Asiat ja ihmiset, jotka saavat hyvälle tuulelle

(Make) #2512

TET suoritettu ilman sen suurempia vaikeuksia ja huomenna Jyväskylään kauden toiselle vierasreissulle. :sunglasses:

Tänään on kuulemma joku “Maailman suurin Happy Hour tapahtuma”.

En kyllä tiedä onko se niin hyvä asia. :slight_smile:

Pyörin kaupungilla ja etsin talvitakkia. Näköjään parkatakit ovat taas muodissa ja army green suosittu väri. Hinnat välillä 129-350€.

Sitten lompsin US Eagle nimiseen kauppaan jossa oli karvavuorella ja gore-tex kalvolla varustettu parka hintaan 49€. Miinuksena jonkun maan lippu hihassa, mutta muuten ei Makiasta tai Beinosta erota. Tein hyvät kaupat ja olen katu-uskottava.

Onko näin? Minä olen ja tulen taas olemaan ulkona muodista. Myöhästyin myös pilottitakin uudelleen tulemisesta.

Kyllä näin on. Fjällrävenin ja muiden klassikoiden lisäksi Beino teki Sastan kanssa hyvin perinteisen parkatakin. Myös Makian Field Jacket on käytännössä 1:1 kopio klassikoista. Tiger of Swedenillä taas oli navy blue satamatakki, joka on laituriversio samasta aiheesta.

Tällä palstalla löytyy myös muodin asiantuntijoita ja se on hyvä se.
En silti lähde hömpötyksiin mukaan.

Laitetaan nyt Billen mainos tähän, kun siinä on sentään ex-jääkiekkoilija yrittäjänä:

Muodin asiantuntija :joy:. Perustuu vain havaintoihin mitä kauppojen henkareissa roikkuu ja mitä hipstereillä on päällään.

Ehkä nyt arvasit pienen sarkasmin tuossa asiantuntija kommentissa.

Onhan nuo mukavia takkeja, mutta minä menen talven yli:
A: Töissä villakangasta
B: Vapaalla toppatakkia (ei kirjavaa)

Oliko joku alekappale kyseessä vai ihan normihintainen ja satuitko näkemään mitä kokoja oli tarjolla? Netistä ei ainakaan nopeasti osunut silmään tuolla hintaa parkaa heidän sivuiltaan.

Taisin napata viimeisen kappaleen hyllystä ja asiaa miettiessäni tuli katsottua kilpailevien liikkeiden vastaavat – huonosti oli talvimallia tarjolla. Kannattaa ottaa yhteyttä kauppiaaseen, sillä hän sanoi tarvittaessa ottavansa yhteyttä tukkuriinsa. Paria vähän erilaista rotsia siellä roikkui ja yhdessä oli mielestäni Slovakian lippu. Sehän sopisi tähän talveen. :tappara:

Kaikkea sitä onkin. Hauska juttu sinällänsä,mitähän mahtais koira miettiä kun lukisi hänelle Jukan pelikirjaa. :rofl:

(Titta på ylähylly!) #2523

Lähdin eilen illalla joskus kahdeksan aikoihin kävelylle ja hetken kävelyn jälkeen huomasin miten taivaalle loimusi upeat revontulet. Niin kaunista. Olenkohan viimeksi nähnyt Ruovedellä revontulia joskus yli kymmenen vuotta sitten, jos muistan oikein.

Kun huomaat, että Ufan KHL-jengi alkaa seuraamaan sinua Instagramissa! :joy:

Hyvälle tuulelle? Kyllä: Tapparalla pelipäivä tänään, ja lähtee lohkonsa ykkösenä haastamaan ennakkosuosikkia.
Odotettavissa hyvä peli. Pisteellä lohkovoittajaksi, mutta siitä lähdetään että haetaan kaikki pisteet kotiin!

Edesmennyt, enduron viisinkertainen maailmanmestari Mika Ahola saa patsaan kotikaupunkiinsa Hämeenlinnaan. Tämäkin suuri mestari lähti liian aikaisin. Hienoa, että Hämeenlinna muistaa suurta urheilijaa tällaisella kunnianosoituksella. Mika edusti useasti Suomea myös enduron kuuden päivän ajossa (joukkuekilpailu), josta tuomisina oli useaita maailmanmestaruuksia.

Olen löytänyt kaavan :smiley: Luulen, että Ilveksen menestys ja @Naapuri aktiivisuus Tapparan foorumilla ovat suoraan verrannollisia. Olen lukenut varmaan enemmän Ilveksen otteita hehkuttavaa tekstiä foorumilla kuin ikinä aikaisemmin.

(turunseutulainen Tapparalainen ) #2528

Huomenna illalla pojan bändin keikkaa katselemaan, mikä on onneksi niin alkuillasta että näkee ehkä puoltoista erää tai KooKoo-pelistä. Ja lauantaina tyttären muuttokuorman kuskaaminen Espooseen. Huonoksi onneksi ei ehditä Turun mikäseniminytolikaanhalliin katsomaan peliä. No tästäkin varmaan vikan erän näkee telkusta.

2 viestiä siirrettiin toiseen ketjuun: Työelämä

Vihdoin ja viimein sain Tappara-seinäkellon itselleni.:tappara:
Harvoin niitä on myynnissä ja ihan joka kerta olen ollut aiemmin myöhässä.
Nyt löytyi ja vielä järkevällä hinnalla.:lapsytin:

Tulin hyvälle tuulelle nähdessäni tänään Tapparassa kultaakin voittaneen, sittemmin myös kauden ipassa jäähdytelleen ex-puolustajamme Kalevan Prismassa kaverinsa kanssa, ostokärryn ollessa PULLOLAAN ohrapirtelötölkkejä 24tlk:n pakkauksissa. Täysinäisiä siis - vielä silloin.