Asiat ja ihmiset, jotka saavat hyvälle tuulelle

Mäkään en edes tiedä näitä kaikkia :smiley: Huikee kaveri.
Ei ihme, että on Tapparan mies.

1 tykkäys

Huomasin just, että mulla ei ole tämän periodin tenttiviikolla yhtään tenttiä, joten tarjolla olisi kymmenen päivän loma.

2 tykkäystä

4.11.2017 viimeksi ja taas halliin. Vielä kun Tappara saisi pudotuspeleissä Kalpan vastaan…
Tänään Kuopio kaupungilla liikkuessani Tappara pipo päässä niin useampi kysässy oonko peliin menossa :grinning:
Tottakai!
Muulloin ei ole vielä pipo suurempia tunteita vastaantulijoissa herättänyt.

10 tykkäystä

Kuopiolaisesta kiekkoväestä hyviä kokemuksia täällä. Esimerkiksi viime keväänä mestaruuden ratkaisseen pelin loputtua useampikin tuli hallilla kättelemään ja onnittelemaan (mulla tietysti Tapparan paita päällä). Ottivat tappion hyvin vastaan. Arvostettavaa toimintaa. Itse olin niin onnesta sekaisin, etten tajunnut palauttaa kohteliaisuutta ja kehua kuinka hyvin ja rehdisti taistelivat. Mutta sanottakoon tämä näin jälkikäteen: hienoa toimintaa sekä joukkueelta että kannattajilta!

11 tykkäystä

Yhdyn tähän. Koin samat asiat ja vielä paikallisessa baarissakin oli onnittelijoita.

5 tykkäystä

Aamulehti tehnyt jutun Jerrystä. Komea kuva kaverista jutussa myös.

https://www.aamulehti.fi/uutiset/haastaisitko-taman-4-vuotiaan-jaakiekkovisassa-lempaalalainen-jerry-jarvensivu-osaa-ulkoa-uskomattoman-maaran-kiekkoilijoita-ja-pelinumeroita-200741370/

5 tykkäystä

Nyt tuli soitto ja perjantaina hommiin. :sunglasses:

26 tykkäystä

Sinä vai Henkka? Toivottavasti molemmat!

16 tykkäystä

Velipojan huominen penkkariasu on täyttä timanttia (tai paremminkin terästä). :sunglasses::ok_hand:

30 tykkäystä

Mä jo katoin että Laineen Patehan siinä mutta parran värihän on väärä. Ja se on liian lyhytkin. :thinking:

Komee asu!

1 tykkäys

Luultavasti myös hiustenkin väri on väärä. :wink:

Kiitoksia, hyvin pitkälti meikäläisen ideoima oli toi asu.

1 tykkäys

Tuli pari kuukautta sitten korvamerkittyä huomisen matsiliput ja kakaralle hoitopaikka.

6 tykkäystä

Be like Jerry.

:mikki: - Jerrylle 30 vuoden sopimus käteen!

8 tykkäystä

Päivän Liiga-kierroksen alkamisajat porrastettu mukavasti; 15, 17, 18.30

2 tykkäystä

Hyvä, kun kerroit. Enpä olisi huomannutkaan taas, että kierros alkaa etuajassa. Kiitoksia.

Katsojan kannalta hyvä, kun on porrastettua alkuaikaa, että ehtii katsomaan useampaa peliä paremmin, mutta samalla voi mennä kovin herkästi pelejä ohi, jos ei huomaa varmistaa alkuaikoja, kun on tottunut vanhaan kello 17 alkuun.

1 tykkäys

Tuli ostettua liput HPK peliin. Enää tarvitsee ajella 500km kyseisenä päivänä niin pääsee näkemään Hall Of Famen ja pitkästä aikaa pelin kotiluolassa.

7 tykkäystä

Kyllä nuo Veikkauksen Rautiainen/Jortikka mainokset pistää aina hymyilyttään. Mainoshenkilöiltä hyvä idea ja hyvä toteutus. Tarinoita tosielämästä…

1 tykkäys

3-vuotias venäläispoika haastaa shakkilegenda Anatoli Karpovin. Ja ratkoo shakkipähkinöitä murhaavan nopeasti videon lopussa. Hetkeksi pojalle tuli kovin paha mieli kun aika loppui ja hän hävisi, mutta toipui pettymyksestä nopeasti. Jos haluaa nähdä tarkemmin mitä pelissä tapahtui voi katsoa jälkimmäisenkin videon.

Mahtava pikkumies, tämäkin.

6 tykkäystä

Tällaiset tempaukset ovat oikeasti upeita juttuja, ihan minkä tahansa seuran toteuttamana! :+1:

14 tykkäystä

Pakko olla hyvillään kun on selvinnyt loman jälkeisestä maanantaisesta työpäivästä.
Oli pitkä päivä…:zipper_mouth_face:

6 tykkäystä