Asiat ja ihmiset, jotka saavat hyvälle tuulelle

Toivon onni

Statuksen muutos (pitkäaikais)työttömästä (korkeakoulu)opiskelijaks saa hyvälle tuulelle.

(Mukahauska juttu) #2064

Elämä

Tuo oli Labrysilta kyllä huippuveto tähän perjantai-aamuun. Elämästä kannattaa nauttia, sillä onhan se ihmisen parasta aikaa.
Ja elämästä kannattaa tehdä paras mahdollinen niillä eväillä mitkä kullakin on, ja takaan, että jos yrittää, niin siinä myös onnistuu.

(Ei lisäarvoa palstalle ) #2066

Vanhan kirjallisuuden päivät, Vammala.

Heittämällä paras tilaisuus ladata kirjahylly uudella lukemisella fiktiosta tietokirjallisuuteen. Edullisin hinnoin. Ainoa suurempi ongelma, että aina tulee ostettua hiukan enemmän kuin oli suunnitelmissa

Nämä on hienoja juttuja. Tsemppiä opiskeluun.

Itsellä vähän sama tilanne ja saattaa tulla statukseen muutoksia toivon mukaan lähiaikoina. En tosin ole korkeakouluun hakenut.

Muutoinkin varsin hyvä pössis ja elämä maistuu itse asiassa aika hyvältä. :slight_smile:

Minä sitten opiskelijalle yhdet kaljat tarjoan sopivassa kesähetkessä.

(?) #2069

Vettä sataa, mutta ei haittaa. Mulla alkoi Loma.

Loma odottelee viikon päässä. Nyt hymyssä huulin aloittelin jo kaluston pakkailua ja tsekkailua. Kerran elämässä reissu on jo oven takana.
Muutenkin on ihan hyvä fiilis nyt.

Noo veikataan että kalaan joko Venäjälle tai Alaskaan🤔 Ja hetken puntaroituna niin Alaskaanhan se matka varmaan vie?

Edit. Kuningaslohta?

Ei mun rahat ja aika vielä tuollaisiin riitä. En tiedä riittääkö koskaan.
Haavena itseasiassa on kaksi maata. Islanti tai Uusi-seelanti.

…mutta nyt on tulossa reissu, jonka kassa kestää ja tuskin tulee uudestaan ihan heti eteen. Eli siksi kerran elämässä reissu. Kopterilla Norjan Lappiin vie kohta viikoksi tie.
(Harjus, Rautu ja Taimen)

(Mika Koivunen) #2073

^ Hyvää matkaa!

Juo ne kaljat itte, mulle riittää kahvi. :smiley:

Taas ollaan hyvällä tuulella. Sain tehtyä ensi talven halot mökille melkein kertalaakilla. Sitä mukaan kun sahasin, niin haloin pinoon. Tuli sopivasti rytmitettyä homma. Nyt ei tartte sen kummemmin tänä kesänä asiaa miettiä, jos ei satu pihapuut kaatumaan kesämyrskyssä. Sekin on tapahtunut joskus. Ja meillä päin ne ovat halkoja, täällä päin klapeja. Kyse on siis n. 40 senttisestä takkaan laitettavasta värkistä. Lopuksi teroitin Husqvarnan valmiiksi seuraavaa varten.

Uusi voimansiirto maastofillarissa. Taas kelpaa ajella. :blush:

(Mukahauska juttu) #2077

Tää nyt on yhtä sähläystä, mutta Patrik Laine tuolla uutisessa hänen ketjussaan sai hymyn huulille. Hieno mies.

Parin päivän päästä alkava kesäloma ja reilu viikon päässä häämöttävä puolentoista viikon vaellus-/autoreissu Pohjois-Norjaan.

Lomalla on kiva olla.

Lomalla nyt toistaviikkoa ja maanantaina sääkartta näytti pelkkää pilveä & sadetta. Otettiin äkkilähtö Köpikseen missä aurinko paistaa ja lämpötila päälle 25, muutenkin kiva kaupunki😎

Viikon banni lusittu ja ihan liekeissä!!!:flushed::volcano: