Asiat ja ihmiset, jotka saavat hyvälle tuulelle

Sama vika. Innoissani olin neljältä lähdössä kotia kohti, kun kolleega kysy et mihis helvettiin mää oon menossa ja samalla tajusin itsekkin et viiteenhän se vuoro olikin :expressionless:

3 tykkäystä

Tämä!! Jerry taas vauhdissa ja vastaukset tulee paria lukuunottamatta kuin apteekin hyllyltä ja oikein lätkäkysymyksiin.

8 tykkäystä

Olen varmaan maailman ainut ihminen, joka ei tiedä kuka tämä Jerry on. Saisinko pienen briefin? :slight_smile: Tuohon Haapala-haastatteluun törmäsin, ja oli hauska poika.

Jerry on hyvällä kiekkotietämyksellä varustettu pikku jantteri…

Tuossa muutama viesti ylempänä on @Desperado :n postaama Aamulehden juttu aiheesta [pomppaa tästä viestiin].

1 tykkäys

Taisi tästä twiitistä lähteä kaikki liikkeelle.

1 tykkäys

Jerry on kiva poika, mutten tykkää koska poikaa ei pitäisi asettaa Lärvisen bisneksen mainoskasvoksi.

31 tykkäystä

Olen ehkä vähän maalainen, mutta nyt pitää ihan kysäistä mitä nämä Lärvisen bisnekset on?
En ole koskaan kuullutkaan moisesta.

Edit. Niin joo, itse aiheeseen liittyen, minut saa näin maanantai-iltaisin aivan loistavalle tuulelle se, että laitettiin kymmenen vuoden tauon jälkeen taas kaveriporukan sählyporukka pystyyn, ja maanantain pelivuoro on ihan viikon ykkösjuttu!
Nykyään kun kaikilla on vähän polvi- ja nivusvaivaa tai lastenhoitovuoroja, niin meillä käy vahvistuksina oikein entisiä liigapelaajiakin.

4 tykkäystä

Hyvälle tuulelle? No se kun pojan bändi pääsi semifinaalivaiheeseen Turku Bandstand kisassa.

5 tykkäystä

Valtteri Bottas oli videoyhteydessä entiseen kouluunsa (Villähteen koulu) Nastolassa, kun hän “joutui” poistumaan hetkeksi mutta lupasi palata hetken kuluttua. Hetken kuluttua luokan ovelta kuului koputus ja sieltähän se Valtteri astui luokkaan oppilaiden keskelle. Upeaa toimintaa ja oppilaille jäi varmasti mieleen tällainen hieno tapaus.

21 tykkäystä

Hyvä päivä tänään. Aamulla tuli sähköpostia, että Ruudun käyttäjäkyselyn yhteydessä järjestetystä arvonnasta räpsähti Chromecastin voitto, tuli peruuteltua parkkihallissa jonkun tuntemattoman rouvan auto pois rouvan taiteilemasta mottipotista ja päälle vielä hieronnan myötä todennäköisesti yhden päivän mittainen rento olo lihaksiston puolelta. Nais…

19 tykkäystä

Ketään ei varmaan enää edes kiinnosta, mutta kirjoitan silti.

Sain taas koko paketin toimimaan ja samalla sain aikaiseksi pienen päiväkännin.

Olen selkeästi kehittynyt. :+1:

…siis tuon atk jutun kanssa.

15 tykkäystä

Pieni hifistelyvirittely (mikä ei ole vahvuusalueella) muutaman oluen kanssa ja onnistunut lopputulos👍🏻

1 tykkäys

Keittiökaupat ja ihan helkkarin hyvä palvelu jota sain. Arvostan.

Enni Rukajärvi ja erityisesti hänen toiveensa kunnalle kuinka palkita olympiamitalista: puhdasta luontoa.

11 tykkäystä

Henkilökohtaiseen konkurssiin päätyneen yrittäjyyskokeilun viimeisetkin merkinnät poistui. 7-vuoden B kansalaisena olon jälkeen olen viimeinkin A-luokan kansalainen, tai ainakin niin lähellä sitä kuin voin ylipäätään olla.

Jokunen olut ja taidan viritellä jotain uutta bisnestä… :grin:

27 tykkäystä

Tulee kyllä aina hyvä ja nostalginen fiilis kun kuulee jossain mainoksessa tms. jostain lastenohjelmasta tutun ääninäyttelijän äänen. :smile:

1 tykkäys

Kiekkotietäjä Jerry on käyny kiekkobussilla kylässä. Videon lopussa kysyy “haastattelija” että “Haluaks sää Jerry lähettää terveisiä tonne Facebookiin sun faneilles?” ja saa mahtavan vastauksen “E” :smiley:

8 tykkäystä

Sain houkuteltua suurimman osan meidän kesäisen retkiryhmän jäsenistä katsomaan Tapparan vikan runkosarjapelin.
Parastahan tässä on että pari herrasmiestä ovat Ilveksien kannattajia, yksi Jyppiläinen, yksi isolta kirkolta ja yhtä Porista kotoisin olevaa kaveria ei jääkiekko hirveästi edes kiinnosta.

9 tykkäystä

Nuoremmat jättäkää lukeminen tähän,ette ehkä tajua.Viuda mikä fiilis,puhelinlangat laulaa,sauna,hyvää ruokaa,pari olutta ja jälkikasvut muualla.

11 tykkäystä

:tada: Vaimo
:tada: Tampere
:tada:Syömään
:tada:CMX
:tada:Iivo

7 tykkäystä