Asiat ja ihmiset, jotka saavat hyvälle tuulelle

Keskiviikkona murtauduttiin toimistolle. Torstaina myytiin hyvä Tappara-kello halvalla :thinking:

11 tykkäystä

Nyt ei osunut.
Kello oli postin huomassa kun toimistolle murtauduttiin.:blush:

3 tykkäystä

Erittäin hyvä fiilis illan pelistä, vaikka nyt en halliin pääsekään. KooKoo pelistä, hyvä fiilis. Haastavissa kausissa on puolensa - panosta illasta toiseen :smile:

5 tykkäystä

Kotimainen (ja vielä turkulainen) videovalvontaohjelmisto. Uusimmassa päivityksessä oli bugi, joka teki yhden kameramerkin kameroista käyttökelvottomia. Reagointi bugiin oli todella nopeaa ja vielä ilmoittivat henkilökohtaisesti, kun korjaus oli ladattavissa. Keskiviikkona ei muuten naurattanut.

2 tykkäystä

Kolmea peliä Hakametsässä ensi viikolla ja kaikkiin pääsee paikan päälle =) (edit: oikeaan ketjuun…)

5 tykkäystä

Vaikkakin “vain” KooKoo, mutta kolme pistettä maistuu ja tuntuu hyvältä.:tappara::tappara::tappara:

7 tykkäystä

Ymmärrän, että saa mielen matalaksi, mutta minulle tämä aiheutti tilanteen, jossa naurahdin ääneen:

Ps. Sulla on asiat kaikin puolin kunnossa. Saat vastauksia.

7 tykkäystä

Aijai että hymyilyttää taas Tapparan voitto ja kolme pistettä.
Vielä paremmaksi asian tekee että pisteet haettiin Tepsiltä heidän kotikentältään.
Tuntuu melkein kuudelta pisteeltä.:laughing::laughing::laughing:

18 tykkäystä

Tyttären muutto eilen meni ihan hyvin ja pojan bändin keikka perjantaina loistava. Ja tietty eilinen voitto vaikken päässytkään hallille todistamaan.

2 tykkäystä

Päivälenkki vedetty vähän provosoivasti Tappara-pipon kera.

7 tykkäystä

Tästä ei enää ilmat parane, kyllä kelpas käydä vetämässä kunnon päivälenkki. Nyt kokkailemaan. Eilinen voitto lämmittää myös edelleen, elämä on välil aika mukavaa.

5 tykkäystä

En tiedä ulkomaalaisen Herran nimeä, mutta joku kaveri tais ehkä pelastaa meikäläisen jäämästä bussin alle.

Ylitin rautatienkadun jalankäytävää, joka on tunnetusti melko kaaos. Kävi niin että väistin naista joka ylitti myös tietä, samaan aikaan bussi kääntyi asematunneliin päin. Olin ajautunut ajatuksissani hieman kai "yli"kääntyneen bussin liikeradalle. Tunsin lujan nykäisyn hihasta ja ajattelin, että joku tuttuko se siinä, en tunnistanut tätä herraa. Katsoin vasemmalle ja bussi olikin inhottavan lähellä meikäläistä, niillä kohdin missä äsken olin kävellyt. En ehtinyt edes kiittää tätä tummaihoista kanssakulkijaa, sillä hän oli jo kadonnut ihmismassaan.

Normaalisti olen todella hereillä kun liikun, mutta nyt tuli iso iso uinahdus. Kenties mun todella isoksi kiitokseksi hän oli hereillä ja uskalsi repäistä hihasta ja kiinnittää huomioni.

Tuollainen ihmisten auttaminen tuo lämpöä arkeen. Hävettää moinen uinahdus, mutta etenkin se että en ehtinyt kiittää tätä Herraa. Tietty en osaa nyt arvioida olisinko 100%: n varmasti jäänyt bussin alle, mutta kai se todella lähellä oli.

Iso kiitos Herra X:lle! Ja isoa posia kaikille, jotka uskaltaa auttaa toisia myös arjen kiireessä. Pelisilmää oli tuossa. Huhhuh.

31 tykkäystä

Pokka petti kun töistä tullessa auton radiosta tuli Kaalimadon mainos.
Kolottaako?:rofl::rofl::rofl:

Nuo Kaalimadon radiomainokset ovat huomattavasti keskivertoa parempia.

8 tykkäystä

On se Pate kova! :slight_smile:

11 tykkäystä

En halua elvistellä,mut elvistelen kumminkin. Mulla on näistä viisi.

9 tykkäystä

Hattua nostan.:lapsytin::lapsytin::lapsytin:
Mulla ei ole, eikä tule, yhtään noista.
Muutenkin mun kaikki vinyylit on vissiin Rovaniemellä?

2 tykkäystä

Ei totisesti oo mitään peruskamaa tänäpäivänä mutta ei toisaalta ihan outoa retroa kuitenkaan. Mutta kyllä sulla sitten aika kaikkiruokainen vintage suomihits-setti hyllyissä on.

Ja rahaa tossa on siis kiinni kivasti…myyntiin vain!

1 tykkäys

Juu rouva haluais kaikki levyt myyntiin niin sais vaatehuoneen käyttöön. :grin:. Niitä kun on kertynyt vuosien varrella. Ehkä joskus…

2 tykkäystä

Hetki sitten nähty Ismo Leikolan keikka Tampere-talossa. Timanttista settiä jälleen kerran ja ensimmäinen keikka suomessa vähään aikaan.

8 tykkäystä

Kävin eilen Kiekkobussissa metsästämässä hyviä käytettyjä luistimia. Omat vanhat eivät oikein tukeneet hyvin ja koko ajan sai pelätä milloin tiukemmissa käännöksissä
alkaa nilkkarallit.

Löysin yhdet semihyvät. Tukivat vähän paremmin mutta painoivat hieman tietystä kohtaa. Ajattelin ottaa ne mutta 89€ oli kyllä liian suolainen hinta.

Jatkoin etsintää ja kokeilin toisia luistimia. Siis jumaliste! Ihan kuin jalat olisivat päässeet taivaaseen, kun sain kiristettyä luistimet! Ne tukivat täydellisesti (siis aivan 120% täydellisesti) ja eivät puristaneet mistään. Enää ei tartte pelätä jalkojen lähtevän alta luistimen valskaamisen takia. Nyt tosin voi syyttää vai itseään kaatuessa. :rofl:

Nyt odotellaan milloin poliisit tulevat ovelle, koska musta tuntuu että ryöstin Kiekkobussin. :joy: 25€ niin hyvistä luistimista on suorastaan rikollisen halpaa.

14 tykkäystä