Asiat ja ihmiset, jotka vi... harmittavat

Kävin hakemassa töistä uunista kinkun viileneen himaan. Tuli näemmä pulled pork -tyyppinen kinkku. Paistoaika näemmä arvioitu hieman yläkanttiin. Ei tosin minun toimestani.

Tälläisiä leikkejä tällä kertaa.

2 tykkäystä

Ihmiset jotka ovat kiinnostuneeita Tori.fi myynnissä olevasta tavarasta. Sitten ne ei saateri vastaa enää meileihin. Prkl!!!

1 tykkäys

@BlueOval osuu tähän ketjuun. Myy pelaajien paitoja. Oliko edes Zaborskyn lupaa vai ihmetteleekö aamulla kun taas paita kadonnut kaapista??

4 tykkäystä

3 viestiä siirrettiin toiseen ketjuun: Tupakointi ja sen lopettaminen

Myyntiin oli lupa ja siinä luvassa vielä Zabon omakätinen signeeraus.

2 tykkäystä

Kärki Jarno 14 + 12 = 26
Ilomäki Arttu 10 + 14 = 24

Kuusela Kristian 9 + 13 = 22

Olin kyllä aikoinaan todella pettynyt varsinkin Ilomäen lähdöstä!

5 tykkäystä

Joudun menemään Ilveksen peliin huomenna. Onneksi sentään aitioon.

4 tykkäystä

Toivottavasti on edes kaljaa.:joy:

4 tykkäystä

Tsemppiä. Tällaisina hetkinä haluaa ainoastaan kertoa, että täällä ymmärretään, millaista tuo on.

2 tykkäystä

En parempaakaan ketjua keksinyt, mutta heräsin jo neljän jälkeen juomaan kahvia. Tämä päivä haahuillaan varmaan aika zombina. Illalla kuulemma pitäis lähtee käymään pubissa. Voi tulla lyhyt ilta. :slight_smile:

Yksi viesti siirrettiin toiseen ketjuun: Joulukuuset

Täällä on kaljaa ja kossuakin.

6 tykkäystä

Täälläkin, tai ei kossua, vaan Stolichnayaa, itse pidän yhtenä parhaimmista, tuota ja Absoluttia. Jottei ihan OT:ksi mene, niin kaduttaa jo huominen.

1 tykkäys

Et kai sinäkin ole Ilveksien pelissä?
Jos olet:laughing: niin oikeaan ketjuun tuli.

Aivan hah, unohdin tosiaan, että @Oijennus oli siellä :smiley: En ole, ihan kotona. :smiley:

1 tykkäys

Kyä mä nyt kamppailen tuulimyllyjä vastaan. Meni kuppi nurin itseltä taas kys. tekstejä lukiessa. Kukaan ei puutu, kukaan ei back uppaa ja mä en jaksa vaan katsoa tuota JASSOO kiusaamista enää yhtään. Mitä voin tehdä? En enää mitään kai, enempää kun räyhätä jengille tuolla yksinäni.Tiedän kyllä odsit toiseenkin suuntaan yms. mut jotenkaan en tajua, miten ihmiset ei voi ymmärtää joitain asioita lukemalla ihan hänenkin kirjoituksia. Kuinka voi olla noin v*tun tyhmiä ja kylmiä ihmisiä olemassa? Mua kuvottaa. Huoh.

  • Ehkä pitäs lakata itsekin välittämästä liikaa asioista tai ihmisistä täällä, ja elää sumussa omaa elämää eikä koittaa aina “auttaa” tai puolustaa kaikkia.
2 tykkäystä

Kyllä sitä on ikävä seurata sivusta, mutta tosiasia on et hyvin vähän siihen on mahkuja vaikuttaa

Missä, linkkiä kiitos!

1 tykkäys

Joulun kunniaks ku koitat nukkuu enemmän. Noh. 22.30 mais nukkumaan ja hereille 4.21. Mua varte ei oo nukkumista tehty. :hugs:

2 tykkäystä

Facessa ainakin Liigan päivitysten kommenteisa

2 tykkäystä