Asiat ja ihmiset, jotka saavat hyvälle tuulelle

Missäs päin tämä tapahtui? Käärmeet on luonnossa todella “spookeja”.

Joroisissa päin. En edes muista milloin olen viimeksi käärmeen nähnyt ja miten kova sen suhina on.

1 tykkäys

Pari kertaa olen nähnyt kyyn läheltä mökillämme Pohjois-Pohjanmaalla halkovarastossa. Luikertelivat pois näkyvistä ennen kuin ehdin hakea kameran. Täytyy halkoja hakiessa vähän kolistella ja katsoa, mistä niitä halkoja noukkii. Kyllähän käärmeitä liikkuu paljonkin mutta yleensä ne ehtivät mennä piiloon, kun tuntevat ihmisen askelten töminän.

1 tykkäys

Ruudun asiakaspalvelu!
Ruudullahan oli aikasemmin Lindorff laskuttajana, mutta kesken 12kk (14,95€/kk) laskutuskauden olivat vaihtaneen arvatolle, olin siis ajatuksissani ottanu edellisen laskun ja maksanu väärälle viitenumerolle, joka aiheutti sen että sain karhukirjeen ja ruutu palvelu katkaistiin.

Noh pienen selvittelyjen jälkeen maksu löytyi ja Ruudun aspasta tarjosivat uutta 12kk sopparia samalla hinnalla, mikä on parasta tässä niin unohdin sen Tapparan tarjouksen,joka jäi harmittaan mutta nyt sit takakautta sain sen. :slight_smile:

3 tykkäystä

Onhan tuo Juhamatti Aaltosen tilanne nyt vähintäänkin mielenkiintoinen. Ura on pahassa laskusuhdanteessa ja viime kausi meni IFK:ssa aivan pipariksi. Ulkopuoliset syyttelivät osaamatonta valmennusta ja ties mitä ja Marjamäki maksoi kevään 2014 velkansa Aaltoselle, ottamalla tämän mukaan Leijoniin laihoilla näytöillä. Lopputulos on se, että nyt pitää jo tulla niitä näyttöjäkin Aaltoselta tai sitten ura alkaa ottaa sen huonomman suunnan. Viime kauden kaikkien vaikeuksien jälkeen näytettävää on todella paljon. Varsinkin pelaajalle, jota ei tunneta tunnollisimpana & tarkimpana.

Juhiksen pitäisi siirtyä Tapparaan. Hyvällä valmennuksella ura lähtee taas nousuun!

1 tykkäys

Mielestäni Marjamäki oli riittävä valmentaja, jos se ei riitä niin sitten on muualla vika :smiley:

8 tykkäystä

Viuda,sulake kestikin pitkälle,vasta tänään sähkökatko.

5 tykkäystä

Tänne tulee sähkökatko vasta perjantaina. Ei ole hetkeen nyt ollutkaan.

6 tykkäystä

Kaksi yllä olevaa viestiä sai hyvälle tuulelle…Aivan huikeaa settiä!:laughing:

5 tykkäystä

Tavallaan tuosta uniapneasta on ollut hyötyäkin. :slight_smile: Nimittäin kun mulle tehdään se “suukapula”, mutta sitä ennen pitää olla kaikki reiät porattuna ja viisaudenhampaat poistettuna. Hammaslääkäri tavallaan pakosta joutuu hoitamaan nuo aika kiireellä, mikä on hyvä asia. Tällä viikkoa porattu kaksi reikää ja ensi viikolla taas lisää. 7 vielä jäljellä + viisaudenhampaat. :smiley:

Niin ja kyllä on hyvä lääkäri itselläni ollut, vaikka kunnallisen lääkäreitä usein moititaan.

9 tykkäystä

@Donizimo Tämä olisi ollut osuvampi ketju…:laughing:

3 tykkäystä

Ehkä @Donizimo :a harmitti että anoppi selvisi huomautuksella

7 tykkäystä

Kaverin polttarit. Kimmolla alkaa just HPK:n luistelujäät!

18 tykkäystä

Kohta menee sähköt.

4 tykkäystä

Aika laajalta rintamalta, sähköyhtiöstä varoiteltiin että voi kestää päiviäkin.

3 tykkäystä

Itellä onneks vaan tän päivän tai max. vielä huomisen päivän sähkökatko. Ei nykyään enää jaksa montaa päivää sähkökatkoa.

6 tykkäystä

Onhan se ihan järkevää katkaista kerralla pidemmäksi aikaa ja hoitaa samalla kertaa useampi paikka kuntoon ettei sitten kokoajan tarvi räpsiä niitä sähköjä. Ite olen jo siinä tilassa että jos perjantaina on sähköt poikki niin lauantaina on ihan tyytyväinen jos on pimeää ja hiljaista sähkökatkon johdosta.

3 tykkäystä

Ai shaatana…Tää jaksaa naurattaa kerta toisensa jälkeen.:laughing::laughing:

Kohta lähes yhtä loistava kuin jo legendaksi muodostunut Siivous Tissit…:grin:

4 tykkäystä

Läpän loistavuudesta voi olla montaa mieltä. :smiley:

Mitähän uudet palstalaiset ajattelee, kun lukee näitä.

1 tykkäys