Asiat ja ihmiset, jotka vi... harmittavat

Toivottavasti hississä on valot yhä, mutta jos ei, niin mukana lienee pari varasulaketta?

1 tykkäys

Joo himassa jo. :slight_smile:

Ja kiitos tuesta. :slight_smile:

5 tykkäystä

Kun on teleoperaattorilla töissä niin on hirveä halu suosia oman talon tuotteita. Ottaa jotenkin kovasti luonteeseen, että joutuu vaihtamaan pahimmalle kilpailijalle vain sen tosiasian vuoksi, että edustamani operaattori ei tarjoa yhtään tippaa 4G:tä alueelle, jolla vietän n. 80 % viikonlopuistani.

Saako @peterra:lta markkinoiden parhaat liittymädiilit?

Nykymaailmassa ei oo enää markkinoiden parhaita diilejä, on ainoastaan listahintoja. :wink:

4 tykkäystä

Korvissa soi, makuulta noustessa heikottaa, yleistä väsymystä ja ei jaksa treenata täysillä.

Huomenna taas kerran kunnalliselle ihmettelemään missä syy. “Lääkärin” seuraillaan tilannetta -vastauksia odotellessa.

Turhauttaa.

2 tykkäystä

Piti päästä aitioon… haaveeksi jäi taaaas… :persevere: Mikähän siinä on, ettei sitten millään… tuli ilmoitus pari tuntia ennen kuin piti lähteä, että joo, tavan istumaliput sittenkin vaan. Eikä juomalippuja. Joo, onhan mulla toi kausarikin ihan omasta takaa kyllä, että lämmittääkö ne istumaliput aition sijaan…? Ei.

11 tykkäystä

Harmi, joillekin yritysjohtajille tyrkätty, hävytöntä toimintaa. Eikös siirrytä Ipan leiriin, vitsi!

2 tykkäystä

Positiivisuuden kautta. Kohta täällä on ketju @Lallu aitioon.

Lupaan, että seuraavan kerran, kun olen aitiossa, niin jos/kun joku peruu, hälyytän sinut paikalle. Esiinnyt vain firman edustajana. :grin:

11 tykkäystä

Ja minä lupaan, että kun Oijennuksen asiakas seuraavan kerran peruu aitioreissun, niin ottaa Lallun aitioon.

4 tykkäystä

Harmittaa… että @Lallu 'a vaan ollaan viemässä aitioon ja minut on unohdettu… en ala… :cry::wink:

10 tykkäystä

Mukaan pääset myös. @Lallu vain haki sympatiat ensimmäisenä.

6 tykkäystä

Mua harmittaa kun en pääse edes Tampereelle, että voisin ostaa liput Hakamettään. Tasan ei käy onni eikä lahjat.

4 tykkäystä

Ei aleta “Jarno Kärjeksi”, vaan taistele paikkasi aitiopaikalle.

7 tykkäystä

Jos ei aitiopaikkaa heltiä miun viereen pääsee vaikka molemmat tytöt soffalle istumaan ja nauttimaan pelistä.

Ps. Täytyy toki varmistaa emännältä saanko ottaa pari näpsäkkää tyttöfania kainalooni edes yhden pelin ajaksi :smirk:

14 tykkäystä

:kissing_smiling_eyes: :grin:

6 tykkäystä

Luin että lisähintoja. No, sekin varmaan pitää paikkansa…

Harmi, joillekin yritysjohtajille tyrkätty, hävytöntä toimintaa.

Se “meidän” aitio oli tyhjä… Tyhjä…!! Mä en tajuu mikä aivopieru siellä on käynyt… :tired_face:

8 tykkäystä

13 viestiä siirrettiin toiseen ketjuun: Työllisyyspolitiikka

9 viestiä siirrettiin toiseen ketjuun: Pääministeri Juha Sipilä ja hallitus