Asiat ja ihmiset, jotka saavat hyvälle tuulelle

Tuli käytyä Nokialla Turkkilaisessa parturissa. 15e hinta ja ei tarvitse varata aikaa. Kahviakin oli tarjolla odottaessa vuoroa. Ammattitaitoista työtä ja hyvää palvelua. Menen uudestaan.

9 tykkäystä

Käveltiin frouvan ja koiruuden kanssa puoltoista tuntia meren jäällä komiassa auringonpaisteessa ja pikku pakkasessa. Ai että oli hienoa!!

2 tykkäystä

Kävittäkö ihan Siilinkarissa asti?

1 tykkäys

Ei, Näsijärvi ei liene meri…

4 tykkäystä

Tällä kaudella ensimmäistä kertaa katsomaan peliä varsin Tapparahenkiseen lähibaariini.

3 tykkäystä

Eli mihin?

2 tykkäystä

En voi valitettavasti kertoa. Saatan paljastua. :slight_smile:

1 tykkäys

Oleksää ujo häpeen?

Mut saa hyvälle tuulelle illan peli, toivottavasti hyvä tuuli kestää vielä pelin jälkeen!

No en. :slight_smile: Eikä asialla nyt sinänsä ole väliä. Olen minä joskus miettinyt, että tulisi omalla nimellä tänne.

4 tykkäystä

Oletko yksin siellä? :thinking:
Olisi myös mukava tietää paikka jossa olisi hyvä katsella Finaaleja ilman Ipalaista katkeruutta, ainaista vinkumista ja naurettavaa ivaa? :smiley:

En ole vielä koko baarissa. Ei hajuakaan paljon on väkeä, mutta tuskin kovin paljoa. Sen takia en viitsinyt sanoa paikkaa. :slight_smile: En kyllä aikohin ole käynyt, että en tiedä käykö siellä paljon väkeä katselemassa.

Ja voi siellä ipalaisiakin olla, mutta siinä ymmärryksessä olen, että Tapparan pelit menee etusijalle. :slight_smile:

Kiitoksia…Tämä auttoikin jo aika lailla? :crazy_face:
Hauskaa iltaa ja muista huutaa aina kun Tappara tekee maalin niin voin yritää kuulostella mistä kuppilasta huuto kuuluu? :rofl:

2 tykkäystä

Voitko kertoa edes sen onko baari Tampereella?

Nokialla on. :slight_smile:

2 tykkäystä

Mä oon kuulemma huomenna Nokialla,sain just tietää.

3 tykkäystä

Ja mää sain kuulla just että huomenna pitäis jo alkaa se tapetointi…

2 tykkäystä

Ei perkule,aina ne yllättää.

Olisit tänään mielummin. :slight_smile:

2 tykkäystä

SE, että menen kohta käymään naapurin foorumilla

8 tykkäystä

SE, että kävin juuri naapurin foorumilla :grin:

7 tykkäystä