Asiat ja ihmiset, jotka saavat hyvälle tuulelle

Taas saa siteerata varttuneempaa kollegaa:
”Hellät on työttämän kädet”.:joy::joy::joy:

1 tykkäys

Joo keskityin nyt siihen peipon lauleskeluun ja päätin hiukan ällyyttää sitä. Laitoin peipon laulun puhelimella soimaan. Mitä tapahtui?
Alako mököttämään ja on ollut jo 5 min hilijaa.

3 tykkäystä

Hei loistavaa. Toimiikohan tuo räksiin ja ikäviin työkavereihinkin? pitänee kokeilla…

1 tykkäys

Nyt se vasta sou alkoi. En oo sitä nähnyt mutta nyt näin. Ensin mökötti ja nyt alkoi hyökkäilemään. Tuli ihan lähelle ja veteli pääni yli syöksyjä.

Tate: Ei toimi kun heittäytyi lopussa ilkeäksi

4 tykkäystä

Täältä Oulusta on hankala päästä tilaisuuksiin joissa Tapparan pelaajat on jakamassa nimmareita. Otin sitten asian tiimoilta yhteyttä joukkueen johtoon ja kerroin että täällä on pikku faneja jotka olisi onnellisia jos muutaman nimmarin saisivat. Posti toi perjantaina nimmarivihkon jossa Zaboa ja Elorinnettä lukuun ottamatta kaikkien tulevan kauden pelaajien nimmarit. Kiitos Tappara

52 tykkäystä

Äidilleni todettiin huhtikuussa syöpä. Syöpä ei ollut ehtinyt levitä hirveästi. Tänään lääkäri ilmoitti lääkemyrkkyjen tehonneen ja kasvaimen pienentyneen entisestään.

Nyt kaikki mahdolliset asiat ristiin, että alkukuun leikkaus menee hyvin. :crossed_fingers:

56 tykkäystä

Syöpähoidot ovat Suomessa maailman huipputasoa, joten hyvät mahdollisuudet on tänä päivänä. Tsemppiä!

5 tykkäystä

Hyvä Suomi!

4 tykkäystä

@Messi :n silmääkö tuo Kathryn Tappen miellytti? Heti syksyllä julkaisupäivänä vaan uusi änäri paikallisesta marketista kyytiin, niin seuraavana kesänä saattaa päästä Tappenin haastateltavaksi. Olen ymmärtänyt, että käsien liikeradat olisivat kunnossa, niin luonnistunee tuo konsolipelaaminenkin varmasti.

Tuli lappu, että taloyhtiössä vaihtuu lukot.

Nyt sillä mun yhdellä hukatulla avaimella ei ole enää väliä. Pääsin kuin koira veräjästä. :smiley:

6 tykkäystä

Eiköhän ne kerää vanhat talteen vaihdon yhteydessä…:stuck_out_tongue_closed_eyes:

Meillä vaihdettiin just lukot (ei rouvan toimesta) eikä avaimia kerätty! :smiley:

7 tykkäystä

Eipä niillä oikein mitään tee enää sen jälkeen, kun lukot on vaihdettu. Saa nähdä. :slight_smile:

Vielä vajaa kolme tuntia ja saa lähteä juhannuksen viettoon. Seuraavan kerran töihin sit ens viikon maanantaina :smile:

8 tykkäystä

Mulla olis vielä yövuoro edessä, mutta aamulla alkaa juhannus ja loma :sunny:

1 tykkäys

Minua mielyttää varmaankin monikin nainen, mutta tämä on kyllä outo nimi. Se on eri asia, jos puhutaan Kelly Nashistä tai Jamie Herchistä.

2 tykkäystä

Minäkin jäin tänään vapaalle. Joten äläkää soittako ennen maanantaita. :smiley: Ainakaan työasioissa. Pitää juhlia Tapparan hienoa tulosta koko Juhannus :smiley:

4 tykkäystä

Mikä se tulos on? Vapaat alko mullakin.

1 tykkäys

Kuusi peräkkäistä finaalipaikkaa.

10 tykkäystä

Jep. Hauska juttu, kun lapseni 5v. totesi tänään, että isi koska mennään Tapparan peliin? Vastasin, että syksyllä jahka pelit taas alkaa… Lapseni totesi tähän vaan, että ”niin ja sitten ne taas pelaa siitä isosta palkinnosta!”

Ihan mukavaahan tässä olla Tappara-fani :grin:

32 tykkäystä