Asiat ja ihmiset, jotka saavat hyvälle tuulelle

No joo, Huilla se oli.

1 tykkäys

No niin! :smile: Joo Mattikin oli sillon kova pelimies. Kortesniemen Pasi, Myllyrinteen Ville, Ruohomäen Joni. Aijai, mitä lapsuuden sankareita Tapparan pelaajien kanssa! :blue_heart:

1 tykkäys

Joo muita en muista, kun noi kaksi. Tekivät varmaan ainakin 80 prossaa joukkueen maaleista kahdestaan siihen aikaan. :slight_smile:

1 tykkäys

2 divarin kovin ketju ikinä Keupasta ja varmaa koko suomesta.
Toni Rautakorpi -Jani Lyytinen - Tomi Ahonen

Muiden joukkueiden pelaajia en muista joten vaikea sanoa mitään. :grin: Onkos tuo Rautakorpi jotain sukua meidän Rautakorvelle?

Veljenpoika.

2 tykkäystä

Palaveri toimarin kanssa. Käytiin läpi muuttuvia toimenkuvia ja omat muuttuvat ehdottomasti itselle mieluisaan suuntaan. Vähän jää vanhoja juttuja, joitain siirtyy pois ja tulee uusia mieluisia tehtäviä tilalle. :slight_smile:

12 tykkäystä

Mä oon aina vihannut itsessäni sitä faktaa, että roikun koneella aivan liikaa. Mutta tänään tulikin sitten pelailtua vaihteeksi ruudun ulkopuolella ja oikein kunnolla. Pari tuntia kiekkoa ja siihen perään tunti salibandya. Ja koneelle ensimmäistä kertaa koko päivänä vasta vähän klo 21 jälkeen. :+1: Mukavia tällaisetkin päivät. :grin:

7 tykkäystä

Viimeinen vuosi on ollut elämässäni hyvin vaikea. Viime keväänä hyvin alkanut gradun tekeminen tyssäsi seminaarin jälkeen keväällä siihen, että työelämän haasteet tulivat eteen. Työttömyys passivoi koko kesän ja nyt syksy on mennyt kokonaan uuden työnantajan oppeihin totutellessa. Opiskelu on jälleen kerran saanut tehdä tilaa taloudelliselle toimeentulolle.

Tällä viikolla tuli “määrätty sairasloma” korkeasta kuumeesta johtuen, vaikka varsinaisesti kipeä en taida ollakaan tai anakaan elimistöni ei osaa minulle viestiä siitä mitenkään muuten kuin siten, että lämpöä meinaa olla ja pysyä. Joka tapauksessa kaikesta tästä huolimatta palasin tässä muutama viikko sitten takaperin graduni pariin ja nyt viimein löytyi vaihtoehtoinen saksalainen foorumi, jossa pääsen toteuttamaan saman kyselyn CHL:stä kuin teidän kanssa aikanaan saksalaisten fanien kanssa.

Jättimenestystä gradustani ei tule, mutta tuo foorumi on todellinen löytö ja viimein pääsen ns. työn pihviin kiinni, kun pääsen vertailemaan, miten saksalaiset fanit suhtautuvat CHL:n. :slight_smile:

23 tykkäystä

Kerrothan tuosta meillekin.
Olisi ihan kiva kuulla minkälaisia ajatuksia heillä CHL:stä on.

2 tykkäystä

Olen tammikuusta lähtien etsinyt töitä taikka työkokeilua. Vielä ei ole natsannut. Mutta tänään tuli positiivisia signaaleja hieman yllättävästäkin suunnasta.

Ystäväni laittoi tänään viestiä, että entisen kouluni nykyinen rehtori oli kysellyt mun numeroa. Kuulemma olisi liikunnan sijaisuuksia tarjolla. Nyt vain mielenkiinnolla ja jännityksellä odotan tuleeko soittoa. Eiköhän tule, kun numeroakin kyseli. :sweat_smile:

28 tykkäystä

Reksi, jos näet tämän: Soita @Treppu lle! Suositellaan.

2 tykkäystä

Ylen olympialähetyksessä vieraana oleva Susani Mahadura.

Ihana nainen.

1 tykkäys

Hajosin :grin:

33 tykkäystä

Ai, sääkin sait tämän.
Sain kaverilta ja pistin kiertoon…

Aikani pähkäilin, että miten saisin android-luurini laittamaan äänet pois automaattisesti kun Ruutu pölläyttää mainoksia ilmaan…
Just äsken tajusin, että ongelma ratkeaa kun jo aiemmin ostamani Tasker-applikaation sai laittamaan äänet pois aina kun avaan Ruudun applikaation!
Tuplana tulin hyvälle tuulelle ihan vaan sen takia, että osasin kerrankin tehdä Taskeriin jonkun homman ilman ärräpäitä minuutissa :smiley:

En tiedä onko foorumille jo linkattu tämä. Piristi päivää

54 tykkäystä

ihan paras. :smiley:

7 tykkäystä

Aivan jäätävän kova. Iloinen hymy ja asiallinen pipo kruunaa kokonaisuuden. Vuoden paras pätkä. :slight_smile:

6 tykkäystä

Sairaan kova sälli!

1 tykkäys