiin kymmenen, kun reilu viikon käytössä olleen uuden auton penkit olisivat olleet yltä päältä oksennuksessa.

4 tykkäystä

Ei ole sattumaa että ihan oikeissa takseissa on nahkapenkit.:wink:
Helpottaa myös lapsiperheen arkea auton siivouksen osalta huomattavasti.
Turvaistuimia en tosin ole nähnyt nahkaisena.

2 tykkäystä

Liigassa on kolme päävalmentajaa, joiden etunimi on Pekka, Kangasalusta, Tirkkonen sekä Virta. Lisäksi on kaksi Ari-Pekkaa, Pajuluoma sekä Selin.

Muilla päävalmentajilla on “uniikki” etunimi.

3 tykkäystä

Instagram storieseja pystyy linkittämään tänne! :sweat_smile:

3 tykkäystä