Asiat ja ihmiset, jotka saavat hyvälle tuulelle

Sininen oli kanssa jees. Vähän laitto vetoon voimaa ja punaseltakin muikkuihin.

(Mika) #1471

Itsekin kaivoin eilen hokkarit ja mailan naftaliinista, tarkoituksena kaverin kanssa mennä tässä joku päivä ulkojäille ensimmäistä kertaa ties moneenko vuoteen, ja kun kiekkoja aloin etsimään, ensimmäinen laatikko minkä avasin niin juurikin minikiekko löytyi (ja pari tavallista), joten ainakin itseltä löytyy. :slight_smile:

Nuo siniset olivat kanssa hauskoja :smiley: Varmaan saattaa itselläkin olla jossain jemmassa.

Lumityöt. Kunnon hyötyliikuntaa. Melkein 10km tuli käveltyä ja kolattua.

Ekaa kertaa tänä talvena pilkillä. Ei tullu saalista ja ja vain pari tuntia kerkes olee reissussa mutta on se vaan kivaa kun on hyvin vaatettanu itsensä. Parin viikon päästä Venäjälle vkl pilkkireissu :smile:

(Mika) #1474

Poika löysi Kärppäkiekon… :confused:

Tuli varattua aika hierojalle ensi viikon perjantaille. Ei ole ennen tullut käytyä ja ihan mielenkiinnolla odotan tuloksia.

((nimi muutettu)) #1476

Tämä video sai hymyn huulille.

(Asuntoagentti myy kotisi) #1477

Minä tulin oikein hyvälle tuulelle, kun pihalle oli tuotu pari heittomottia koivuklapeja. Ei se, mutta se, että sain nakeltua varaston ikkunasta sisään ja pinottua koko läjän, ihan klapi kerrallaan. Ja ihan mielelläni menen illalla Tesoman hallille talkoisiin. Huomenna alkaa veteraanien SM-kisat pingiksessä. Vaimoani kannustamaan menen sinne minä.

Ulkojäillä on kyllä iso ongelma. Saisi olla repullinen kiekkoja mukana, se on ainakin mulla varma että jos ylös yrittää, niin melkein joka kolmannella kiekko kimpoaa rimasta pöpelikköön.

Ketjun asiaakin. Tänään Tapparan peli ja huomenna “oman jengin” harkkamatsi, jossa mitataan vähän tasoa. :see_no_evil:

(Jarkko Mäkinen | Titta på ylähylly!) #1479

Mulla ei oo hukkunut yhtään kiekkoa tänä talvena. Kovat jätkät heiluttaa yläpesää, eikä kilauttele rautoja! :wink: Ja sit on mun kaltaset joiden veto hädin tuskin menee maalille asti. XD

Tämä on niin totta. Mikä onkaa työpäivän jälkeen mukavampaa, kuin ottaa kola ja alkaa lykkimään kevyttä pakkaslunta. Aina jaksan ihmetellä ihmisiä, jotka valittavat lumitöiden tekemisestä, mutta hyppäävät kaiken maailman kuntosaleilla.

Ootappa huomioon et mulla on Aallon maila. Aika hyvin saada edes ylärimaan, kun yleensä mailalla kolisi pleksit. :smiley:

(Jarkko Mäkinen | Titta på ylähylly!) #1482

Aaa, se selittää paljon. :joy: Mutta sitten sen kerran kun napsuu riman alle niin se menee vaikka veskan räpsästä läpi! :muscle:

Minikiekkoja löytyy kaupasta, samoin sinisiä kevyitä. Mutta ennenvanhaan oli ns. keskikokoisia kiekkoja ja niitä pehmeitä kiekkoja, niitä ei taida enää olla. Onhan noita vaahtomuovikiekkoja vaikka Tapparanki logolla, mutta ne vanhat pehmeet oli ihan erilaista matskua, niistä ei revitty paloja irti. Eihän ne mihkään luistanu, mutta hauskoja ne oli.

(Mika) #1484

Juu, tuli huomattua kun kävin Lentolan Prismassa tänään hakemassa erkkaa, siellähän noita minikiekkoja ja kevyitä sinisiä kiekkoja oli hyllyt väärällään. :slight_smile:

Juu se mun pehmeä kiekko oli musta ja about normaalikokoinen. Liukui huonosti mut pystyi jossain pihahöntsyissä oleen maalissa ilman kunnon molken suojia…

Tapparan peli- ja fanimatka tänään.:slightly_smiling_face:

Pelin kattominen jetsetissä Jutin vieressä. Kolme tuntia tarinointia legendan kaa, hienoa ajatustenvaihtoa.

Mä annan sun tarjota mulle siiderin :smile: Tulee sit hyvä mieli sulle, ja mulle! :smile:

On muuten järjettömän hieno mies. En ymmärrä, miksi Suomessa ok naureskella legendalle vain ulkonäöllisten seikkojen takia. Ansaitsisi arvostusta. Edes Tikkaselle ei naureskella samoissa määrin, vaikka mies ei tiedä itsekään mitä puhuu.