Asiat ja ihmiset, jotka saavat hyvälle tuulelle

Tänään oli autokoulun 3. vaiheessa vuorossa radalla ajelu. Mulla ei ole omaa autoa, joten lainasin yhtä radalla työskentelevän autoa. Kyseessä oli Opel Astra G, jos nyt oikein muistan. Mittarilukemaa en älynnyt katsoa mutta kyllä siitä huomasi ihan muutenkin että kilometrejä on takana.

Ensin hieman epäilytti hypätä sen kyytiin ja aluksi olikin hieman ongelmia vaihteiden kanssa. Mutta kun oppi tekniikan millä vaihteet naksuvat helposti sisään niin en muista olisinko saanut niin ihanan pehmeitä vaihtoja koskaan. :heart_eyes:

Kyllä mä nykimättä osaan vaihtaa muillakin autoilla mutta tuolla autolla pystyi tekemään vielä pehmeämpiä vaihtoja. Huolimatta siitä että vaihteiden vaihto vaati hieman enemmän tekniikka ja voimaa kuin tavallisesti.

Tuntuma tiehen oli fantastinen. Polkimet olivat todella mukavat, ei liian löysät, ei liian jäykät. Tuntui kuin olisin ajanut koko ikäni sillä autolla vaikka se oli vasta kolmas auto jota olen ihan kunnolla ajanut.

Auto haastoi sopivassa määrin heikkoja kykyjäni ja paljon jäi vielä oppimatta. Harmitti hiukan palauttaa avaimet oikealle omistajalleen. :grin: Se auto oli täyttä rakkautta! :blue_heart:

4 tykkäystä

Tästä tulee hyvä mieli. Hienoo Tötterötiimi.

https://www.aamulehti.fi/kotimaa/taysin-nuoret-syopapotilaat-saivat-maistuvan-kesayllatyksen-naa-on-tosi-tarkeita-juttuja-lapsille-200236383/

7 tykkäystä

Tänään mut sai hyvälle tuulelle poliisin jälleen toimivat nettisivut. Sain passihakemuksen vireille.

2 tykkäystä

Sama kuin @TimoSusiFanClub mutta hieman eri syystä. Myös se saa hymyä huulille että sain juuri autokoulun suoritettua täysin. Ei enää teoria- tai ajotunteja. Lisäksi twiitin alapuolella oleva keskustelu saa hymyn huulille:

7 tykkäystä

Hyvää settiä…:grin::thumbsup::tappara::kannu:

3 tykkäystä

Miten se on niin, että aina arvaa, minkä joukkueen faneista on kysymys, kun tuo reaktio on tuo. :smiley:

Voi meidän Ilves - millä teille edes vähän tästä menestyksestä antaisimme, jotta viimein löytäisitte tuon peilin ja menneiden muistelun sijaan keskittyisitte katsomaan eteenpäin.

Rehellisesti minut saa hyvälle tuulelle se, että minua ei voisi vähempää kiinnostaa jonkun toisen organisaation mestaruuksien määrä. Tappara-fanina on etuoikeus siihen, että ollessamme epävarmoja tulevaisuudesta voimme kuitenkin olettaa kaiken menevän hyvin, jonka vuoksi fokus pysyy tiiviisti omissa asioissa. Toista se on muualla, jossa on pitkien lomien aikana keskittyä ainoastaan muihin, vaikka omassa pesässä tarvittaisiin tekemistä.

6 tykkäystä

@Treppu on liekeissä tänään! :thumbsup:
Hyvää settiä irtoaa joka väliin…:laughing:

8 tykkäystä

@Treppu pistää parasta nyt kun vielä voi. Miten me pärjätäänkään… No, kai @Treppu sitten lomilla taas pääsee palstalle. :wink:

2 tykkäystä

Äh, ei kai siä väijyssä muuta tekemistä ole kun räplätä puhelinta. :sweat_smile:

Nykyaikanahan pääsee ihan mistä vaan palstalle. :slight_smile:

Hä? Eikö kännyjä kerätä portilla?

Poliisit kävi tarkistamassa kalastusluvat Keski-Suomen koskella klo 02:00-03:00.

Loistavaa toimintaa ja lisää tällaista.

14 tykkäystä

Ette te musta eroon pääse kuin mettäkeikoilla! :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 tykkäystä

Ja nyt sitten varovasti sen aseen kanssa.

2 tykkäystä

Hienoa että joku luottaa siihen että mulle uskalletaan antaa ase.

4 tykkäystä

Ei kai ne räkäpäitä kummempia anna käyttöön? Eiköhän se pärjää.

Kyllä mettässä aina kovat piipussa. Tosin, kun ollaan harjoitusalueen ulkopuolella, pitää olla aseenkantolupa mukana.

1 tykkäys

En tykkää tästä. Joku sekopää jos on joukossa… Tämä ei saa hyvälle mielelle. Säästettäs ne kovat siihen mahdolliseen pikasotaan aronpoikia vastaan.

1 tykkäys

Shade Empiren uus lätty! Vaikee on pistää paremmaksi kellään! <3

1 tykkäys

Ja sitten rynkyn numero salasanaksi kaikille saitti tunnuksille.

2 tykkäystä